;
coinex

اسپین آف سریال Stranger Things ؛ هر آنچه که باید در رابطه با این اسپین‌آف بدانید

سازندگان سریال اشاره کردند که اسپین آف سریال Stranger Things بسیار متفاوت‌تر از انتظار مخاطبان از این پروژه مخفیانه خواهد بود.

مت و راس دافر، سازندگان سریال، در مصاحبه جدیدی با Variety اشاره کردند که این اثر بسیار متفاوت‌تر از انتظار مخاطبان از انتظارات مخاطبان است. البته هنوز تولید این سریال از طرف نتفلیکس به طور رسمی تایید نشده است.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های نتفلیکس 2022

اسپین آف سریال Stranger Things

دو قسمت پایانی فصل 4 Stranger Things در تاریخ ۱ ژوئیه (۱۰ تیر) از شبکه نتفلیکس منتشر خواهند شد. ساخت فصل پنجم این سریال تایید شده است و قرار است به زودی فیلمبرداری آن آغاز شود. اما طبق گفته‌ها یک اسپین‌آف براساس سریال تولید خواهد شد که ساخت آن هنوز به طور رسمی تایید نشده است.

اسپین آف سریال Stranger Things ؛ هر آنچه که باید در رابطه با این اسپین‌آف بدانید
اسپین آف سریال چیزهای عجیب

زمانی‌که از برادران دافر پرسیده شد که آیا آن‌ها پس از پایان ساخت فصل پنجم سریال Stranger Things به سراغ پروژه معرفی نشده و جدید خود خواهند رفت یا خیر؟ گفتند که احتمالا این موضوع اتفاق خواهد افتاد. راس دافر در این رابطه ضمن شفاف‌سازی گفت:

نسخه‌ای از سریال به‌صورت موازی با فصل پنجم وجود دارد که در حال توسعه همزمان هستند، اما هرگز آن‌ها را همزمان جلوی دوربین نخواهیم برد. فکر می‌کنم زمانی‌که جلوه‌های بصری فصل پنجم را تکمیل کردیم، من و مت شروع به بررسی و کنکاش در مورد پروژه دیگر می‌کنیم و کار روی آن را شروع خواهیم کرد.

مت دافر نیز در ادامه اضافه کرد:

دلیل اینکه ما کاری تاکنون انجام نداده‌ایم این است که شما نمی‌خواهید به دلایل اشتباه آن را انجام دهید و دقیقا مثل این است که بگویم آیا این چیزی است که بدون توجه‌به اینکه به سریال Stranger Things مرتبط باشد، می‌خواهم بسازم یا نه؟ حتی اگر عنوان Stranger Things را از آن حذف کنیم، من در مورد این پروژه بسیار هیجان‌ زده‌ام. اما این با آنچه که هرکسی از جمله نتفلیکس انتظار دارد، متفاوت‌تر خواهد بود.

اطلاعات دقیقی در رابطه با این پروژه منتشر نشده و در دسترس نیست. پروژه هنوز در مراحل اولیه ساخت قرار گرفته است. نتفلیکس نیز هنوز به شکل رسمی ساخت اسپین‌آف سریال Stranger Things را تایید نکرده است.

بیشتر بخوانید”:

نظر شما درباره اسپین آف سریال Stranger Things چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر