;
coinex

سولانا گوشی هوشمند رمزارزی تولید خواهد کرد

به گزارش Anatoly Yakovenko، یکی از بنیان‌گذاران Solana Labs، گوشی هوشمند رمزارزی سولانا با نام Saga در زمستان 2023 عرضه خواهد شد.

آناتولی یاکوونکو به طور رسمی از اهداف Solana Labs در راستای ترکیب گوشی‌های هوشمند و ارزهای دیجیتال رونمایی کرد. طبق پست رسمی Solana Labs، صنعت دارایی‌های دیجیتال و شبکه سولانا در سال‌های گذشته رشد چشم‌گیری داشته است و میلیون‌ها کاربر در حال حاضر از این شبکه استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: سولانا در سال 2022 ؛ پیش بینی قیمت، آینده و نقشه راه SOL

تولید گوشی هوشمند رمزارزی Saga

سولانا گوشی هوشمند رمزارزی تولید خواهد کرد

یاکوونکو معتقد است که زمان ترکیب فناوری گوشی‌های هوشمند و کریپتوکارنسی‌ها فرا رسیده است. این شرکت تا سه ماهه اول سال 2023 از گوشی موبایل Saga رونمایی خواهد کرد. گوشی Saga دارای امکانات امنیتی نظیر Seed Vault، توکن NFT به نام Saga Pass و فروشگاه Solana dApp Store خواهد بود.

شرکت سازنده گوشی موبایل Saga توسط بازیگران اصلی صنعت کریپتوکارنسی نظیر صرافی FTX، شرکت‌های CoralKiyomi/OpenEra, Magic Eden, Okay Bears, Orca Phantom, StepN و سایر سازمان‌ها پشتیبانی می‌شود.

سولانا معتقد است که محصولات جدید Solana Labs توسعه ‌دهندگان را قادر می‌سازد تا برنامه‌های کاربردی ایجاد کرده و از قابلیت‌های پرداخت موبایلی پیشرفته استفاده کنند. گوشی هوشمند رمزارزی Saga به توسعه Web3، بهبود روش پرداخت و حذف اشخاص ثالث در فرآیندها کمک کند. Yakovenko در این راستا گفت:

هر کدام از این موارد یک دستاورد بزرگ خواهند بود، اما همه آن‌ها با یکدیگر جهشی بزرگ در راستای پذیرش رمزارزها در تلفن‌های همراه ایجاد خواهند کرد. هدف فعلی Solana Labs ساخت قابلیت‌هایی است که به وسیله آن ویژگی‌های مثبت Web3 در گوشی‌های هوشمند مورد استفاده قرار گیرد.

ناتوانی شرکت‌های بزرگ در تولید گوشی هوشمند رمزارزی

مدیر اجرایی سولانا اظهار کرد که محصولاتی نظیر Mobile Stack کمتر از یکسال است که در دست تولید قرار گرفته‌اند. Yakovenko معتقد است که شرکت‌های بزرگ تکنولوژی نظیر گوگل و اپل نتوانستند راه‌حل‌هایی برای ادغام رمزارزها با موبایل ارائه دهند. غول‌های فناوری دنیا عمداً مانع فعالیت شرکت‌ها، توسعه‌دهندگان و پروژه‌های رمزارزی جهت ساخت گوشی‌های هوشمند رمزارزی می‌شوند.

سولانا قصد دارد علی‌رغم تمامی محدودیت‌های فعلی، اقدام به تولید سخت‌افزار و نرم‌افزار بومی موبایل نماید. یاکوونکو ادعا می‌کند که صنعت نوپای کریپتوکارنسی توسط میلیون‌ها نفر استفاده می‌شود و اکنون وقت آن رسیده است که این حوزه با صنعت موبایل ادغام شود. یکی از بنیان‌گذاران Solana Labs در مورد محدودیت‌های فعلی سرمایه‌گذاران کریپتو و هدف شرکت در راستای حل این مشکل گفت:

هر روز داستان‌هایی از افرادی می‌شنوم که مهمانی‌ها، کنفرانس‌ها و مسافرت‌های خود را رها می‌کنند تا تراکنش‌های مهم را در کامپیوتر خود امضا کنند. معاملات، فهرست شدن رمزارزها در صرافی‌ها و نقل و انتقالات حیاتی زندگی روزمره عاشقان رمزنگاری را تشکیل می‌دهد.

سولانا گوشی هوشمند رمزارزی تولید خواهد کرد

طبق گزارش یاکوونکو، تعداد کاربران شبکه سولانا از دسامبر 2021 تا کنون 44 درصد افزایش یافته است. سولانا در حال حاضر 2.3 میلیون کاربر فعال دارد.

اگر این شرکت بتواند در بخش گوشی‌های هوشمند عملکرد موفقی داشته باشد، در سال‌های آینده شاهد افزایش مجدد تعداد کاربران سولانا خواهیم بود. در زمان نگارش این مقاله، قیمت سولانا با 11 درصد سود نسبت به روز گذشته به 38 دلار رسید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تولید گوشی هوشمند رمزارزی توسط Solana Labs چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: bitcoinist

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر