;
coinex

هواوی نوا 10 پرو با تراشه اسنپدراگون 778G در گیک‌بنچ دیده شد

هواوی اخیرا اعلام کرد که برای رونمایی از هواوی نوا 10 پرو در تاریخ 13 تیر برنامه‌ریزی کرده است. علاوه‌براین، تصاویری زنده و واقعی از این گوشی نیز فاش شده و حالا، شاهد خودنمایی این دستگاه در گیک‌بنچ هستیم.

به گزارش خبرگزاری MySmartPrice، فهرست گیک‌بنچ برخی از مشخصات هواوی نوا 10 پرو را فاش کرده است. این دستگاه با شماره مدل GLA-AL00 در این پلتفرم دیده شده و نسخه‌ای رده‌بالا از خانواده هواوی نوا 10 محسوب می‌شود.

مشخصات هواوی نوا 10 پرو در گیک بنچ

این دستگاه توانسته در آزمون‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای، امتیازهای 784 و 2813 را دریافت کند. همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، در فهرست به تراشه هشت‌ هسته‌ای اشاره شده که سرعت کلاک چهار هسته‌ آن 2.4 گیگاهرتز و چهار هسته دیگر، 1.8 گیگاهرتز است. این مشخصات از وجود سیستم روی تراشه اسنپدراگون 778G خبر می‌دهند.

هواوی نوا 10 پرو با تراشه اسنپدراگون 778G در گیک‌بنچ دیده شد

این تراشه با پردازشگر گرافیکی Adreno 642L همراه است. فهرست گیک‌بنچ نشان می‌دهد که اندروید 11 به‌صورت پیش‌فرض روی هواوی Nova 10 Pro اجرا می‌شود.

اینطور که از شواهد پیداست، این دستگاه تنها در یک نسخه با رم 8 گیگابایتی به بازار می‌‌آید.

گزارش‌ها حاکی از آن هستند که نوا 10 پرو از نمایشگر 6.7 اینچی OLED با نرخ نوسازی 120 هرتز برخوردار می‌شود. این دستگاه احتمالا به سیستم شارژ سریع 100 وات و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی مجهز شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره جزئیات جدیدی از هواوی نوا 10 پرو چیست؟ آیا این گوشی می‌تواند در بازار موفق باشد؟ نظرات خود را با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر