;
coinex

علت طلاق نیوشا ضیغمی مشخص شد [+تصاویر جشن طلاق]

طلاق نیوشا ضیغمی در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

نیوشا ضیغمی با انتشار یک عکس به مناسبت روز تولدش در اینستاگرام شایعه طلاق از شوهر پولدارش را در فضای مجازی داغ کرد.

طلاق نیوشا ضیغمی ؛ علت طلاق مشخص شد

ماجرا از این قرار است که غیبت همسر نیوشا ضیغمی در عکس منتشره از تولد این بازیگر زن سینمای ایران موجب ایجاد حاشیه طلاق او و همسرش شده است.

هنوز نیوشا ضیغمی واکنشی به شایعات منتشر شده درباره طلاق خود نشان نداده است. البته نیوشا ضیغمی عکسی از شناسنامه‌ای که مهر طلاق دارد را منتشر کرد. او استوری خود را بعد از ساعاتی حذف کرد که همین موضوع سبب دوگانی درباره خبرهای جدایی نیوشا ضیغمی از همسرش شده است.

این ویدیو را در ادامه تماشا کنید:

طلاق نیوشا ضیغمی ؛ علت طلاق مشخص شد [+عکس]

حدود ۱۲ سال از زندگی مشترک نیوشا ضیغمی و همسرش می گذرد و حاصل این ازدواج دختری به اسم لنا است که سال ۹۷ به دنیا آمده است.

او با شرکت در کلاس‌های آزاد بازیگری کانون سینماگران جوان بازیگری را فراگرفت و توسط این مؤسسه به مسعود جعفری‌جوزانی معرفی شد. پس از فارغ‌التحصیلی از این کلاس‌ها در مجموعهٔ تاریخی در چشم باد نقش یک دختر روستایی شمالی را ایفا کرد.

اخبار بیشتر:

اخیرا شایعاتی درباره طلاق نیوشا ضیغمی به گوش می رسد که خانم بازیگر با انتشار استوری ای و بایگانی کردن تصاویر همسرش این شایعات را تا حدودی تایید کرده است. نیوشا ضیغمی با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خودش با محتوا عکس شناسنامه ای که مهر طلاق در آن داشت و بایگانی کردن عکس های همسرش به این شایعات دامن زد.

طلاق نیوشا ضیغمی ؛ علت طلاق مشخص شد [+تصاویر جشن طلاق]

استوری جدید نیوشا ضیغمی که به شایعات طلاقش دامن زده است:

هنوز نیوشا ضیغمی واکنشی به شایعات منتشر شده درباره طلاق خود نشان نداده است.. او استوری خود را بعد از ساعاتی حذف کرد که همین موضوع سبب دوگانی درباره خبرهای جدایی نیوشا ضیغمی از همسرش شده است. حدود ۱۲ سال از زندگی مشترک نیوشا ضیغمی و همسرش می گذرد.

بیشتر بخوانید: 

.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (10 نظر)

    اخه ایشون گفته بودن که پدر و مادرشون اموزش و پرورشی هستن و یه اشاره ای کردن که تا حدودی پول مهمه وقتی ازدواج بخاطر پول باشه همین میشه دوامی ندارد وقتی انقدر قبح مسئله تو جامعه اسلامی میریزه که برای طلاق جشن میگیرن وای بر جامعه چه خواهد شد و به کجا خواهد کشید بعد جالب تو حرف همه بازیگرا میگن ما متعهد هستیم ما اهل خدا و پیغمبر هستیم کجای دین گفته برای طلاق جشن بگیرید و بزارید تو فضای مجازی

    پاسخ

    طلاق زشت ترین و منفورترین عمل نزد خداوند است آیا این عمل زشت جشن و سرور دارد

    پاسخ

    خاک بر سرشان که تعهد به زندگی و وفاداری و عشق و همسرداری و بچه داری براشون یه بازی و سرگرمی محیوب میشه و فقط دنبال عوض کردن شوهر هستند البته اینا پایبندی به زندگی ندارند و جو سینما هم که در از فحشا و فساده و هیچکدام از بازیگرها تا به حال نتوانسته آمد همسر خوبی باشند و یه پناه بر خدا فقط باید گفت به اینا بچه ها بازیگری فقط فساده و هیچکدام از این بازیگران خوشبخت نیستند و اصلا معنی زندگی و شوهر داری و بچه داری رو نمی‌فهمند .زن خوب مثل شیلا خداداد هست که زندکیشو به سینما ترجیح داد .

    پاسخ

    دوست عزیز هر فردی اینطور که شخصیتش هست رفتار می‌کنه ربطی به سینما و بازیگری ندارع .سینما و بازیگری یه عرصه هنری هست . صد البته که فساد در همه جای جهان و در هرشغلی ممکنه وجود داشت باشه و علاوه بر اون اگر فردی طلاق رو انتخاب می‌کنه به این دلیل نیس که انسان بدی هست .چرا قضاوت میکنین ؟مگه شما جای این افراد زندگی میکنین ؟شاید اتفاقات تلخی براشون رخ داده و شاید انتخاب اشتباهی داشتن . خداوند در قرآن فرموده میتونین ازدواج کنین و اگر نتونستین باهم دیگه ادامه بدین طلاق بگیرین

    پاسخ

    البته که فساد در همه جا هست اما جاهای دیگه سلبریتیهاشون دو رو نیستن .در ظاهر خوئشون رو فرشته نشون میدن ام در باطن شیطون جاشون درس میگیره.بعدش هم ما ایرانی هستیم و فرهنگمون با جاهای دیگه فرق داره

    پاسخ

    واقعا متاسفم از این بازیگران همین فحشا و بی بند و باری در جامعمون‌ خیلیاش‌ زیر سر ایناس
    البته مام‌ تقصیر داریم که بهشون بها دادیمو‌ بیخودی سلبریتیشون‌ کردیم 😒😒

    پاسخ

    همسر خانم ضیغمی زندان هستن به خاطره اختلاس 600 میلیاردی

    پاسخ

    از کجا میدونید ؟؟واقعا زندان هستند ؟؟؟

    پاسخ

    خدارو شکر همیشه تیتر اول خبرهاچه راست و چه دروغ طلاق خانم رهنما ،قریشی ضیغمی و….است که همه این افراد الگوی جامعه هستند ،پس همه باید الگوی خودرا ازبین شغلهای معلمی،پرستاری،پزشکی و… انتخاب کرد وای به حال بعضی از این سلبریتی های جامعه

    پاسخ

    هر کسی الگوش خودشه

    پاسخ