;
coinex

فروش خودروهای ایران خودرو بدون قرعه کشی ؛ زمان، نحوه ثبت نام و شرایط

بعد از سایپا، حالا طرح فروش خودروهای ایران خودرو بدون قرعه کشی از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام شده است. اما چه خودروهایی عرضه می‌شوند؟

بعد از طرح فروش خودروهای سایپا بدون قرعه‌کشی، حالا شرکت ایران خودرو نیز به عنوان دیگر غول صنعت خودروسازی کشور برخی از محصولات خود را در طرح‌های پیش‌فروشی و مشارکت در تولید، بدون قرعه کشی و از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو عرضه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: طرح فروش خودروهای سایپا بدون قرعه کشی از امروز آغاز می‌شود [+جدول و شرایط فروش]

فروش خودروهای ایران خودرو بدون قرعه کشی

فروش محصولات ایران خودرو بدون قرعه کشی قرار است از طریق سامانه خودروسازان انجام شود و سامانه یکپارچه تخصیص خودرو تنها نقش واسطه بین درخواست‌کنندگان و خودروسازان و هدایت متقاضیان به سایت خودروسازان را دارد. در حال حاضر محدودیت‌های فردی قبلی برای ثبت‌نام همچنان برقرار است.

علاوه بر این، متقاضیان می‌توانند با انتخاب هر محصول،‌ به سایت شرکت خودروساز هدایت می‌شود تا از شرایط ثبت‌نام و محدودیت‌های مربوط، مطابق با بخشنامه‌های اعلام شده توسط هر شرکت مطلع شوند.

زمان ثبت نام در طرح فروش بدون قرعه کشی ایران خودرو ساعت 10 صبح روز دوشنبه 6 خرداد 1401 است. خودروهای این طرح عبارتند از تارا اتوماتیک، تارا دستی، دنا پلاس توربو شارژ و دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک. فهرست کامل خودروهای طرح فروش بدون قرعه کشی ایران خودرو و قیمت آن‌ها را در جدول زیر ببینید:

فروش خودروهای ایران خودرو بدون قرعه کشی ؛ زمان، نحوه ثبت نام و شرایط

نحوه و شرایط ثبت نام در طرح فروش بدون قرعه کشی ایران خودرو

ثبت نام در طرح فروش بدون قرعه کشی ایران خودرو نیز از طریق وب سایت سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به آدرس sale.iranecar.com انجام می‌شود. برای اینکار در زمان طرح فروش بدون قرعه کشی ایران خودرو، به این سایت مراجعه کنید و اگر محصول ایران خودرو را انتخاب کنید؛ به سایت این شرکت هدایت می‌شوید.

برای ثبت نام طرح فروش بدون قرعه کشی محصولات ایران خودرو باید با نام کاربری و رمز عبور وارد سایت ایران خودرو شده، محصول مدنظر خود و رنگ آن را تعیین کنید. بعد از واریز وجه فرایند ثبت سفارش به پایان می‌رسد. در بخش بعد، متقاضی باید نسبت به انتخاب کد نمایندگی، مطابق با محل سکونت خود و شرکت بیمه‌گر اقدام کند. در ادامه شما را به مطالعه شرایط طرح فروش بدون قرعه کشی ایران خودرو دعوت می‌کنیم:

فروش خودروهای ایران خودرو بدون قرعه کشی ؛ زمان، نحوه ثبت نام و شرایط

فروش خودروهای ایران خودرو بدون قرعه کشی ؛ زمان، نحوه ثبت نام و شرایط

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر