;
coinex

لحظه اسیدپاشی به صورت طناز طباطبایی [+فیلم]

لحظه اسیدپاشی به صورت طناز طباطبایی در اپیزود اخیر سریال یاغی یکی از جنجالی‌ترین کلیپ‌های فضای مجازی در این روزها بوده است. در ادامه کلیپ مربوط به این سکانس را تماشا کنید.

در سکانسی از قسمت ششم سریال «یاغی» عده‌ای موتورسوار برای انتقام از علی شادمان (جاوید) قصد دارند به طناز طباطبایی (طلا) اسید بپاشند. صحنه‌ای از قسمت ششم سریال «یاغی» به کارگردانی محمد کارت، با حضور علی شادمان در نقش جاوید و طناز طباطبایی در نقش طلا در فضای مجازی پربازدید شده است.

لحظه اسیدپاشی به صورت طناز طباطبایی [+فیلم]

در این سکانس عده‌ای موتورسوار برای انتقام از علی شادمان (جاوید) قصد دارند به طناز طباطبایی (طلا) اسید بپاشند. یاغی روایتی از زندگی جوانی است گرفتار سیاهی زاغه‌های جنوب شهر که می‌خواهد خود را از آن منجلاب نجات دهد. پارسا پیرزفر، امیر جعفری، طناز طباطبایی، فرهاد اصلانی، آبان عسگری و عباس جمشیدی‌فر از دیگر بازیگرانی هستند که در این سریال حضور دارند.

در قسمت جدید سریال یاغی جاوید طناز طباطبایی همان طلا را از نقشه عده ای برای اسیدپاشی بر روی صورتش نجات می دهد.

ویدیوی این سکانس را در ادامه تماشا کنید:

طناز طباطبایی در 20 اردیبهشت 1362 در محله ی نیاوران متولد شد و یک خواهر دارد که بزرگتر از اوست. طناز طباطبایی مجرد است و با موسیقی آشنایی دارد و گیتار می زند ، طناز طباطبایی مدتی هم کار نقاشی میکرد ،پدرش نیز در زمینه ی موسیقی فعالیت دارد.

طناز طباطبایی با بازی درخشانش در فیلم هیس دخترها فریاد نمیزنند در سال 1393 برنده لوح تقدیر و جوایزی از جانب جشنواره فیلم های ایرانی سانفرانسیسکو به عنوان بهترین بازیگر نقش اول زن شد.

بیشتر بخوانید:

.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر