;
coinex

ایفای نقش بتمن توسط کریستین بیل تنها به شرط حضور نولان

آیا شاهد ایفای نقش بتمن توسط کریستین بیل خواهیم بود؟ بیل اشاره کرده است که با توجه به قول و قراری که با نولان داریم، تنها در صورت تماس نولان بازی خواهم کرد.

کریستین بیل دو سال پیش بر اساس نظرسنجی «ریدیوتایمز» نسبت به دیگر بازیگران نقش بتمن رتبه اول محبوب‌ترین بازیگران این نقش را به دست آورده بود. او اولین بار در فیلم «بتمن آغاز می‌کند» (Batman Begins) نقش «بروس وین/بتمن» را برای نولان بازی کرد. به اعتقاد بسیاری از منتقدان، ژانر ابرقهرمانی با این فیلم متحول شد.

در سال‌های ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲، کریستین در دنباله‌های «شوالیه‌ تاریکی» (The Dark Knight) و «شوالیه‌ تاریکی برمی‌خیزد» (The Dark Knight Rises) بار دیگر این نقش را ایفا نمود. اما آیا در نسخه جدید بتمن حضور خواهد داشت؟

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های ابرقهرمانی تاریخ سینما

ایفای نقش بتمن توسط کریستین بیل تنها به شرط حضور نولان

کریستین بیل در سال 2022 با فیلم ابرقهرمانی جدید «ثور: عشق و تندر» (Thor: Love and Thunder) مارول در پرده سینما حضور دارد و با ایفای نقش شرور «گور خداکش» بار دیگر وارد دنیای اقتباس‌های سینمایی از کتاب‌های مصور شده است.

ایفای نقش بتمن توسط کریستین بیل تنها به شرط حضور نولان
کریستین بیل

بیل در سه‌گانه «شوالیه تاریکی» (Dark Knight) کریستفر نولان سابقه بازی در نقش بتمن یا بروس وین را دارد. حالا که بازار بازگشت بازیگران به نقش‌های قدیمی را «توبی مگوایر» و «مایکل کیتون» گرم کرده‌اند، ممکن است بیل هم به بازی دوباره در نقش بتمن تمایل پیدا کرده باشد. بیل در مصاحبه با کامیک‌بوک در رابطه با حضور مجدد در نقش بتمن می‌گوید:

نه، نه، نه. هیچ‌کس، هیچ‌کس با من تماس نگرفته مگر اینکه من را بی‌اطلاع گذاشته باشند، چیزی به من نگفته و مزخرف تحویلم داده باشند. به اعتقاد من، به “کریس نولان” بستگی دارد، اگر او تصمیم بگیرد که دوباره انجامش دهد و اگر دوباره به سراغ من بیاید، آنگاه بله، بررسی خواهم کرد چون قول و قراری که با هم داریم این است و به آن متعهد می‌مانیم. گفته‌ایم که فقط سه فیلم می‌سازیم.

بیشتر بخوانید:

نظرتان درباره ایفای نقش بتمن توسط کریستین بیل چیست؟ نظرات خود را در بخش نظرات با ما و کاربران تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر