;
coinex

اطلاعات جدیدی از سری هواوی میت 50 فاش شد

بنابر جدیدترین گزارش‌ها و اطلاعات فاش شده، کمپانی چینی قصد دارد به زودی از سری هواوی میت 50 رونمایی کند. اما با یک تغییر بزرگ نسبت به قبل!

هواوی طی سالیان اخیر و با تحریم‌های آمریکا با مشکلات زیادی مواجه شده و عرضه گوشی‌های محبوب این برند با محدودیت‌های خاصی مواجه است. بنابر جدیدترین اخبار اما این کمپانی سری میت 50 را تا اواخر سال میلادی جاری روانه بازار خواهد کرد. ولی سری جدید تفاوتی با نسل قبل دارد.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های هواوی 2021

سری هواوی میت 50

هواوی امسال تصمیم گرفته که با حذف نسخه پرو پلاس از سری Mate 50 این خانواده را در دو نسخه معمولی و پرو و احتمالا یک نسخه خاص پورشه دیزاین روانه بازار کند.

اطلاعات جدید درباره سری گوشی های میت 50 را یک افشاگر معروف در ویبو فاش کرده و گویا استراتژی شرکت چینی برای پرچمداران سری میت تغییر کرده است و قرار است نسخه پرو پلاس حذف شود. پیش از این انتظار می‌رود این گوشی در سه نسخه استاندارد، میت 50 پرو و میت 50 پرو پلاس به علاوه نسخه خاص میت 50 آر اس پورشه دیزاین عرضه شود.

اطلاعات جدیدی از سری هواوی میت 50 فاش شد

حذف نسخه پرو پلاس اما حالا سری میت 50 را محدود کرده است. نکته جالب توجه اینکه سری P50 نیز امسال سرنوشت مشابهی داشت و تنها در مدل‌های پرو و معمولی عرضه شد و خبری از نسخه پرو پلاس نبود.

بنابر انتظار و با در نظر گرفتن شرایط هواوی، گوشی های Mate 50 تنها از شبکه 4G برخوردارند و برای استفاده از 5G باید به کیس خاصی مجهز شوند.

از دیگر نکات قابل ذکر درباره گوشی جدید هوآوی یعنی میت 50 اینکه هواوی قصد دارد از تراشه‌های پرچمدار کوالکام استفاده کند و طراحی دوربین نیز احتمالا نسبت به نسل قبلی تغییراتی خواهد داشت.

هواوی همچنین هنوز با مشکلاتی در زنجیره تامین مواجه است و می‌کوشد با حل آن‌ها، گوشی‌های سری Mate 50 را به مرحله عرضه و معرفی برساند.

تاریخ رونمایی از هواوی میت 50

اطلاعات جدیدی از سری هواوی میت 50 فاش شد

به گفته بسیاری از فعالان حوزه دیجیتال، گوشی‌های پرچمدار هوآوی میت 50، در ماه آگوست یا نهایتا سپتامبر سال جاری عرضه می‌شوند. در این باره نیز یکی از کاربران شبکه اجتماعی ویبو به نام Shiguan گفته که احتمالا سری میت 50 در ماه آگوست معرفی می‌شوند و هارمونی 3 نیز در ماه جولای رونمایی می‌شود. سری میت 50 احتمالا با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 4G عرضه می‌شوند و کیفیت دوربین آن‌ها ارتقای قابل توجهی داشته است.

بیشتر بخوانید:

به نظر شما عدم عرضه نسخه پرو پلاس تصمیم درستی است؟ نظرات خود درباره سری هواوی میت 50 را با ما در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع:‌ huaweicentral

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر