;
coinex

بهترین پاوربانک های ارزان قیمت بازار ایران [تیر 1401]

در ادامه با ما همراه باشید تا با بهترین پاوربانک های ارزان قیمت در بازار ایران آشنا شوید. از نظر شما بهترین شارژر همراه ارزان کدام است؟

شرکت‌های زیادی هستند که پاوربانک ارزان تولید می‌کنند و شما می‌توانید از بین آنها، بهترین و با کیفیت‌ترین را برای خود انتخاب کنید. برندهای مختلف با حفظ کیفیت عالی، همراه با قیمت ارزان، وسایل دیجیتالی مناسبی را به مردم ارائه می‌دهند.

پاوربانک‌ها از متنوع‌ترین دسته بندی‌های لوازم جانبی موبایل هستند و با انواع شکل ظاهری و ظرفیت‌های مختلف در بازار وجود دارند. بنابراین بهتر است که قبل از خرید یک سری اطلاعات در مورد مشخصات فنی پاوربانک‌ها به دست آوریم.

بیشتر بخوانید:

بهترین پاور بانک های 2022 ؛ مشخصات فنی و راهنمای خرید جدیدترین پاوربانک های بازار

بهترین پاوربانک های ارزان قیمت

هنگام خرید بهترین شارژر همراه ارزان به ظرفیت، توان و شدت جریان خروجی توجه داشته باشید. در حال حاضر برندهای مختلفی در حال تولید پاوربانک هستند که همگی تقریبا کیفیت لازم را دارند. البته کمپانی‌های معتبر نیز در زمینه تولید بهترین مارک پاوربانک باکیفیت ارزان فعال هستند و اینکه چه برندی را تهیه کنید، به نظر شما برمی‌گردد.

اگر قصد خرید بهترین شارژر همراه ارزان را دارید بهتر است اطلاعات کاملی کسب کنید. بهترین مارک پاوربانک باکیفیت ارزان در ادامه معرفی شده است. شما می‌توانید با خواندن این مطلب و بررسی مدل‌های معرفی شده، با ارزان ترین پاور بانک های قوی آشنا شوید.

سیلیکون پاور مدل GP15

  • نشانگر LED برای نمایش شارژ باتری
  • دارای 2 عدد درگاه خروجی
  • شارژ تبلت با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر
  • شارژ سریع پاوربانک با شدت‌جریان ۲.۰

پاوربانک GP15 محصولی خوش ساخت از کمپانی سیلیکون پاور است که با ظرفیتی معادل 10000 میلی آمپر ساعت تولید و به بازار عرضه شد. این محصول از بدنه‌ای با متریال پلاستیک ABS ساخته شده و مقاومت مطلوبی را در برابر فشار، ضربه و حرارت از خود نشان می‌دهد.

تعبیه دو خروجی USB، امکان شارژ همزمان دو دستگاه با جریان و ولتاژ 2٫1 آمپر در 5 ولت را برای کاربر فراهم کرده است. سیلیکون پاور از دو ورودی مختلف نیز جهت شارژ پاوربانک بهره گرفته است. یکی از این دو پورت از نوع تایپ سی و دیگری از نوع میکرو یو اس بی است.

هرکدام از این پورت‌ها قادرند در مدت زمانی معادل 6 ساعت با جریان و ولتاژ 2 آمپر در 5 ولت Silicon Power GP15  را بطور کامل شارژ کنند. تعبیه چند نشانگر LED در قسمت کناری محصول نیز کاربر را از میزان شارژ باقی مانده پاوربانک مطلع می‌سازد.

پشتیبانی از فناوری محافظتی smartSHIELD از دستگاه شما در برابر جریان و ولتاژ بیش از حد محافظت کرده و پس از شارژ کامل دستگاه متصل شده، انرژی رسانی به آن را بصورت خودکار قطع می‌کند.

بیشتر بخوانید:

چگونه یک پاور بانک خوب بخریم: نکاتی که باید در هنگام خرید پاور بانک مد نظر قرار دهیم!

کینگ استار مدل KP10017

  • نشانگر LED برای نمایش شارژ باتری
  • ظرفیت: 10 هزار میلی آمپر ساعت
  • دارای 2 عدد درگاه خروجی

کمپانی «کینگ استار» پاور بانک بسیار با کیفیت جدید خود را با نام پاوربانک KP10017 وارد بازار جهانی کرده است. این محصول وزن بسیار مناسبی دارد و ضخامت آن فقط 17 میلی‌متر است. این پاور بانک را می‌توانید در داخل جیب یا کیف خود حمل کنید.

طراحی شیک آن بسیار چشم نواز بوده و مناسب خاص پسندان است. باتری به کار رفته در این مدل از سری پاوربانک‌های کینگ استار kp10017 از نوع لیتیوم پلیمری بوده و ظرفیت 10000 میلی‌آمپر ساعتی دارد. با استفاده از آن می‌توانید باتری انواع گوشی‌های موبایل، دوربین دیجیتال، موزیک‌پلیر، تبلت و دیگر دستگاه‌های از این قبیل خود را بدون نیاز به استفاده از پریز برق شارژ کنید.

شدت جریان خروجی از این درگاه‌ها 2.1 آمپر و شدت جریان ورودی در آن هم 2.0 آمپر است. همچنین ولتاژ ورودی و خروجی در این پاور بانک هم 5.0 ولت است. این شارژر همراه مدل kp10017 با استفاده از پلاستیک ABS ساخته شده و مقاومت مطلوبی در برابر خط‌ و خش دارد.

شارژر همراه کینگ استار kp10017 قابلیت شارژ امن و سریع دارد و تراشه‌ای در آن قرار گرفته تا شدت جریان مورد نیاز هر دستگاه را تشخیص دهد و از آسیب باتری جلوگیری کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی سامسونگ از نظر باتری و نگهداری شارژ

بهترین گوشی های هواوی از نظر باتری و نگهداری شارژ

ای دیتا مدل P10050V

  • نشانگر LED برای نمایش میزان شارژ باتری
  • ظرفیت: ۱۰۰۵۰ میلی آمپر ساعت
  • دارای 2 عدد درگاه خروجی

از بهترین پاوربانک های ارزان قیمت می‌توان پاوربانک جیبی P10050V با 10050 میلی‌آمپر ساعت و 6 رنگ جذاب و طراحی نرم و ارگونومیک را نام برد. با این پاوربانک جیبی شما به راحتی می‌توانید همزمان گوشی هوشمند و تبلت خود را تا چندین بار شارژ کنید. پاوربانک P10050V ای‌دیتا زمانی که کاملا شارژ باشد، می‌تواند 4 بار باتری iPhone 8 یا معادل‌های آن را کامل شارژ کند.

پاوربانک جیبی ای‌دیتا با دو پورت خروجی 2.4 آمپری، توانایی شارژ دو دستگاه را به صورت همزمان دارد. همچنین این پاوربانک قادر است که همزمان وقتی در حال شارژ شدن است، دستگاه‌های متصل را نیز شارژ کند.

در وجه پایینی آن چراغ‌قوه‌ی LED نورانی‌ای تعبیه شده که در هنگام نیاز به کمک‌تان می‌آید. پاوربانک P10050V ای‌دیتا با ورودی 5 ولت و 2 آمپر کل پاوربانک را تا 3 ساعت شارژ می‌کند که نسبت به رقبا سریع‌تر است.

لنوو مدل -ROW

  • ظرفیت: ۱۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت
  • دارای 2 عدد درگاه خروجی
  • دارای قابلیت شارژ سریع

پاور بانک Lenovo PA13000 با رعایت ایمنی و قابلیت اطمینان ساخته شده است. قطعات پیشرو در صنعت، همراه با ویژگی‌هایی مانند حفاظت در برابر ضربه، آزمایش دقیق ضربه و ارتعاش، اطمینان حاصل می‌کنند که پاور بانک Lenovo PA13000 هرگز شما را ناامید نکند.

علاوه بر این، اندازه فشرده و طیف رنگی دستگاه، آن را به یک همراه مناسب برای تلفن، رایانه لوحی یا سایر دستگاه‌های الکترونیکی کوچک شما تبدیل کرده است و باعث شده یکی از بهترین پاوربانک های ارزان قیمت باشد.

کلومن مدل KP-275

  • نشانگر LED برای نمایش میزان شارژ باتری
  • ظرفیت: 6800 میلی آمپر ساعت
  • دارای 1 عدد درگاه خروجی

در مدل Kp-275 از سری شارژرهای همراه کلومن که از بهترین پاوربانک های ارزان قیمت محسوب می‌شود، یک باتری با ظرفیت 6800 میلی‌آمپر ساعت به‌کار رفته است.

این دستگاه به چراغ‌های نشانگر LED برای نمایش وضعیت و درصد شارژ دستگاه و یک کلید روشن/خاموش مجهز شده که از این کلید برای روشن و خاموش کردن چراغ‌های نشانگر LED نیز می‌توان استفاده کرد.

روی بدنه‌ی این محصول یک درگاه خروجی USB تعبیه شده که ولتاژ خروجی آن 5 ولت و شدت جریان آن 2 آمپر است. همچنین دو درگاه ورودی Micro-USB و Type-C برای شارژ کردن پاوربانک روی این محصول قرار دارد.

پاوربانک کلومن مدل kp-275 از دستگاه شما در برابر افزایش شارژ، شدت جریان، ولتاژ، حرارت، تخلیه شارژ و اتصال کوتاه محافظت می‌کند و برای شارژ انواع گوشی‌های هوشمند اندرویدی و آیفون و انواع تبلت، دستگاه‌های پخش موسیقی و دوربین‌های ورزشی مناسب است.

بیشتر بخوانید:

راه های شارژ پاوربانک؛ چگونه پاور بانک را شارژ کنیم؟

ریمکس RPP-206

  • ظرفیت: 20 هزار میلی آمپر ساعت
  • وزن: 400 گرم
  • شدت جریان خروجی: 2، 3 و 4.5 آمپر

یکی از بهترین پاوربانک های ارزان قیمت پاوربانک ریمکس مدل RPP-206 است. این پاوربانک 20000 میلی‌آمپر ظرفیت دارد و می‌تواند یک گوشی هوشمند را تا حدود 4 بار بطور کامل شارژ کند. این پاوربانک همچنین از شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند و می‌تواند گوشی شما را با سرعت 22 وات بر ساعت شارژ کند.

پاوربانک ریمکس RPP-206 دارای یک نمایشگر کوچک LED است که از طریق آن میزان شارژ باقی مانده را به اطلاع شما می‌رساند. این مدل در مجموع 3 درگاه خروجی دارد که از میان آن‌ها 2 درگاه از نوع USB-A و یکی USB-C هستند. علاوه بر این برای شارژ کردن پاوربانک هم 3 درگاه ورودی در اختیار شما قرار دارد.

تسکو TP873L

  • ظرفیت: 20 هزار میلی آمپر ساعت
  • وزن: 405 گرم
  • شدت جریان خروجی: 1.5، 2 و 3 آمپر

پاوربانک TP 873L محصولی از شرکت شناخته شده تسکو است. این مدل 20 هزار میلی‌آمپر ظرفیت دارد و از لحاظ اندازه هم تقریبا با مدل قبلی یکی است. البته قیمت پایین‌تری دارد چرا که اولا سرعت شارژ آن کمتر و 18 وات است و دوما تنها دو درگاه‌ خروجی دارد.

در کنار این موارد، این مدل هم به نشانگر LED وضعیت شارژ و همچنین 2 درگاه ورودی برای شارژ کردن پاوربانک مجهز است. با این حال سرعت شارژ آن شاید خیلی بالا نباشد اما اگر برای شارژ کردن عجله‌ای ندارید، این مدل یکی از بهترین پاوربانک های ارزان قیمت بازار به حساب می‌آید.

شیائومی PB200LZM

  • ظرفیت: 20 هزار میلی آمپر ساعت
  • شدت جریان خروجی: 1.5، 2، 2.4 و 3.6 آمپر
  • قابلیت شارژ سریع: دارد
  • دارای 2 عدد USB

اگر برای خرید شارژر همراه جیبی یا پاوربانک ارزان۷ اسم برند برایتان مهم است می‌توانید این پاوربانک از شیائومی را در نظر داشته باشید که جزو محصولات جدید این شرکت چینی است. ظرفیت این مدل 20 هزار میلی‌آمپر است و می‌تواند گوشی یا تبلت شما را چندین بار شارژ کند.

شیائومی 2 درگاه ورودی و 2 درگاه خروجی USB-C و microUSB برای این پاوربانک درنظر گرفته است. شدت ولتاژ خروجی این پاوربانک نیز 18 وات است و طبق گفته شیائومی ظرفیت کافی برای 3 بار شارژ کامل گوشی ردمی نوت 7 را دارد.

شیائومی Redmi PB100LZM

  • ظرفیت: 10 هزار میلی آمپر ساعت
  • حداکثر شدت جریان خروجی: 2.4 آمپر
  • دارای دو درگاه خروجیUSB
  • قابلیت فست شارژ: دارد

شارژر همراه شیائومی مدل Redmi PB100LZM وزنی معادل 240 گرم دارد که در استفاده‌های روزانه شما را اذیت نخواهد کرد و دارای 2 عدد درگاه USB برای اتصال کابل شارژ است و امکان شارژ همزمان دو عدد گوشی همراه را دارد.

منبع ذخیره این پاوربانک از جنس لیتیوم پلیمر با کیفیت است و ظرفیتی معادل ده هزار میلی آمپر ساعت دارد. به ادعای شیائومی، این پاوربانک می‌تواند آیفون XS را تا 2 بار و Redmi Note 7 را که باتری 4 هزار میلی آمپری دارد، نزدیک به دو بار شارژ کند.

شیائومی برای امنیت شارژر و آسیب ندیدن گوشی، پاوربانک PB100 LZM را به 12 لایه محافظتی مجهز کرده که شارژی ایمن و سریع را برای گوشی‌ها فراهم می‌کند.

توان خروجی این مدل 10 وات است و برای گوشی‌های جدید که شارژرهای فست شارژ 15 یا 18 وات و بالاتر دارند، سرعت بالایی ندارد. با این حال پاوربانک Xiaomi Redmi PB100LZM بهترین گزینه در این رنج قیمتی محسوب می‌شود و شما را نا امید نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی گیمینگ تا 10 میلیون تومان

بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ

باسئوس Baseus Choc PPALL-QK

  • ظرفیت: 10 هزار میلی آمپر ساعت
  • حداکثر شدت جریان خروجی: 2 آمپر
  • دارای یک عدد درگاه خروجیUSB
  • قابلیت فست شارژ: ندارد

مورد بعدی در لیست بهترین پاوربانک های ارزان قیمت مربوط به شرکت باسئوس است که اسم باسئوس نوید محصولی خوب، شیک و باکیفیت را می‌دهد. نوع طراحی Baseus Choc همانطور که از نامش پیداست به صورت تخت مانند شکلات تخته‌ای است.

وزن این پاور بانک تنها 187 گرم است که برای یک شارژر همراه 10000 میلی آمپری ساعتی با این ابعاد وزن خوبی محسوب می‌شود. روی بدنه یک جای بند وجود دارد که در صورت علاقه مندی می‌توانید یک بند به آن آویزان کنید و آن را در دست بگیرید.

باسئوس تنها یک خروجی USB با جریان خروجی 2 آمپر و توان 10 واتی دارد. البته برای شارژ خود پاوربانک دو درگاه میکرو یو اس بی و تایپ سی قرار داده شده که می‌تواند راحتی بیشتری را در امر شارژ شدن ارائه کند. همچنین وجود چیپست شارژ ایمن یکی از نکات مثبت Choc PPALL-QK است.

در این مطلب به بررسی ارزان ترین پاور بانک های قوی پرداختیم و بهترین مارک پاوربانک باکیفیت ارزان را معرفی کردیم. بهترین پاوربانک های ارزان قیمت که در اینجا معرفی شدند همگی معتبر هستند و کیفیت مناسبی نیز دارند. شما می‌توانید از طریق خواندن این مطلب با بهترین پاوربانک های ارزان قیمت آشنا شوید.

سوالات متداول

بهترین پاوربانک های ارزان قیمت کدام‌ها هستند؟

در این مطلب به بررسی و معرفی ارزان ترین پاور بانک های قوی پرداختیم و گفتیم برندهای مختلفی در زمینه تولید پاوربانک مشغول هستند. تعداد زیادی محصول در رنج قیمتی پاوربانک های ارزان قیمت و اقتصادی وجود دارند که شما می‌توانید تقریبا با هر بودجه‌ای یک پاوربانک تهیه کنید. نکته مهم در این محدوده قیمتی کیفیت و عملکرد واقعی پاوربانک است. چون طیف گسترده‌ای از برندها با استفاده از ظاهر زیبا و ذکر مشخصات خیلی عالی، محصولی متوسط و حتی بی کیفیت را به فروش می‌رسانند. در محدوده قیمتی ارزان سراغ پاوربانک های 10 هزار بروید زیرا شرکت‌های معتبری محصولات خوبی را تولید کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در مورد بهترین پاوربانک های ارزان قیمت چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر