;
coinex

واکنش پیمان معادی به ماجرای نوید محمدزاده و فرشته حسینی

در ادامه واکنش‌ها به ماجرای نوید محمدزاده و فرشته حسینی و در جریان گفتگویی آنلاین شاهد واکنش پیمان معادی به ماجرای نوید محمدزاده و فرشته حسینی بودیم.

در ادامه جریانات و حواشی مربوط به جشنواره کن و پوشش بازیگران ایرانی از جمله ترانه علیدوستی و فرشته حسینی، همچنان این ماجرای نوید محمدزاده و همسرش فرشته حسینی است که حاشیه‌‌آفرین است. بوسه نوید‌ محمدزاده و همسرش روی فرش قرمز کن از مهمترین اتفاقات این جشنواره بود که توجهات بسیاری را به خود جلب کرد. البته گفتنی است که این دو بازیگر نزدیک به یک سال پیش با هم ازدواج کردند و از همان زمان در مرکز توجهات بودند.

بیشتر بخوانید: مراسم عقد نوید محمدزاده و فرشته حسینی

واکنش پیمان معادی به ماجرای نوید محمدزاده و فرشته حسینی

اخیرا پیمان معادی در یک لایو اینستاگرامی و در مصاحبه‌ای با کیوان کثیریان در پاسخ به پرسشی درباره حواشی ایجاد شده بعد از بوسه نوید محمدزاده و فرشته حسینی، این موضوع را بسیار شخصی خواهد.

واکنش پیمان معادی به ماجرای نوید محمدزاده و فرشته حسینی

ماجرای این دو بازیگر که حواشی زیادی به همراه داشت و نهایتا به ممنوع‌الکاری فرشته حسینی و نوید محمدزاده انجامید، از مهمترین اتفاقات مربوط به جشنواره کن امسال بود. معادی در واکنش به این موضوع گفت:

راجع به نوید عزیز که ترجیح می‌دهم صحبت نکنم، چون این موضوع بسیار شخصی است. ما معمولا با هم در ارتباط هستیم، اما اخیرا در ارتباط نبودیم و خیلی دوستش دارم و خودش هم این را می‌داند.

او ادامه داد:

در مورد این اتفاق اخیر، من قطعا نظر شخصی خودم را دارم که می‌توانم خصوصی با خودش صحبت کنم، اما در فضای لایو ترجیح می‌دهم صحبت نکنم، چون احیانا اگر مشکلی هست بدتر نشود و اگر گرهی هست کورتر نشود. ترجیح من این است که خودش واکنش نشان دهد و به نظرم بهترین کار در این شرایط این است که به هر کسی بسپاریم تا خودش اگر لازم می‌داند نکته‌ای بگوید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره واکنش پیمان معادی به ماجرای نوید محمدزاده و فرشته حسینی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر