;
coinex

خالق دوج کوین ادامه روند نزولی بازار را پیش بینی می کند

خالق دوج کوین اعتقاد دارد که روند نزولی بازار ارزهای دیجیتال همچنان ادامه خواهد داشت. در حال حاضر بسیاری از آلت کوین‌ها ریزش قیمت شدیدی داشته‌اند.

خالق دوج کوین، بیلی مارکوس که با نام «شیبتوشی ناکاموتو» نیز شناخته می‌شود، پیش‌بینی خود در زمینه آینده حرکت قیمت رمزارزها را منتشر کرد. بیلی در پاسخ به یکی از کاربران دوج کوین به نام “Greg” که پرسیده بود بازار خرسی چقدر می‌تواند ادامه داشته باشد، گفت: «گاهی اوقات قبل از اینکه امیدها و رویاها مجدداً نابود شوند، گربه مرده می‌پرد». اصطلاح «پریدن گربه مرده» به صعود کوچک و موقت قیمت یک دارایی گفته می‌شود که در نهایت منجر به نزولی می‌شود.

بیشتر بخوانید: پیش بینی قیمت دوج کوین در سال 2022 و سالیان آتی

پیش‌بینی آینده بازار توسط خالق دوج کوین

خالق دوج کوین ادامه روند نزولی بازار را پیش بینی می کند

موج جدید بازار نزولی رمزارزها در ابتدای سال جاری به دلیل تصمیمات و سیاست‌های انقباض پولی تهاجمی فدرال رزرو آغاز شد که طی آن بسیاری از آلت کوین‌ها با ریزش شدید قیمتی مواجه شدند و بیت کوین نیز حدود 70 درصد با بالاترین قیمت تاریخی خود فاصله دارد.

در چند ماه گذشته شاهد “زمستان کریپتویی” بودیم. هنگامی که کل بازار رمزارزها به خواب عمیق فرو می‌روند، از این اصطلاح استفاده می‌شود. نظرات مشابهی در مورد بازار نزولی توسط استاد مالی دانشگاه تگزاس، جان گریفین بیان شده است. گریفین در این راستا گفته:

ممکن است برخی تجمعات خرسی وجود داشته باشد، اما من کاتالیزوری برای معکوس کردن چرخه نزولی در آینده کوتاه مدت نمی‌بینم.

رشد 30 درصدی دوج کوین در هفته گذشته

دوج کوین از سطح قیمتی 0.04 دلاری در 18 ژوئن پیشی گرفت و از آن زمان به طور پیوسته بالاتر می‌رود. در صورتی که دوج کوین بتواند قیمت فعلی خود را حفظ کند، پنجمین روز متوالی صعودی از 23 ژوئن تا کنون رقم خواهد خورد.

گاوهای بازار در حال عبور از سد میانگین متحرک روزانه 50 روزه (MA 50) هستند. در صورتی که این سطح بشکند، ممکن است شاهد حرکت صعودی جدیدی در دوج کوین باشیم. سطح مقاومتی بعدی دوج کوین 0.12 دلار خواهد بود. در زمان انتشار این مقاله، دوج کوین با قیمت 0.07 دلار مبادله می‌شود. قیمت این رمزارز 10 درصد نسبت به روز گذشته و 30 درصد نسبت به هفته پیش افزایش یافت.

بر اساس داده‌های IntoTheBlock، تعداد تراکنش‌های بزرگ توسط نهنگ‌ها در 24 ساعت گذشته شاهد رشد 118 درصدی بود. افزایش معاملات بزرگ معمولاً با افزایش فعالیت نهنگ‌ها در خرید و فروش مرتبط است. یک تراکنش بزرگ بیش از 100 هزار دلار ارزش دارد. میزان سوددهی دوج کوین نیز 54 درصد افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره پیش‌بینی آینده بازار توسط خالق دوج کوین چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر