;
coinex

ادامه سریال برف بی صدا می بارد ؛ زمان پخش و سایر جزئیات

خبر خوب گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما؛ بزودی ادامه سریال برف بی صدا می بارد روی آنتن می‌رود. برای اطلاع از تاریخ پخش این مجموعه‌ پربیننده همراه ما باشید.

سریال درام و خانوادگی «برف بی صدا می بارد» به نویسندگی مسعود بهبهانی نیا، زهرا پارسافر و طیبه شجری و کارگردانی پوریا آذربایجانی در دهه‌‌های 60، 70 و 90 روایت می‌شود.

68 قسمت از 100 قسمت فصل اول این مجموعه در سال 1400 از شبکه سه سیما پخش شد که با استقبال خوب بینندگان همراه بود. به تازگی مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه  اعلام کرد که ادامه سریال برف بی‌صدا می‌بارد پس از پایان مجموعه 11 قسمتی «تازه وارد» روی آنتن خواهد رفت.

 

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های تاریخی ایرانی [15 عنوان برتر]

بهترین فیلم های پریناز ایزدیار ؛ از خط ویژه تا ملاقات خصوصی

ادامه سریال برف بی صدا می بارد

شبکه سه سیما که پخش ادامه سریال برف بی صدا می بارد را با آغاز نوروز و آن هم به دلیل مشکلات تولید متوقف کرده بود، اعلام کرد 32 قسمت باقی مانده فصل اول آن در دهه دوم تیرماه روی آنتن می‌رود.

ادامه سریال برف بی صدا می‌بارد

مسعود کریمی خضرا مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما در گفتگو با رسانه‌ها درباره ادامه پخش سریال برف بی‌صدا می‌بارد بیان کرد: «این شب‌ها سریال «تازه وارد» از شبکه سه پخش می‌شود که ۱۱ قسمت است و بعد از آن ادامه سریال «برف بی‌صدا می‌بارد» روی آنتن می‌رود.»

کریمی درباره سریال تلویزیونی و پرمخاطب «برف بی‌صدا می‌بارد» یادآور شد: «این سریال در ۱۰۰ قسمت ساخته شد که حدود ۷۰ قسمت از آن ماه‌های پایانی سال گذشته به پخش رسید و حالا قرار است بعد از «تازه وارد» ابتدا چند قسمت به صورت خلاصه از آنچه که پیش از این روی آنتن رفته است پخش شود و بعد ۳۰ قسمت باقی مانده سریال پخش خواهد شد.»

همچنین وی درباره تعداد کل قسمت‌های این سریال که قرار بود ۲۰۰ قسمت باشد بیان کرد: «برخی از صفحات و سایت‌ها گفته بودند سریال ۲۵۰ قسمتی است که این درست نیست و از ابتدا در ۲ فاز ۱۰۰ قسمتی قرار بود ساخته شود. برای ۱۷۰ قسمت از این سریال متن موجود است و برای ۳۰ قسمت دیگر سیناپس وجود دارد. از این متن‌ها تاکنون ۱۰۰ قسمت آن ساخته شده اما هنوز تصمیمی برای ساخته شدن ۷۰ قسمت باقی مانده گرفته نشده است.»

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی

سریال های شبکه نمایش خانگی 1401

تاریخ پخش ادامه برف بی صدا می‌بارد

با شروع پخش ادامه سریال برف بی صدا می بارد ار دهه دوم تیر ماه احتمالا این مجموعه هر شب ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه ۳ پخش خواهد شد و ساعت تکرار آن نیز حوالی ۰۱:۰۰ بامداد و ۹:۰۰ صبح و ۱۴:۳۰بعدازظهر روز بعد خواهد بود.

ادامه سریال برف بی صدا می‌بارد
تاریخ پخش ادامه برف بی صدا می بارد

مسعود بهبهانی‌نیا نویسنده سریال‌های تلویزیونی که پیش از این با سریال ۱۱۰ قسمتی «کیمیا» فیلمنامه طولانی‌ترین سریال تلویزیونی را نوشته بود، قرار بود این سریال را در ۲۰۰ قسمت بنویسد که ابتدای سال قبل درگذشت.

پوریا آذربایجانی کارگردان این مجموعه، پیش از این کارگردانی «نوار زرد» که سریالی جنایی بود را به عهده داشته و برف بی صدا می بارد دومین همکاری او با موسسه فرهنگی هنری وصف صباست.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های مستند ایرانی

بهترین فیلم های اصغر فرهادی ؛ از رقص در غبار تا قهرمان

خلاصه داستان سریال برف بی صدا می‌بارد

سریال «برف بی‌صدا می‌بارد» که به عنوان بلندترین سریال تلویزیون از آن یاد می‌شود، به تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی ساخته شده و روایتگر داستانی مربوط به دوران جنگ است که در دهه‌های بعد نیز ادامه پیدا می‌کند.

ادامه سریال برف بی صدا می‌بارد
ادامه سریال برف بی صدا می بارد

مجموعه برف بی صدا می بارد قصه‌ای درام، اجتماعی و خانوادگی دارد که در آن داستان زندگی یک خانواده پنج نفره به تصویر کشیده شده است. نقش پدر و مادر داستان این سریال را فرهاد آئیش و همسرش مائده طهماسبی ایفا می‌کنند. آن‌ها سه دختر دارند که الیکا عبدالرزاقی، مریم شیرازی و مهسا طهماسبی ایفاگر نقش دختران خانواده این سریال هستند.

این سریال تلویزیونی به سبک زندگی ایرانی – اسلامی و نیز به ارتباط میان نسل گذشته و جوان می‌‌پردازد. در مجموعه‌ی برف بی‌صدا می‌بارد ما شاهد رابطه مادر و دختر، دو رفیق و سایر ارتباطات اجتماعی هستیم که افراد در آن متوجه حرف‌های همدیگر نمی‌شوند. درواقع در این سریال شکاف بین نسل‌ها که به واسطه تکنولوژی‌ اتفاق افتاده را می‌بینیم.

در وصف شاعرانه‌ی خلاصه مجموعه تلویزیونی برف بی صدا می‌بارد می‌خوانیم: اگر بمانی، غزل غزل ترانه لبخند به پایت می‌ریزم، پرده حسرت از دلت برمی‌کنم، برف بی صدا می‌بارد، دردانه من، بمان تا رسم پذیرایی از تقدیر را بجا آوریم.

 

بیشتر بخوانید: 

بهترین سریال های نتفلیکس 2022

بهترین سریال های 2022

بازیگران مجموعه برف بی صدا می‌بارد

در سریال برف بی صدا می‌بارد بازیگران مشهوری به ایفای نقش می‌پردازند که بعضی از آن‌ها هنرپیشه‌های با تجربه و محبوب سینما و تلویزیون هستند. در کنار این هنرمندان شناخته شده، بازیگران جوان نیز در نقش‌های دیگر هنرنمایی می‌کنند.

ادامه سریال برف بی صدا می‌بارد

فرهاد آئیش اولین بازیگری بوده که به این سریال پیوسته، الیکا عبدالرزاقی پس از فرهاد آئیش دومین بازیگر و پوریا پورسرخ سومین بازیگری است که حضور او در این پروژه تلویزیونی اعلام شد. در ادامه نام بازیگران را با نقش‌هایی که ایفا می‌کنند را مشاهده می‌کنید.

پوریا پورسرخ (شهاب)، الیکا عبدالرزاقی (سیمین)، پاشا رستمی (احمد)، پوریا شکیبایی (حبیب)، مریم شیرازی (نسرین)، مینا وحید (نرگس)، پانته آ سیروس (گوهر)، فریبا متخصص (آهو)، هادی، دیباجی (سعید)، سیامک ادیب (امروز)، مهسا طهماسبی (سهیلا)، فرهاد آئیش (حاج عطا)، آتیلا پسیانی (پرویز)، امید روحانی (ابراهیم)، هاله گرجی (بلور)، ثریا قاسمی (ماهرخ)، مائده طهماسبی (شکوه)آناهیتا اقبال نژاد، سینا کرمی، امیر جنانی، شایسته ایرانی، رضا رویگری، سارا توکلی و بازیگران خردسال: نورا حنیف زاده، آیهان شایگان و ترنم آهنگر در این سریال نقش‌آفرینی داشته‌اند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های طناز طباطبایی

بازیگران سریال راز بقا

عوامل پشت صحنه سریال برف بی صدا می بارد

سریال برف بی صدا می بارد در استان‌های مختلف کشور از جمله البرز، شمال (گیلان)، رفسنجان و تهران ساخته شده است. «کیمیا» نیز دیگر مجموعه تلویزیونی به نویسندگی مسعود بهبهانی‌نیا بود که علاوه بر تهران در آبادان، خرمشهر و سایر مناطق استان‌های جنوبی و در کشور گرجستان به‌ویژه پایتخت آن تفلیس نیز فیلمبرداری شده بود.

ادامه سریال برف بی صدا می‌بارد
ادامه سریال برف بی صدا می بارد

سال گذشته تصویربرداری فصل یک و دو سریال «برف بی صدا می بارد» به کارگردانی پوریا آذربایجانی در تهران (شهرک سینمایی غزالی) آغاز شد. سرای قزوینی‌ها در بازار بزرگ تهران جزو لوکیشن‌های پایتخت این سریال تلویزیونی بود.

پیش‌تولید این مجموعه تلویزیونی از سال 1399 با تلاش‌های فراوان سازندگان و عوامل پشت صحنه کلید خورد. ضبط سریال برف بی صدا می‌بارد به تهیه‌ کنندگی محمدرضا شفیعی در روزهای سخت کرونایی آغاز شد. بنابراین نمی‌توان زحمات عوامل پشت دوربین را نادیده گرفت. عوامل پشت دوربین این سریال عبارتند از:

کارگردان: پوریا آذربایجانی
تهیه‌کننده: محمدرضا شفیعی
نویسنده: زنده‌یاد مسعود بهبهانی‌نیا
مدیر تولید: سامان شعشعه
مدیر برنامه‌ریزی و دستیار اول کارگردان: امیر سلیمانی
مدیر تصویربرداری: مجید محمدقلی
مدیر صدابرداری: سامان شهامت
طراح لباس: ساجده میرخانجانی
طراح صحنه: بابک پناهی
طراح گریم: کامران خلج
تدوین: خشایار موحدیان/سعید سیاح
جلوه‌های ویژه میدانی: ایمان کرمیان
مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری وصف صبا

سوالات متداول

آیا تاریخ پخش ادامه سریال برف بی صدا می بارد مشخص شده است؟

این شب‌ها سریال «تازه وارد» از شبکه سه پخش می‌شود که ۱۱ قسمت است و بعد از آن ادامه سریال «برف بی‌صدا می‌بارد» روی آنتن می‌رود. تاریخ احتمالی پخش این مجموعه تلویزیونی دهه دوم تیر ماه است.

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ادامه سریال برف بی صدا می بارد چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (10 نظر)

    فصل سومش رو زودتر پخش کنید لطفاً. چرا تهیه کننده و کارگردان جواب قطعی درباره ی پخش فصل سوم نمیدن

    پاسخ

    فصل سوم رو زودتر پخش کنید لطفاا

    پاسخ

    چرا پخششو متوقف کردن این صداو سیمایی ها هیچ ارزشی برای بینندگانشان قائل نیستند کسی نیست بهشون بگه یا نسازید یا تا آخر بسازید و یکجا پخش کنید تا بیننده پیگیر بشه چه خبره یه سریال میسازن نصف دیگشو میندازن چند سال دیگع بعدش خودشونم از ساختنش صرف نظر میکنن و اینجوری هم پول ملت و هم وقت با ارزشش مردم به هدر میره

    پاسخ

    دقیقا حق با شما هست ما نگاه کردیم اخرش نفهمیدم چی ب چی شد اعصاب همه خانواده ما خراب شد

    پاسخ

    لکستان منطقه زاگرس نصف بیشتر لرستان و کرمانشاه و ایلام بعلاوه خیل عظیمی که به سایر استانها و شهرستانهای ایران محاجرت کرده اند از شمال و جنوب گرفته تا شمال شرقی خراسان

    پاسخ

    درود بر لکستان زنده باد

    پاسخ

    عه چ جالب زبان لکی برای کجاس؟؟

    پاسخ

    سریال برف بی صدا می بارد فصل سوم پخش کنید

    پاسخ

    اسم سریال به زبان لکی میشه.
    ویه ر بیدنگه ماواری

    پاسخ