;
coinex

تخفیف تابستانه خدمات سرور اختصاصی آسیاتک

به گزارش روابط‌عمومی مجموعه انتقال داده‌های آسیاتک؛ سرویس سرور اختصاصی آسیاتک تا پایان تیر با تخفیف 20 و 35 درصدی به صاحبان کسب‌وکارهای آنلاین،  رسانه‌‌ها  و تولیدکنندگان محتوا و … ارائه می‌شود.

اگر صاحب یک کسب‌وکار آنلاین هستید، اگر حرفه و شغل شما نیازمند بارگذاری داده و اطلاعات در فضای مجازی است و اگر تداوم فعالیت شما منوط به حفظ و نگهداری اطلاعات در این فضاست، خدمات سرور اختصاصی یک فرصت برای بهبود امکانات فنی کسب‌وکار یا حرفه شماست. حال این پرسش مطرح می‌شود که سرور اختصاصی به یاری کدام مشاغل می‌آید و چگونه به آنها کمک می‌کند تا گوی رقابت را از دیگران بربایند؟

بورس، بیمه و بانکداری

سرور اختصاصی در Data center (مرکزداده‌هایی) که میزبان سرور کارگزاری‌های بزرگ هستند، امکان اتصال به MPLS مخابرات و به‌واسطه آن، شبکه مرکزی سازمان بورس را فراهم می‌کند. به این ترتیب، سبدگردان‌ها می‌توانند با سرعت بالاتری به سازمان بورس متصل شوند. مهم‌ترین مزیت سرویس سرور اختصاصی برای این قشر در بازار سرمایه،  سفارش‌گذاری سریع در ساعات اولیه عرضه و ساعات اوج معامله سهام است.

کسب‌‌وکارهای آنلاین

طی سال‌های اخیر، تغییرات جهان عینی ازجمله شیوع گسترده کرونا، ضرورت زندگی در فضا یا جهان دوم را بیش از پیش به ما یادآوری کرد؛ از این رو گستره کسب‌وکارهای آنلاین رشد چشمگیری یافته است. در چنین شرایطی یک فروشگاه آنلاین یا استارتاپ خدماتی و … برای خدمت‌رسانی بهتر، نیازمند بهره‌مندی از امکانات سخت‌افزاری و تکنولوژیک پیشرفته و مدرن است. این مشاغل نه‌تنها می‌توانند متناسب با نیازهای خود، سرور را به صورت اختصاصی، سفارشی‌سازی کنند بلکه می‌توانند بدون نگرانی، از حفظ امنیت و پایداری اطلاعات خود و کاربرانشان اطمینان  داشته باشند.

مدارس، دانشگاه‌ها و پلتفرم‌های آموزشی

رواج کلاس‌های آنلاین هم از پیامدهای دوران همه‌گیری کرونا در جهان است، پیامدی که این‌ روزها علی‌رغم بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها به‌عنوان گزینه دوم و جایگزین تعطیلی، پیشنهاد می‌شود. برخورداری از خدمات سرور اختصاصی امکان نصب انواع پلتفرم‌های آموزشی آنلاین را در اختیار مراکز آموزشی قرار می‌دهد و می‌تواند متناسب با نوع آموزش بهینه‌سازی شود.

تولیدکنندگان محتوا

امروز، تولید محتوا نه به عنوان یک سرگرمی بلکه به عنوان یک حرفه پرطرفدار مورد توجه قرار گرفته است و انجام آن علاوه بر توانایی و مهارت‌های فردی، خلاقیت و نوآوری، نیازمند امکانات فنی و سخت‌افزاری لازم است. در چنین موقعیتی، خدمات سرور اختصاصی یک فرصت برای این گروه به‌شمار می‌رود؛ فرصتی که به تولیدکنندگان محتوا کمک می‌کندUp Time  بالاتری داشته باشند و محتوای آنها با سرعت بالاتری بارگذاری شود یا در دسترس کاربران فضای مجازی قرار گیرد.

چرا آسیاتک؟  

در این بین آسیاتک به‌عنوان مالک بزرگترین مرکز داده محتوایی کشور، میزبان سرور کارگزاری‌های بزرگی چون آگاه، مفید، تدبیر و مبین سرمایه، استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای آنلاین خدماتی چون دیجی‌کالا، اسنپ، تپسی، فیلم نت، آپارات، پرداخت الکترونیک سداد، آپ و مراکز آموزشی چون دانشگاه تهران، دانشگاه آزاد، فرهنگیان و … بوده است. از این رو، می‌تواند میزبان و انتخاب مناسبی برای شرکت‌ها و افرادی باشد که در یکی از چهار حوزه مذکور فعالیت می‌کنند و بنا دارند با استفاده از  خدمات سرور اختصاصی سرآمد این عرصه شوند.

سرویس سرور اختصاصی آسیاتک یک فرصت و یک نیاز برای کسب‌وکارهایی است که سرعت بارگذاری بالا و ذخیره و نگهداری اطلاعات بخشی از الزامات و اولویت‌های آنها به‌شمار می‌رود. سرورهای اختصاصی، به صورت انحصاری در اختیار کاربر قرار می‌گیرد و منابع آن کاملاً اختصاصی بوده و به اشتراک گذاشته نمی‌شود. اگر صاحب یکی از مشاغل بالا هستید و تاکنون به جمع مشترکان خدمات سرور اختصاصی آسیاتک نپیوستید، تا پایان ماه جاری فرصت دارید با مراجعه به سایت آسیاتک، از خدمات سرور اختصاصی آسیاتک با تخیف ویژه 20 و 35 درصدی بهره‌مند شوید! گفتنی است، پین کد مربوط به تخفیف 35 درصدی که مربوط به سرورهای P1-Pro ، P1-Eco و P2-Eco است، AT35 و پین کد تخفیف 29 درصد که شامل سرورهای P4،P5 ،P3 ،P3-Eco می‌شود، AT20 است.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر