;
coinex

درگیری و فحاشی دبیر و پولادگر در مجمع فدراسیون کشتی [+فیلم]

درگیری و فحاشی دبیر و پولادگر در مجموع فدراسیون کشتی در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

در مجمع امروز فدراسیون‌ کشتی دوباره «پولادگر» و «علیرضا دبیر» با هم درگیری لفظی داشتند و درنهایت معاون وزیر ورزش جلسه را ترک کرد. رییس فدراسیون کشتی خطاب به حسابرس وزارت ورزش گفت: باید بر اساس قانون حرف بزنی نه اینکه روی هوا یک حرفی را مطرح کنی.

درگیری و فحاشی دبیر و پولادگر در مجموع فدراسیون کشتی

در مجمع عمومی فدراسیون کشتی دوباره علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی و محمد پولادگر معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش باز هم درگیری لفظی پیدا کردند. ریشه درگیری دبیر و وزارت ورزش به کاهش بودجه فدراسیون کشتی برمی گردد. دبیر در چند ماه اخیر چالش‌های مختلفی با وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک داشته و از اینکه اجازه نمی‌دهند بودجه کشتی افزایش یابد، گلایه کرده‌است.

در ادامه ویدیوی این درگیری را تماشا کنید:

گزیده جدال این دو نفر را در ادامه بخوانید:

محمد پولادگر معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش:

 بودجه کشتی را صفر نکردیم؛ از همین بودجه صفر، کشتی ۴.۵ میلیارد گرفته است‌. کشتی قطعا افتخارات زیادی کسب کرده ولی من باید پاسخگوی ۴۸ رشته‌ای باشم که ۲۶ تا از آن‌ها المپیکی هستند. ما تفاهم‌نامه‌ای داریم که او(دبیر) حتی آن را امضا هم نکرده است،‌ بودجه کشتی ۷۰ میلیارد تومان است و اینکه تا زمان محقق شدن آن، کم یا زیاد شود هزار اتفاق می‌توانست روی بدهد. دبیر لابی‌گری را خوب بلد است و از نماینده مجلس گرفته تا مسئولان سازمان برنامه بودجه، با همه لابی می‌کند.

علیرضا دبیر، رییس فدراسیون کشتی:

 شما درکی از ورزش قهرمانی ندارید؛ جو درست می‌کنید تا فدراسیون‌های دیگر موضع بگیرند چون ۲۱ سال علیه کشتی بودید. من آدم استعفا دادن نیستم، اگر می‌خواهید مرا بردارید. هر کجا لازم باشد آتش به اختیارم و هر کجا مقاومت غیر قانونی شود برای کشتی کار خودم را می کنم و آتش به اختیارم و نمی گذارم حق کشتی ضایع شود. فدراسیون کشتی زیر مجموعه وزارت ورزش است اما کشتی خیلی بزرگتر از ورزش ایران است. امروز باید شفاف سازی شود. من عددی نیستم اما حتما هر وقت حس کنم حرف غیر کارشناسی و زور است جلوی آن می ایستم و به هر کجا که بشود کار را می کشم.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر