;
coinex

تاریخ عرضه نید فور اسپید جدید مشخص شد

تاریخ عرضه نید فور اسپید جدید مشخص شد. ساعاتی پیش تام هندرسون با انتشار گزارش اختصاصی، اطلاعات جدیدی از پروژه‌های الکترونیک آرتز منتشر کرد.

طبق گفته‌های اخیر هندرسون، ظاهرا الکترونیک آرتز (EA) برنامه پرباری را برای ماه ژوئیه میلادی در نظر گرفته و منابع تایید کرده‌اند که این شرکت قصد معرفی بازی‌های مختلفی را دارد.

این شخص ابتدا به بازی موردانتظار Skate 4 اشاره کرد. درکنار معرفی این اثر، ظاهرا الکترونیک آرتز در ماه جولای/ژوئیه نمایشی از نسخه‌ جدید دو بازی FIFA و Need For Speed خواهد داشت. با این‌حال زمان دقیق پخش تریلر هرکدام از سه بازی نام‌ برده مشخص نیست و این احتمال وجود دارد که EA از نسخه‌های جدید فیفا و نید فور اسپید در نیمه دوم ماه ژوئیه رونمایی کند.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های اندرویدی 2021

تاریخ عرضه نید فور اسپید جدید

تام هندرسون در ادامه‌ی گزارش خود، توضیحاتی در مورد نسخه‌های جدید فیفا و نید فور اسپید می‌دهد. طبق نظر وی، بازی جدید مجموعه ریسینگ Need For Speed کمی با نسخه‌های قبلی این سری بازی فرق دارد. همان‌طور که به یاد دارید، جف گراب چندی قبل اعلام کرد که نسخه جدید از گرافیکی واقع‌گرایانه بهره خواهد برد و درکنار این امر، شاهد حضور المان‌های تصویری خاص با استایل انیمه‌ها در این اثر خواهیم بود. ظاهرا طراحی کاراکتر نید فور اسپید جدید شباهت زیادی به استایل هنری آثار مشابه با سریال The Boondocks TV خواهد داشت؛ اثری که از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۴ میلادی برای بینندگان پخش شد.

تاریخ عرضه نید فور اسپید جدید

همچنین چندی پیش در محافل مختف، شایعاتی مبنی بر رایگان شدن FIFA 23 شکل گرفته بود. با این حال تام هندرسون اعتقاد دیگری دارد و نسخه جدید سری بازی‌های فیفا را یک بازی پولی با قیمت کامل می‌داند. EA در ماه مه میلادی اعلام کرد که با معرفی سری بازی‌های EA Sports FC درکنار حفظ قرارداد بیش از ۳۰۰ امتیاز رسمی، عصر جدیدی را در ماه (ژوئیه سال ۲۰۲۳) میلادی آغاز خواهد کرد.

در حالی که تیم توسعه‌دهنده هنوز از این قسمت از نید فور اسپید پرده برنداشته و جزئیاتی زیادی در خصوص پروژه در دست نیست، ولی تاکنون شایعه‌های متعددی به گوش رسیده است که در جدیدترین آن‌ها، ساعاتی پیش جف گراب، خبرنگار وب‌سایت معروف گیم ونچر، در گزارشی خاطرنشان کرد که این بازی ریسینگ در واقع یک اثر نسل نهمی است و الکترونیک آرتز برنامه‌‌ای برای انتشار آن روی ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 ندارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد تاریخ عرضه نید فور اسپید جدید چیست؟ نظرات خود را با ما در بخش کامنت‌های تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر