;
coinex

مهران احمدی: کار سینما تمام است؛ آشپز می‌شوم

مهران احمدی ، اوضاع سینما را بد تلقی کرد و ابراز کرد تا دو سال آینده احتمالا سینما از بین خواهد رفت. این بازیگر، بعد از اکران فیلم سینمایی «روز ششم» که برای اولین بار در روز جمعه سوم تیر ماه در دو سانس به نمایش درآمد، از روبه راه نبودن اوضاع سینما گفت.

فیلم سینمایی «روز ششم» با حضور حجت قاسم‌زاده اصل و دیگر بازیگران، اکران شد. استقبال و حضور گرم تماشاگران موجب شد تا حجت قاسم زاده اصل از حضور پر شور آن‌ها تشکر کند. او در این باره گفت: از این‌ که مردم و تماشاچیان را به صورت حضوری در این جا ملاقات می‌کنم بسیار خرسندم و در ادامه افزود، از تمام کسانی که با ترافیک موجود و این شرایط سخت، فیلم سینمایی «روز ششم» را برای تماشا انتخاب کرده‌اند، کمال تشکر را دارم. او رو به تماشاچیان گفت، امیدوار است از دیدن این فیلم نهایت لذت را برده باشند.

بیشتر بخوانید: واکنش پیمان معادی به فیلم عنکبوت مقدس: فیلم در حد کن نبود! [+ویدیو]

اظهار نظر مهران احمدی در مورد وضعیت سینما

یکی از بازیگران شناخته شده این فیلم «مهران احمدی» بود که علاوه بر تشکر از حضور تماشاگران گفت، اوضاع سینما در این روزها زیاد جالب و خوب نیست. او در ادامه بیان کرد اگر اوضاع به همین منوال باشد، تا دو سال آینده تمام سینماها از بین می‌روند و ما باید به دنبال کار دیگری باشیم.

اظهار نظر مهران احمدی در مورد وضعیت سینما

مهران احمدی در ادامه گفت:

ن اتفاقا آشپز خوبی هستم و شاید بتوانم در آینده به جای فعالیت در سینما آشپزی کنم اما همچنان امیدوارم که اوضاع سینما بهتر از این بشود و تماشاگران از دیدن فیلم لذت ببرند.

احمدی در رابطه با فیلم سینمایی «روز ششم» گفت، همیشه همه دست اندرکاران و بازیگران، در فیلم اول یک کارگردان، تمام تلاش خود را برای بهتر بودن می‌کننند. فیلم سینمایی«روز ششم» از جمله این فیلم‌هاست، زیرا همه تلاش کرده‌اند تا یک اثر خوب در این فیلم از خود جا بگذارند.

بهاره افشاری نیز یکی از بازیگران این فیلم گفت، با توجه به شرایط بد اقتصادی، مردم اکنون سینما رفتن را در اولویت کارهای خود قرار نمی‌دهند. از این‌که شما اکنون با این شرایط سخت به سینما آمده‌اید، ارزش بالایی دارد.

مصطفی زمانی بازیگر نقش بعدی گفت، ۱۷ سال پیش برای انجام تست بازیگری به دفاتر مختلف می‌رفتم. روزی برای تست دادن به پیش آقای قاسم زاده اصل رفتم، ایشان در آن زمان ابراز کردند که نسبت به آینده بازیگری من خوش بین هستند. همچنین در آن زمان گفتند، مجبورند برای ایفای نقش در سریال از بازیگران مشهوری استفاده کنند، وگرنه قطعا مرا برای ایفای نقش انتخاب می‌کردند. اکنون بعد از گذشت سال‌ها، من توانستم در فیلمی ایفای نقش داشته باشم که ایشان کارگردانش است.

از دیگر دست اندرکاران فیلم، محسن مسافرچی پخش‌کننده و مهدی حسینی نیا، بهرام ابراهیمی، نیلوفر کوخانی بازیگران دیگر نیز در سینما حضور داشتند. آن‌ها نیز از مردم برای استقبال و حضور پر رنگشان، تشکر کردند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد صحبت‌های مهران احمدی چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر