;
coinex

پیش نمایش Elvis تنها در یک شب 3.5 میلیون دلار فروش داشت

پیش نمایش Elvis که روایت زندگی سلطان راک اند رول است، در تنها یک شب توانسته فروش چشمگیر و البته دور از انتظار 3.5 میلیون دلاری را ثبت کند.

شاید کسی فکر نمیکرد که Elvis خیلی مورد استقبال طرفداران قرار بگیرد، اما فروش ۳.۵ میلیون دلاری فیلم Elvis در دقایق اول اکران، نشان می‌دهد که داستان زندگی این سلطان مورد پسند بسیاری از مردم بوده است.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های 2022

فروش 3.5 میلیون دلاری پیش نمایش Elvis

استقبال بی نظیر از سلطان راک اند رول

آنطور که پیداست فیلم الویس در ژانر زندگینامه‌ و موزیکال، فروش بسیار خوبی را تجربه خواهد کرد. چراکه در پیش‌نمایش‌های پنج‌شنبه‌ شب، پس از اکران در بیش از ۳۴۰۰ سالن سینما توانست ۳.۵ میلیون دلار فروش کند. این میزان فروش شامل رویدادهای هواداران در روز سه‌شنبه نیز می‌شود.

فروش ۳.۵ میلیون دلاری فیلم الویس (Elvis) ؛ استقبال بی نظیر از سلطان راک اند رول
فروش ۳.۵ میلیون دلاری فیلم Elvis

این میزان از فروش طبیعتا خبر خوشی برای کمپانی برادران وارنر است. همیشه بعد از هر اکران، شوق و هیجان بسیاری در عوامل اثر ایجاد می‌شود و بی‌صبرانه منتظر نتیجه فروش می‌مانند. فروش ۳.۵ میلیون دلاری پیش‌نمایش‌های فیلم الویس نیز نشان می‌دهد که اتفاقات خوبی در راه است.

الویس در مقایسه با فیلم‌های دیگر در این ژانر مانند فیلم Rocketman محصول سال ۲۰۱۹ که در مورد زندگی التون جان بود و در پیش‌نمایش‌های خود ۲.۳ میلیون دلار فروش داشت، شروع خوبی داشته است.

الویس در رقابت با The Black Phone فروش بهتری داشته است، اما این فیلم جدید نیز انتظار می‌رود که در این رقابت پیشی بگیرد. The Black Phone در ژانر ترسناک به کارگردانی اسکات دریکسون تولید شده و در روز پنج‌شنبه، 3 میلیون دلار فروش داشته است.

کیفیت الوس با دیگر فیلم‌های “باز لورمن”، کارگردان اثر، برابری می‌کند. در هر اثر کارگردان تلاش کرده است تا بهترین خود را به نمایش بگذارد. وجه مشترک این فیلم با داستان موفقیت‌آمیزی مانند “تاپ گان” بخاطر حال و هوای قدیمی آن است. در بین فیلم‌هایی که در تابستان امسال اکران می‌شوند همچون: “ثور”، “ژوراسیک” و “Lightyear”، الویس فضای متفاوت‌تری دارد؛ غالب فیلم‌های دیگر در ژانر فانتزی هستند.

بیشتر بخوانید:

نظرتان درباره فروش 3.5 میلیون دلاری پیش نمایش Elvis در شب اول چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر