;
coinex

ترفندهایی برای موفقیت کمپین گوگل ادز

راه‌اندازی کمپین تبلیغات گوگل موفق به استفاده درست و اصولی از ابزارهای مختلف نیاز خواهد داشت، اما این موضوع به معنای صرف هزینه‌های کلان نیست و افراد با بودجه بسیار کم هم می‌توانند در گوگل به موفقیت برسند.

امروزه اغلب مردم در سراسر جهان برای یافتن پاسخ سوال، راه حل برای مشکلات، مکان جدید برای بازدید یا خرید محصول از گوگل استفاده می‌کنند و این یک فرصت برای کسب و کارها می‌باشد.

صاحبان کسب و کار اینترنتی باید برای بهتر دیده شدن و رسیدن به موفقیت در کنار پرداخت هزینه تبلیغات، از ابزارهای رایگان به‌درستی بهره ببرند. Google Ads یک پلتفرم تبلیغات آنلاین محسوب می‌شود که به افراد این امکان را می‌دهد تا با شناسایی کلمات کلیدی، مخاطبان هدف، وب‌‌سایت‌های مرتبط با محصول و خدمات خود، زمانی‌که مشتری بالقوه نیاز دارد، ظاهر شده و آگهی خود را به مخاطبان نشان دهند.

خدمات گوگل ادز به عنوان یک ابزار تبلیغاتی قدرتمند به مشاغل کوچک آنلاین کمک می‌کند تا افرادی که بودجه نسبتا کمی دارند، با به‌کارگیری ترفندهای گوناگون به رشد و پیشرفت کسب و کار خود کمک کنند.

در این مطلب سعی بر آن بوده که اطلاعات کامل و جامعی در ارتباط با ترفندهای راه‌اندازی کمپین تبلیغات گوگل موفق در در اختیار شما قرار گیرد.

ضرورت استفاده از گوگل ادز برای سایت

صاحبان کسب و کار برای رسیدن به موفقیت باید در گام اول بتوانند نیازهای اساسی مصرف‌کننده را ارزیابی کنند. مخاطبان در موتور جست‌و‌جو گوگل همواره به دنبال نیازهای مختلف چون پیدا کردن محصول یا خدمات، آموزش، افزایش اطلاعات و … هستند؛ بنابراین وب‌سایت‌ها باید با ساخت تبلیغات موفق، ذهنیت مخاطبان را به سمت تصمیم‌گیری درست سوق دهند.

برای تبلیغات در اینترنت مواردی چون زبان تبلیغات، ظاهر صفحه فرود (لندینگ پیج) و ارائه برند مطابق با حیطه فعالیت بسیار حائز اهمیت خواهد بود. گوگل ادز به عنوان ابزاری برای تبلیغ در گوگل مطرح می‌شود که دسترسی به شبکه جست‌و‌جوی گوگل و شبکه نمایش گوگل را برای افراد امکان‌پذیر خواهد کرد.

صاحبان کسب و کار می‌توانند با راه‌اندازی حساب گوگل ادز، مدیریت پلتفرم، شناسایی کلمات کلیدی و شناخت بازار هدف، به بهینه‌سازی وب‌سایت و بازگشت سرمایه کمک کنند.

اگرچه روش‌های تبلیغاتی دیگر هم برای وب‌سایت وجود دارد، اما بهره‌گیری از Google Ads مزیت‌های مختلفی از جمله: هدف‌گیری دقیق، قابلیت اندازه‌گیری نامحدود و دسترسی عالی برای مدیریت تبلیغات به همراه خواهد داشت. حال افرادی که به دنبال راه‌اندازی کمپین تبلیغات گوگل موفق هستند، باید با ترفندهای این حوزه آشنا شوند.

ترفندهایی برای موفقیت کمپین گوگل ادز

5 نکته مهم برای راه‌اندازی و اجرای کمپین تبلیغات گوگل موفق

صاحبان وب‌سایت که بودجه نسبتا محدودی برای تبلیغات دارند، می‌توانند از ابزارهای تبلیغاتی گوگل چون Google Ads برای شناسایی مخاطب هدف و رسیدن به موفقیت بهره ببرند. در ادامه به نکاتی برای اجرای کمپین تبلیغات گوگل موفق اشاره خواهد شد، از جمله:

  • تعریف اهداف کسب و کار
  • تعریف مشتریان یا مخاطبان هدف
  • تعریف مسیر خرید برای مشتریان
  • به‌کارگیری کلمات کلیدی در متن تبلیغاتی گوگل ادز
  • تجزیه و تحلیل بازخوردهای کمپین تبلیغاتی

تعریف اهداف کسب و کار

یک هدف مناسب باعث خواهد شد تا افراد یک استراتژی را شناسایی کرده و با روش‌های اندازه‌گیری، نتایج را ارزیابی کنند. اجرای کمپین تبلیغات گوگل موفق معمولا با هدف افزایش ترافیک وب‌سایت، افزایش تماس تلفنی از طریق تیم فروش و ایجاد آگاهی برای یک محصول خاص انجام می‌شود.

هدف کسب و کار در کمپین‌های تبلیغاتی باید از عناصری چون واقع‌گرایانه بودن، طرز فکر، تلاش و شاخص‌های کلیدی عملکردی (KPI) تشکیل شود تا بازدهی تبلیغات به حداکثر برسد.

تعریف مشتریان یا مخاطبان هدف

در بازاریابی باید پیام مناسب به افراد ایده‌آل در زمان درست ارسال شود. صاحب کسب و کار باید قبل از راه‌اندازی کمپین تبلیغات گوگل موفق، مخاطب هدف را شناسایی کند.

ایجاد یک شخصیت هدف برای توصیف گروه هدف از مشتریان حائز اهمیت خواهد بود. چنانچه یک بخش کلیدی در ذهن صاحب کسب و کار وجود داشته باشد، فرایند ایجاد کمپین‌های تبلیغاتی و ایجاد پیام مناسب آسان‌تر می‌شود.

تعریف مسیر خرید برای مشتریان

ار آنجایی‌که خریداران در فرآیند خرید با مسیرهای تصمیم‌گیری مختلف درگیر می‌شوند و امکان تعامل با برند شما در جست‌و‌جوهای متعدد وجود دارد؛ بنابراین صاحبان کسب کار باید این نکته را بدانند که مشتریان بالقوه چگونه این فرآیند را طی می‌کنند.

فرآیند تصمیم‌گیری مشتری برای خرید شامل مرحله آگاهی، مرحله بررسی و مرحله تصمیم‌گیری خواهد بود. صاحب کسب و کار با شناخت مرحله‌ای که یک مشتری بالقوه در آن قرار دارد، باید کمپین تبلیغات گوگل موفق ایجاد کند تا توجه خریدار را در مسیر برای اقدام به خرید جلب کند.

به‌کارگیری کلمات کلیدی در متن تبلیغاتی گوگل ادز

کلمات کلیدی بلند، مشتریان بالقوه را هدف قرار می‌دهند؛ بنابراین بهره‌گیری از long tail keyword در اهداف بازاریابی کمپین‌های گوگل ادز بسیار حائز اهمیت خواهند بود.

صاحب کسب و کار باید در متن تبلیغاتی از کلمات کلیدی بلند مطابق با هدف خرید مشتریان استفاده کند تا افرادی که به این موضوع تمایل نشان می‌دهند، جذب بنر تبلیغاتی شما شوند.

تجزیه و تحلیل بازخوردهای کمپین تبلیغاتی

تجزیه و تحلیل شما از اینکه مردم چه صفحاتی را در موتورهای جست‌و‌جو دنبال می‌کنند؟ چه صفحاتی پرطرفدار هستند؟ افراد چگونه سایت شما را پیدا می‌کنند؟، داده‌هایی را برایتان به همراه خواهد داشت که برای ارزیابی میزان موفقیت و پیشبرد اهداف کمپین تبلیغات گوگل موفق موثر خواهند بود.

در گوگل ادز این امکان برای صاحب کسب و کار فراهم شده است تا معیارهایی را پیدا کنند که با تجزیه و تحلیل این داده‌ها، می‌توان به این موضوع دست پیدا کرد که چرا امکان تغییر نتایج، تعداد کلیک‌ها، ترافیک سایت یا هزینه تبلیغاتی شما وجود دارد. در نهایت شما می‌توانید از اطلاعات حاصل از تجزیه و تحلیل بازخوردهای کمپین تبلیغاتی در مراحل بعدی بهره ببرید و به بهتر دیده شدن وب‌سایت خود کمک کنید.

نکات پایانی…

کمپین تبلیغات گوگل موفق یکی از بهترین روش‌ها و راهکارها برای تاثیرگذاری و ترغیب مشتریان بالقوه محسوب می‌شود.

ما در شرکت کیان تجارت با اجرای کمپین‌های تبلیغاتی، دقیقا مشتریان و مخاطبان هدف را شناسایی می کنیم و  با هدف‌گذاری، تعریف مخاطبان، شناسایی مسیر مشتری، استفاده از کلمات کلیدی بلند در متن تبلیغات گوگل و تجزیه و تحلیل بازخوردهای کمپین تبلیغاتی به بازدهی عالی با هزینه بسیار کم به رشد کسب و کار شما کمک می کنیم.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر