;
coinex

آهنگ و رقص اسپانیایی حامد آهنگی در جوکر [+فیلم]

آهنگ و رقص اسپانیایی حامد آهنگی در جوکر به سرعت جنجالی شد. در این ویدیو شرکت‌کنندگان رقصیدند. در ادامه کلیپ این بخش را تماشا کنید.

فیلم منتشر شده از اجرای آهنگ اسپانیایی توسط حامد آهنگی و رقص امین حیایی و سام درخشانی در برنامه جوکر به یکی از ویدیوهای پربازدید اینستاگرام تبدیل شد.

جوکر، به کارگردانی احسان علیخانی و سید حامد میرفتاحی، در 5 فصل پخش شد و در 2 فصل آخر (فینال)، منتخبان پنج فصل قبلی در گروه‌های 9 نفره هستند که یکی از افراد به قید قرعه به عنوان جوکر معرفی می‌شود.

آهنگ و رقص اسپانیایی حامد آهنگی در جوکر [+فیلم]

رقص اسپانیایی امین حیایی، سام درخشانی و حامد آهنگی در سریال جوکر مورد توجه کاربران زیادی در فضای مجازی قرار گرفت.  در فصل هفتم نیز بازیگرانی چون حامد اهنگی، رضا نیکخواه، یوسف صیادی، علی استادی، سام درخشانی، سیروس میمنت، امین حیایی و امیر مهدی ژوله حضور دارند.

ویدیوی این بخش از جوکر را در ادامه تماشا کنید:

جوکر یک رئالیتی شوی ایرانی به کارگردانی احسان علیخانی است؛ در هر فصل سریال جوکر ۸ نفر از هنرمندان کمدی ایران به رقابت می پردازند.

این سریال محصول کشور ایران بوده و در ژانر خانوادگی و اجتماعی است که به کارگردانی احسان علیخانی در آذر سال 1400 از پلتفرم اجتماعی فیلیمو پخش شد. این مسابقه که با الگوبرداری از نمونه‌های موفق خارجی ساخته شده است، به این گونه بوده که تعدادی از چهره‌های مشهور هنری، ورزشی، اجتماعی و… به مدت 6 ساعت در یک اتاق در بسته به رقابت با یکدیگر می‌پردازند. در این مدت افراد باید سعی کنند بقیه را بخندانند و خودشان نخندند. گفتنیست که تمام اتاق دارای دوربین‌ است و همه چی تحت نظارت سیامک انصاری به عنوان داور مسابقه، است.

حامد آهنگی و ممنوع‌الکاری

از اواخر سال 1389 در ویژه برنامه برترین های شبکه جام جم که در شهر شیراز برگزار می شد چندین اجرا داشت ، همانجا توسط یکی از خوانندگان خوش صدا کشور به حمید خندان بابت اجرای نمایش به جزیره کیش دعوت شد و از سال 90 در سالن های مختلف بیش از 1200 اجرا داشته است. او چندین ماه بعلت حاشیه های اجراهایش مدتی ممنوع الکار بود.

بیشتر بخوانید:

.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر