;
coinex

جزئیات جدیدی از هواوی نوا 10 پرو فاش شد [تصاویر واقعی و رندرها]

با افشای آخرین تصاویر از گوشی جدید هوآوی، جزئیات جدیدی از هواوی نوا 10 پرو فاش شده است که نشان از عرضه یک قاتل پرچمدار در دنیای میان‌رده‌ها دارد.

بنابر جدیدترین رندرهای فاش شده از گوشی نوا 10 پرو، این محصول با نمایشگر بزرگ 6.7 اینچی و با پشتیبانی از شارژ فوق سریع 100 وات عرضه می‌شود.

هواوی سپتامبر گذشته از گوشی نوا 9 پرو رونمایی کرده و یحتمل ماه آینده سری نوا 10 را نیز روانه بازار می‌کند. حال و در شرایطی که انتظار انتشار اطلاعاتی از سری Nova 10 را داشتیم،‌ اولین تصاویر و رندرها از Nova 10 Pro فاش شده است که اطلاعاتی از طراحی این گوشی به همراه دارد.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های هواوی 2021

جزئیات جدیدی از هواوی نوا 10 پرو

انتشار تصاویری واقعی از نوا 10 پرو توسط WHYLAB در ویبو، فاش کرده که این گوشی از دوربینی سه‌گانه در پنل پشتی برخوردار است. دوربین اصلی دستگاه به احتمال زیاد یک سنسور 50 مگاپیکسلی است و سیستم دوربین پشتی آن در طراحی زیبایی قرار می‌گیرد. دور ماژول دستگاه را صفحه‌ای مشکی رنگ احاطه کرده که مشخصات دوربین روی آن حک شده است. دور دوربین میانی نیز یک حلقه طلایی به چشم می‌خورد.

جزئیات جدیدی از هواوی نوا 10 پرو

طراحی قاب پشتی نیز مانند دیگر اعضای سری نوا بسیار زیباست و لوگوی Nova به بهترین شکل ممکن روی آن حک شده است. این محصول احتمالا در رنگ های مختلفی عرضه خواهد شد و نمایشگری خمیده با بریدگی قرص شکل در گوشه سمت چپ دارد که در واقع، جایگاخ تعبیه دوربین سلفی دوگانه است.

این گوشی بنابر شایعات منتشر شده از شارژر 100 وات پشتیبانی می‌کند و دوربین سلفی آن نیز ممکن است 50 یا 60 مگاپیکسلی باشد اما در این باره قطعیتی در کار نیست.

این تصاویر اطلاعاتی از طراحی این گوشی نیز نشان می‌دهد اما خیلی باکیفیت نیست. البته اخیرا OnLeaks رندرهایی حذاب از این محصول در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای منتشر کرده است. در این رندها می‌توان گوشی را از زوایای مختلف بررسی کرد. منبع رندرها گفته که این گوشی یک نمایشگر 6.7 اینچی دارد و حسگر اثرانگشت نیز در قاب پشتی آن تعبیه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره جزئیات جدیدی از هواوی نوا 10 پرو چیست؟ آیا این گوشی می‌تواند در بازار موفق باشد؟ نظرات خود را با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر