;
coinex

استفاده از ارز دیجیتال در بازی GTA 6 برای پرداخت‌های درون بازی

طبق گزارش‌های منتشر شده، RockStar به احتمال زیاد قصد دارد از ارز دیجیتال در بازی GTA 6 برای پرداخت‌های درون بازی استفاده کند.

گزارش‌ها نشان می‌دهد به احتمال زیاد در Grand Theft Auto 6 شاهد استفاده از ارزهای دیجیتال خواهیم بود. طبق داده‌های لو رفته، GTA6 یک ارز دیجیتال درون برنامه‌ای دارد که بازیکنان به وسیله آن به کسب درآمد و تجارت می‌پردازند.

بخش داستانی بازی GTA6 در Columbia و Miami اتفاق می‌افتد. در این بخش بازیکنان می‌توانند پس از سپری کردن مراحل، پاداش رمزارزی دریافت کنند. این پاداش‌ها را می‌توان با سایر بازیکنان مبادله کرد.

بیشتر بخوانید: آینده ارزهای دیجیتال در سال 2022

استفاده از ارز دیجیتال در بازی GTA 6

سری Grand Theft Auto همواره جلوتر از زمان خود بوده است. به عنوان مثال، پس از گذشت دو دهه از انتشار GTA San Andreas، این بازی همچنان به عنوان یکی از خلاقانه‌ترین بازی‌های ویدیویی شناخته می‌شود. در بازی San Andreas از ویژگی‌هایی نظیر جت پک‌های پرنده و عناصر مختلف رونمایی شد. این فناوری‌ها حتی امروزه نیز پیشرفته محسوب می‌شوند.

استفاده از ارز دیجیتال در بازی GTA 6 برای پرداخت‌های درون بازی

به گزارش Watcher، شرکت Rockstar Games سال 2008 بازار سهام Liberty City Stock Exchange را معرفی کرد. بازار LCSE در منطقه The Exchange,Algonquin قرار داشت. این ساختمان برای بازیکنان غیرقابل دسترس بود. ساختمان LCSE نقشی در خط داستانی بازی نداشت. این ساختمان تنها با حرکت شاخص قیمت روی نقشه قابل مشاهده بود.

شرکت Rockstar Games، با عرضه GTA 5 در سال 2013 شرایط را تغییر داد. این شرکت به گیمرها اجازه ورود به بازارهای سهام را داد. بازیکنان GTA 5 با اتصال گوشی خود به BAWSAQ و LCN Exchange از طریق اینترنت قادر به خرید و فروش سهام موردنظر خود بودند. حال بار دیگر خبر از ورود راکستار به دنیایی جدید و هماهنگی با نیازهای روز رسیده است.

آمادگی Rockstar برای معرفی رمزارز GTA

شرکت Rockstar Games از دهه 90 تا سال 2022 مشغول تولید بازی‌های ویدیویی بوده است. در سال‌های اخیر رقابت در بخش‌ بازی‌های ویدیویی به شدت بالا رفته است؛ طوری که جایگاه نخست GTA را تهدید می‌کند.

شرکت راک استار برای ادامه موفقیت خود در صنعت بازی‌‌سازی می‌بایست نوآوری‌های جدیدی ارائه دهد. از سوی دیگر و به احتمال زیاد رمزارزها آینده دنیای مالی خواهند بود. استفاده از ارز دیجیتال در بازی GTA 6 می‌تواند برگ برنده شرکت راک استار در این زمینه محسوب شود.

GTA 6 نیز می‌تواند روند بازار سهام در بازی GTA 5 را تکرار کند. در یکی از مأموریت‌های GTA 5، فرانکلین به لستر کمک کرد تا بازار سهام را دستکاری کند. GTA 6 می‌تواند همین کار را با دنیای رمزارزها انجام دهد. در صورتی که راک استار در مأموریت‌های داستانی GTA 6 از سیستم پاداش و پرداخت رمزارزی استفاده کند، این بازی بعد از بیست سال می‌تواند مانند نسل قبلی خود، همچنان آینده‌نگرانه به نظر برسد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره استفاده از ارز دیجیتال در بازی GTA 6 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: watcher.guru

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر