;
coinex

همکاری رونالدو و صرافی بایننس در ساخت کلکسیون NFT

کریستیانو رونالدو با همراهی بایننس اولین کلکسیون NFT خود را راه‌اندازی خواهد کرد. خبر همکاری رونالدو و صرافی بایننس در ساعات اولیه، 48 میلیون بار دیده شد.

کریستیانو رونالدو یک قرار بازاریابی مشترک با صرافی بایننس منعقد کرده است. طبق این قرارداد، چندین مجموعه NFT رونالدو هر ساله تولید و به طور انحصاری در بازار NFT بایننس منتشر خواهد شد.

 بیشتر بخوانید: نحوه ساخت توکن NFT چگونه است؟

همکاری رونالدو و صرافی بایننس

با گسترش بازار رمزارزها، روز به روز شرکت‌ها و افراد بیشتری با صرافی‌های کریپتوکارنسی وارد تعامل می‌شوند. اخیراً کریستیانو رونالدو، یکی از بزرگترین فوتبالیست‌های دنیا با صرافی بایننس شروع به همکاری کرده است.

بایننس به طور رسمی روز پنجشنبه دوم تیر ماه، از این قرارداد رونمایی کرد. طبق گزارش‌ها، قرار داد میان رونالدو و صرافی بایننس سه ساله خواهد بود. کریستیانو رونالدو با ساخت مجموعه NFT از طریق فناوری وب 3 با طرفداران خود ارتباط برقرار خواهد کرد. تا انتهای سال جاری برخی از آیتم‌های این کلکسیون عرضه خواهند شد. رونالدو در این راستا پیامی در توییتر خود منتشر کرد:

ما برایتان فرصتی ایجاد کردیم که بتوانید بخشی از تاریخ ورزش را در اختیار داشته باشید.

رونالدو در ادامه صحبت‌های خود گفت: من اهمیت زیادی برای ارتباط با طرفدارانم قائل هستم، به همین دلیل می‌خواهم بخشی از ایده فراهم کردن تجربه‌های جدید و سطح دسترسی متفاوت به واسطه این پلتفرم NFT باشم. طرفداران من نیز به اندازه خودم به این مجموعه NFT علاقه‌مند خواهند شد.

همکاری رونالدو و صرافی بایننس

همکاری رونالدو و صرافی بایننس در شرایطی شکل گرفته که اکثر صرافی‌های کریپتوکارنسی در دنیا نظیر کوین بیس، به دلیل رکود اقتصادی و ریزش شدید بازار رمزارزها، اقدام به اخراج کارمندان خود نموده‌اند.

انتشار کلکسیون NFT رونالدو در صرافی بایننس رویدادی بسیار مهم برای این صرافی تلقی می‌شود. رونالدو با 459 میلیون دنبال‌کننده، دارای بیشترین فالوور در فضای اینستاگرام است. این بازیکن پنج بار به عنوان بازیکن سال فیفا انتخاب شده و بیش از 770 گل در دوران حرفه‌ای خود به ثمر رسانده است.

شرکت تجزیه و تحلیل Zoomph گزارشی در زمینه همکاری رونالدو و صرافی بایننس منتشر کرد. طبق داده‌های این شرکت، پست‌های اینستاگرامی و توییتری رونالدو در زمینه با این خبر، بیش از 48 میلیون بار در یک ساعت دیده شده است. واکنش طرفداران رونالدو نسبت به این خبر تا حدود زیادی مثبت بود، برخی از مخالفان نیز NFT را به یک کلاهبرداری بزرگ تشبیه کردند.

قرارداد کریستیانو رونالدو و صرافی بایننس تنها چند هفته پس از انتشار کلکسیون NFT خواننده معروف آمریکایی، The Weeknd، منعقد شد. The Weeknd با انتشار کلکسیون NFT خود مبلغ 2 میلیون دلار به صندوق بشر دوستانه XO کمک کرد.

فعالیت‌های افراد مشهور در حوزه NFT در حالی شکل می‌گیرد که CZ، مدیر عامل بایننس، در توییت خود گفته بود که این شرکت با سود همکاری با پروژه‌های گران‌قیمت نظیر Super Bowl به استخدام کارمندان ادامه خواهد داد.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره همکاری کریستیانو رونالدو با صرافی Binance چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: decrypt

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر