;
coinex

ممنوع الکاری نوید محمدزاده و فرشته حسینی ؛ عواقب یک بوسه

ممنوع الکاری نوید محمدزاده و فرشته حسینی پس از خبر توقیف فیلم برادران لیلا اعلام شده است. ماجرایی که در پی بوسه این زوج جوان سینمای ایران جنجالی شد.

در ادامه پس‌لرزه‌های جشنواره کن، نوید محمدزاده و فرشته حسینی ممنوع الکار شده اند. پس از اعلام رسمی توقیف فیلم «برادران لیلا» ساخته‌ی سعید روستایی، شنیده می‌شود نوید محمدزاده و فرشته حسینی، هر دو ممنوع‌الکار شدند.

نوید محمدزاده و فرشته حسینی به دلیل به دلیل بوسه در جشنواره کن ممنوع الکار شدند و فیلم برادران لیلا توقیف شد. انتشار خبر این بوسه کافی بود که به سرعت ماجرای جنجالی نوید محمدزاده و فرشته حسینی روی فرش قرمز کن دوباره داغ شود.

 ممنوع الکاری نوید محمدزاده و فرشته حسینی ؛ جزای یک بوسه

روزنامه کیهان نیز در این باره نوشته بود: رفتار یک بازیگر پرهیاهو و همسرش در حاشیه جشنواره فیلم کن با حجب و حیای انسان ایرانی در تضاد است. نمایش «فرهنگ ایرانی- اسلامی» هنر می‌خواهد که شما ندارید!

بوسه جنجالی نوید محمدزاده و فرشته حسینی روی فرش قرمز کن

نوید محمدزاده بازیگر حرفه ای و محبوب سینما که با ازدواجش با فرشته حسینی بازیگر افغان تبار حاشیه های زیادی را در فضای مجازی به راه انداخته است. نوید محمدزاده اخیرا به خاطر ست کردن لباس های عجیب و غریبش با فرشته حسینی بسیار جنجالی شده است . مهمترین شایعه ای که در فضای مجازی برای نوید محمدزاده ایجاد شده بود شایعه طلاق نوید محمدزاده و فرشته حسینی بوده است.

برادران لیلا  با بازی سعید پورصمیمی، ترانه علیدوستی، پیمان معادی، نوید محمدزاده، فرهاد اصلانی و…در جشنواره کن جایزه فیپرشی را دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: واکنش پیمان معادی به فیلم عنکبوت مقدس: فیلم در حد کن نبود! [+ویدیو]

در مورد خبر ممنوع‌الکاری این دو نفر یزدان عشیری رئیس روابط عمومی معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: «این خبر صرفاً نوعی گمانه زنی است و صرفاً بر اساس شنیده‌ها نقل شده است و صحت ندارد.»

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (10 نظر)

    من اگر بودم سوای ممنوع الکاری، جریمه مالیشون هم می کردم، هیچی به اندازه پول گرفتن از این هنرپیشه های الکی پول بگیر به آدم مزه نمی ده!
    .خدایی بازیشم هم چیزی نیست، همه اش داد می زنه، همسایه طبقه بالای ما هزار بار از این بهتر داد می زنه.

    پاسخ

    دهن زنتو تو خونت ببوس! مرد بودی دستشو جلو اغیار می بوسیدی.

    پاسخ

    رسم ایرانی هاست عشقولانه هاشون تو خونشون میکنن نه جلوی چشم مردم. نوید خریت کرد. خودشو خیلی احمقانه پایین آورد.

    پاسخ

    حالا بوسیدند کمی محکم تر کمی بی پروا تر کمی خارج از عرف تذکری عتابی اخمی کافی نبود ؟ ممنوع الکار؟ به جرم بوسه اینجا گویا انتهای جهنم است

    پاسخ

    عواقب ترویج بی حیایی و بی عفتی تیترت رو درست بنویس ،گرین کارتتم زمین بگذار

    پاسخ

    این جزای یک بوسه نیست جزای اینهمه بی حیایی و جلف بازی این دو بازیگر نو کیسه هست که حیثیت و غیرت دو قوم بزرگ کرد و افغان رو در جهان خدشه دار کردند زودتر از اینا باید این جوری میشد

    پاسخ

    در روزگاری ک بوسیدن همسر خود خارج از عرف و حجب و جلف بازی و بی حیایی خوانده میشه میتونم بگم این بدبختی ملت جزای سکوتشون در مقابل انسان هایی تند رو و کوته فکر مثل شما و امثال شماست انسانی که بوسیدن همسر خودش رو حتی درون اجتماع جرم میدونه هیچ بویی از انسانیت و خدا شناسی نبرده فقط فقط بخاطر اهداف کثیفش میخاد این کار رو بد جلوه بده

    پاسخ

    استوره عصر جدید!!!؟😳

    پاسخ

    زیباترین لحظه ای برای اثبات عشق . نوید . نابغه سینما هم رفت . همه رفتند . بعد از کره شمالی . ایران و بعد افغانستان

    پاسخ

    استوره سینمای عصر جدید و بهروزی دیگر از ایران رفت . همه در حال رفتن .

    پاسخ