;
coinex

ثروتمندترین نهنگ بیت کوین اکنون بیش از 2.7 میلیارد دلار بیت کوین در اختیار دارد

بزرگترین و ثروتمندترین نهنگ بیت کوین پس از یک رشته تراکنش‌های عظیم در اوایل ماه جاری، اکنون بیش از 2.7 میلیارد دلار بیت کوین در اختیار دارد.

بر اساس داده‌های BitInfoCharts، ثروتمندترین نهنگ‌ بیت کوین از 14 ژوئن تاکنون، بیش از 2 میلیارد دلار به دارایی‌های بیت کوین خود اضافه کرده است.

بیشتر بخوانید: پیش بینی قیمت بیت کوین از سال 2022 تا 2030

دارایی ثروتمندترین نهنگ بیت کوین

نهنگ بیت کوین در بازه زمانی 14 ژوئن تا 18 ژوئن، 1698 بیت کوین به ارزش 36.2 میلیون دلار خریداری کرد. از آن زمان تا کنون، ثروتمندترین نهنگ بیت کوین 856 بیت کوین دیگر نیز (به ارزش 17.35 میلیون دلار) به دارایی‌های خود اضافه کرده است.

ثروتمندترین نهنگ بیت کوین اکنون بیش از 2.7 میلیارد دلار بیت کوین در اختیار دارد

در حال حاضر، 0.68 درصد از کل عرضه بیت کوین به ثروتمندترین نهنگ این رمزارز تعلق دارد. به گفته شرکت تحلیلی Santiment، رکود اخیر بازار کریپتو باعث افزایش تعداد نهنگ‌های بیت کوین شده است.

به گزارش Santiment، افزایش تعداد نهنگ‌هایی که بیش از 10 هزار بیت کوین دارند از ماه فوریه شروع شد. اوایل ماه جاری نیز تعداد آدرس‌هایی که بین 10 تا 10 هزار بیت کوین دارند به طرز چشمگیری افزایش یافت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره دارایی ثروتمندترین نهنگ بیت کوین چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: dailyhodl

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر