;
coinex

کاربران آمریکایی رمزارزها قصد فروش دارایی‌های خود را ندارند

علی‌رغم اصلاحات عمده بازار ارزهای دیجیتال، کاربران آمریکایی رمزارزها دارایی‌های خود را به فروش نخواهند رساند و به آینده بازار کریپتو امیدوارند.

بر اساس نظرسنجی‌ جدید Morning Consult، نوزده درصد از بزرگسالان آمریکایی، پس از سقوط قیمت بیت کوین به زیر سطح 20 هزار دلار در ماه ژوئن، همچنان دارایی‌های خود را نگه داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: آینده ارزهای دیجیتال در سال 2022

علاقه‌مندی کاربران آمریکایی رمزارزها به بازار کریپوتکارنسی

کاربران آمریکایی رمزارزها قصد فروش دارایی‌های خود را ندارند

بیت کوین، اتریوم، USDC و دوج کوین در حال حاضر محبوب‌ترین دارایی‌های دیجیتال به شمار می‌روند. میزان اعتماد به بیت کوین همچنان منفی است. اعتقاد به بیت کوین به پایین‌ترین حد تاریخی خود یعنی -52 درصد رسیده است. کاربران آمریکایی همچنین اعتقاد کمی به توکن‌های غیرمثلی (NFT) دارند.

درصد افرادی که معتقدند ارزهای دیجیتال بیشترین ضرر ممکن را به جامعه می‌زند، به بالاترین سطح از ژانویه (32 درصد) رسیده است. از لحاظ جمعیت آماری نیز، بیت کوین محبوب‌ترین رمزارز میان افراد با درآمد بالاتر از 100 هزار دلار در سال است. به دلیل نگرانی از تورم، سرمایه‌گذاران علاقه کمتری به سرمایه‌گذاری روی دارایی‌های پرخطر دارند.

کاربران آمریکایی رمزارزها قصد فروش دارایی‌های خود را ندارند

کاربران آمریکایی به طور کلی نسبت به عملکرد آینده قیمت این رمزارز خوشبین هستند. این کاربران انتظار دارند که قیمت BTC تا پایان سال به 38 هزار دلار برسد. از سوی دیگر، آن دسته از آمریکایی‌هایی که صاحب هیچ ارز دیجیتالی نیستند، معتقدند که قیمت بیت کوین کمی بالاتر از سطح 20000 دلار باقی خواهد ماند. در اوایل ماه جاری، قیمت بزرگترین ارز دیجیتال جهان به 17600 دلار کاهش یافت. این سطح پایین‌ترین سطح قیمتی کوتاه مدت بیت کوین به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره عدم فروش بیت کوین توسط کاربران آمریکایی رمزارزها چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر