;
coinex

تاریخ پخش فصل سوم Solar Opposites + تریلر

در شرایطی که طرفداران مدت‌ها است منتظر فصل سوم هستند؛ تاریخ پخش فصل سوم Solar Opposites با انتشار یک تریلر توسط شبکه هولو اعلام شد.

طبق اعلام شبکه هولو، فصل سوم Solar Opposites در تاریخ ۱۳ ژوئیه (۲۲ تیر) در سرویس استریم این شبکه روی آنتن خواهد رفت. طبق تریلر منتشر شده از فصل سوم این انیمیشن، قرار است با صحنه‌ها و اتفاقات جدیدی در طول فصل سه روبرو شویم. اما برای تماشای تریلر فصل سوم Solar Opposites با ما باشید.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمیشن های سریالی 2020 

تاریخ پخش فصل سوم Solar Opposites

انیمیشن سریالی جذاب Solar Opposites، توسط جاستین رویلند و مایک مک‌ماهان ساخته شده است. جاستین رویلند، قبلا در کارنامه خود سریال Rick and Morty (ریک و مورتی) را ثبت کرده است. سریال Solar Opposites قبلا به صورت دو فصل هشت قسمتی پخش شده و مجموع آن 16 قسمت بود، اما فصل سوم آن در 12 قسمت نمایش داده می‌شود. اولین پوستر فصل سوم Solar Opposites منتشر شد:

تاریخ پخش فصل سوم Solar Opposites

افرادی که در این سریال به صدا پیشگی پرداخته‌اند و به عنوان صدا پیشه در Solar Opposites حضور دارند، عبارتند از: جاستین رویلند در نقش کوروو، توماس میدلتیچ در نقش تری، شان جیامبرونی در نقش یامی ‌لاک، ماری مک در نقش جسی، سگان مک ‌ماهان در نقش پیوپا، اندی دالی در نقش تیم و کریستینا هندریکس در نقش چری.

با توجه به گزارشات دریافتی، فصل چهارم این سریال جذاب نیز ساخته خواهد شد. فصل چهارم سریال نیز 12 قسمتی است که در سال 2023 از شبکه هولو پخش خواهد شد. در ادامه می‌توانید تریلر فصل سوم Solar Opposites را تماشا کنید:

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد تاریخ پخش فصل سوم  Solar Opposites چیست؟ لطفا نظرات خود درباره این انیمیشن سریالی را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر