;
coinex

بریدگی پانچ هول در آیفون 15 دقیقا مشابه سری آیفون 14 پرو طراحی می‌شود

به گزارش PhoneArena، مدل‌های آیفون 15 در همان اندازه‌های سری آیفون 14 تولید می‌شوند. علاوه‌براین، گفته می‌شود که بریدگی پانچ هول در مدل‌های آیفون 14 پرو و 14 پرو مکس،‌ در سری آیفون 15 نیز تکرار می‌شود.

بنا بر گزارش‌های قبلی، اپل در طراحی مدل‌های پرو، یعنی iPhone 14 Pro و iPhone 14 Pro Max به جای طراحی ناچ،‌ از دو بریدگی پانچ برای نصب دوربین سلفی و سنسورهای Face ID استفاده می‌کند.

جزییات فاش شده از نمایشگر آیفون 15

گوشی‌های آیفون 14 و 14 پرو به نمایشگر 6.1 اینچی مجهز می‌شوند. مدل‌های بزرگ‌تر، یعنی آیفون 14 مکس و 14 پرو مکس هم از نمایشگر 6.7 اینچی برخوردار خواهند شد. در گزارش جدید، به این نکته اشاره شده که نمایشگر سری آیفون 15 هم دقیقا با همین اندازه‌ها تولید می‌شود. علاوه‌براین، گفته می‌شود که هر چهار مدل‌ آیفون 15 به سبک بریدگی پانچ هول طراحی خواهند شد.

بریدگی پانچ هول در آیفون 15 دقیقا مشابه سری آیفون 14 پرو طراحی می‌شود

همانطور که گفتیم، آیفون‌های امسال تنها در مدل‌های پرو به طراحی پانچ مجهز می‌شوند و مدل‌های آیفون 14 و 14 مکس به همان سبک قدیمی ناچ طراحی خواهند شد.

پیش از این گزارش شده بود که سری آیفون 15 که در سال 2023 عرضه می‌شوند، بریدگی پانچ هول نخواهند داشت؛ چراکه دوربین سلفی و سنسور Face ID زیر نمایشگر قرار می‌گیرد. اما گزارش جدید، این ادعا را رد کرده و مدعی شده که اپل از این لحاظ، از سایر رقیبان خود در بازار عقب افتاده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره نمایشگر آیفون 15 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: mysmartprice

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر