;
coinex

بازی NieR Automata برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد

نسخه نینتندو سوییچ بازی NieR Automata از همین الان نفس‌های هواداران را در سینه حبس کرده است. ممکن است از خود بپرسید که این همه هیاهو برای چیست؟

NieR Automata که توسط استادان بازی اکشن PlatinumGames ساخته شده است، RPG و گیم پلی اکشن را با داستانی جذاب و قابل تامل ترکیب کرده است.

داستان بر روی اندرویدهای 2B و 9S متمرکز است که در ماموریتی برای باز پس‌گیری زمین در اشکال ماشین‌هایی هستند که اکنون در آن ساکن هستند. در طول راه، آنها حقایق فراموش شده بشریت را کشف خواهند کرد!

نوشتن خلاصه داستان برای NieR Automata واقعاً سخت است؛ زیرا نمی‌خواهیم داستان را لو بدهیم. کافی است بگوییم که کارگردان یوکو تارو به خاطر تخیل وحشیانه و غیرمتعارفش شهرت دارد؛ اما این فقط داستان نیست که انتظارات را بالا می‌برد؛ گیم پلی نیز دائماً تغییر می‌کند و از نبردهای سوم شخص سریع به تیراندازی شدید با گلوله‌های جهنمی و موارد دیگر سوییچ می‌شود.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های 2022

نسخه نینتندو سوییچ بازی NieR Automata عرضه می‌شود

نسخه نینتندو سوییچ بازی NieR Automata دارای بازی اصلی، با تمام پیچ و تاب‌ها، پایان‌های مختلف، نبردهای هیجان انگیز و حس شگفتی نیهیلیستی است.

NieR Automata یک تجربه کامل است که شامل بازی اصلی و DLC آن است. شما همچنین می توانید چند آیتم را در هنگام انتشار بازی دانلود کنید. همچنین شامل محتوای DLC است که سه کولوسئوم چالش برانگیز، با چند رئیس شگفت انگیز برای نبرد و لباس‌های اضافی را ارائه می‌کند که از NieR Replicant الهام گرفته شده است.

نسخه نینتندو سوییچ بازی NieR Automata

و البته، با این نسخه جدید، می‌توانید در هر کجا که هستید از این شاهکار برنده جوایز متعدد لذت ببرید. رازهای دنیای پسا آخرالزمانی را در قطار کشف کنید! شکل زندگی ماشین‌ها را که حیاتی انسانی به خود گرفته‌اند ببینید و از تصاویر شگفت‌انگیز لذت ببرید. شما هرگز کاملاً مطمئن نیستید که باید انتظار چه چیزی را داشته باشید. همین ویژگی بازی این سفر را به یاد ماندنی‌تر می‌کند!

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره عرضه بازی NieR Automata برای نینتندو سوییچ چیست؟ نظراتتان در این باره را با ما و دیگر کاربران در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر