;
coinex

مارک پالمر : قیمت بیت کوین تا انتهای سال 2023 به 95 هزار دلار خواهد رسید

مارک پالمر تحلیلگر معروف BTIG، معتقد است که قیمت بیت کوین تا انتهای سال 2023 به 95 هزار دلار خواهد رسید. او می‌گوید به آینده بازار بسیار خوش‌بین است.

مارک پالمر دیدگاه خوشبینانه‌ای نسبت به بازار رمزارزها و سهام شرکت میکرواستراتژی دارد. به عقیده پالمر سهام MSTR به قیمت 950 دلار خواهد رسید. پیش‌بینی پالمر 5 برابر بیش‌تر از قیمت فعلی سهام میکرواستراتژی (950 دلار) است.

بیشتر بخوانید: بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2022

پیش‌بینی قیمت بیت کوین توسط مارک پالمر

به عقیده مارک پالمر، قیمت بیت کوین تا انتهای سال 2023 به 95 هزار دلار خواهد رسید. علاوه بر پالمر اشخاص معروف دیگر نظیر CZ و Anthony Scaamucci نیز نسبت به آینده بیت کوین خوشبین هستند. Changpeng Zhao، مدیر عامل صرافی بایننس در مصاحبه با روزنامه The Guardian گفت:

به احتمال زیاد بیت کوین در چند ماه یا چند سال آینده به سقف قیمتی 70 هزار دلاری خود خواهد رسید. به عقیده CZ، با سقوط قیمت بیت کوین از 68 هزار دلار تا 20 هزار دلار، هم اکنون وقت آن رسیده است که روند صعودی مجدداً آغاز شود. هیچکس قادر به پیش‌بینی آینده نیست.

مارک پالمر

آنتونی اسکاراموچی، بنیان‌گذار SkyBridge، روز پنجشنبه در کنفرانس Collision تورنتو کانادا به این نکته اشاره کرد که با توجه به پذیرش رو به گسترش بیت کوین (BTC) در بخش‌های مختلف و همچنین افزایش فعالیت کیف پول‌ها، این ارز دیجیتال به منطقه بیش فروش نزدیک شده است.

تکرار الگوی ریزشی بیت کوین در سال‌های 2013 و 2017

تحلیلگران معتقدند که قیمت بیت کوین به احتمال زیاد همانند سال‌های 2013 و 2017 به میزان 84 الی 85 درصد از سقف قیمتی خود اصلاح خواهد کرد. ناحیه 20 هزار دلاری برای بیت کوین اهمیت زیادی دارد. اگر بیت کوین روند حرکتی مشابه‌ای نسبت به گذشته طی کند، قیمت این رمزارز به 10 هزار دلار خواهد رسید.

Ian Harnett، بنیان‌گذار و مدیر ارشد سرمایه‌گذاری Absolute Strategy Research، معتقد است که بیت کوین به کف قیمتی 13 هزار دلار خواهد رسید. با توجه به داده‌های CoinMarketCap، بیت کوین در حال حاضر با قیمت 21400 دلار معامله می‌شود.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره اظهارات مارک پالمر و سایر تحلیلگران درباره آینده بیت کوین چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر