;
coinex

اطلاعیه کدال منتشر شد ؛ شرکت های بورسی سودده کدامند؟

اطلاعیه کدال منتشر شد و به روزرسانی گزارش فعالیت ماهانه سه شرکت بورسی را منتشر کرده است. اما شرکت های بورسی سودده کدامند؟

طبق اطلاعیه‌های منتشر شده در سایت کدال سه شرکت بورسی اقدام به به روزرسانی فعالیت ماهانه خود کرده‌اند. این سه شرکت کدامند؟

نام شرکت های بورسی سودده در اطلاعیه کدال منتشر شد

غاذر

شرکت کشت و صنعت پیاذر با نماد غاذر شناخته می‌شود که صورت یک ماهه مالی خود در خرداد ماه سال 1401 را در سایت کدال منتشر کرده است.

درآمد این شرکت در دوره یک ماهه خرداد برابر با 9.3 میلیارد تومان بود که 80.61 درصد آن مربوط به فروش داخلی و 19.39 درصد دیگر به کل صادرات کشور مربوط می‌شود.

درآمد غاذر نسبت به ماه قبل 25.07 درصد افزایش داشته که نسبت میانگین آن به ماه‌های قبل رشد 109.18 درصدی را نشان می‌دهد. رشد 50 درصدی این شرکت نسبت به سال قبل در این دوره 18.2 میلیارد تومان بوده که به فروش محصولات شرکت مربوط می‌شود.

کگل

شرکت معدنی و صنعتی گل گهر با نام اختصاری کگل در سایت کدال صورت مالی 12 ماهه خود منتهی در سال 1400 را منتشر کرد. این شرکت در این دوره 293 تومان سود به ازای هر سهم مشخص کرده که نسبت به دوره مشابه سال قبل رشد 10 درصدی داشته است.

29393.6 میلیارد تومان سود خالص شرکت کگل بوده که رشد چشم گیر 48 درصدی را نشان می‌دهد. مضاف بر اینکه سود ناخالص شرکت نیز رشد 34 درصدی داشته است.

شصفها

شرکت پتروشیمی شصفها نیز در سایت کدال صورت مالی 12 ماه اش را منتشر کرد. سودی که این شرکت در این دوره به ازای هر سهم در نظر گرفت برابر با 365 تومان بود که نسبت به سال قبل افزایش 52 درصدی داشته است.

سود خالص این شرکت پتروشیمی در این دوره به 161.7 درصد رسید که با افت 25 درصدی مواجه بود. همچنین سود ناخالص نیز با 6 درصد افت به 497 میلیارد تومان رسید.

بیشتر بخوانید:

اطلاعیه کدال منتشر شد. نظر شما درباره شرکت های بورسی سودده چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر