;
coinex

جزئیات جدیدی از سریال Horizon فاش شد

با سریال Horizon این بازی محبوب از دنیای بازی به جهان سریال قدم خواهد گذاشت. این سریال را قرار است نتفلیکس بسازد و در پلتفرم اختصاصی خود منتشر کند.

سونی چند هفته پیش اعلام کرد که به طور رسمی در حال کار بر روی یک سریال تلویزیونی جدید با همکاری نتفلیکس بر اساس فرنچایز بازی Horizon است. در سال‌های اخیر، Horizon به سرعت به یکی از شناخته‌شده‌ترین ویژگی‌های پلی‌استیشن تبدیل شده است و هم Horizon Zero Dawn و هم Horizon Forbidden West امسال به موفقیت‌های تجاری دست یافتند. حال سونی جزئیات جدیدی از سریال Horizon را در اختیار طرفداران این بازی قرار داده است.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های نتفلیکس 2022

ساخت سریال Horizon

به گفته جف گراب از Giant Bomb، مجموعه تلویزیونی Horizon به موازات جهان داستانی بازی‌های ویدیویی روایت می‌شود. این سریال ظاهراً Horizon 2074 نام دارد و برخی از وقایع قبل از سقوط بشریت را روشن می‌کند.

برای کسانی که از Horizon اطلاعی ندارند، داستانی که در بازی‌های ویدیویی دیده می‌شود صدها سال پس از یک رویداد فاجعه‌بار است که بخش زیادی از حیات روی زمین را از بین می‌برد. با فرض اینکه این سریال در واقع تا حدودی در سال 2074 اتفاق می‌افتد، احتمالا وقایع قبل از اینکه قهرمان اصلی فرنچایز، Aloy، به پایان خط برسد، را نشان می‌دهد.

با فرض اینکه این گزارش از گراب دقیق باشد، منطقی است که به دلایلی این مورد در کانون برنامه تلویزیونی Horizon TV باشد. برای شروع Horizon TV به سریال جدید نتفلیکس اجازه می‌دهد همچون داستانی فرعی که با خط روایت اصلی در هم تنیده شده است، به درخشش بیشتر این بازی و جهان داستانی‌اش بیانجامد. علاوه بر این، این امر همچنین به Guerrilla Games اجازه می‌دهد تا داستان Aloy را در بازی‌های ویدیویی آینده که ممکن است به وجود بیایند، به تنهایی روایت کند.

سریال Horizon

در حالی که عنوان سومین نسخه بازی Horizon هنوز معرفی نشده است، با توجه به اینکه نسخه  Forbidden West در بازار موفقیت خوبی داشته است، به نظر می‌رسد که این سری آینده خوبی را پیش رو داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ساخت سریال از سری بازی‌های Horizon چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر