;
coinex

با این ترفندها پرواز ارزان خارجی را تجربه کنید!

سفر ارزان این روزها چیزیست که نایاب به نظر می‌رسد. قیمت پروازها و هتل های خارجی سر به فلک کشیده و موجب می‌شود تصور کنید دیگر امکان سفر کردن وجود ندارد. این در حالیست که هنوز راهکارهایی وجود دارد که علاقه مندان به سفر بتوانند شانسشان را برای پیدا کردن پرواز ارزان  خارجی از جمله خرید بلیط هواپیما استانبول بالاتر ببرند. این ترفندها می‌تواند راه شما به رسیدن به مقاصد محبوب و ارزان گردشگری را هموارتر کند.

1.  روزهای ارزان پروازها را پیدا کنید

پروازها به مقاصد مختلف هرروز قیمت یکسانی ندارند. برخی روزها به دلیل اینکه مسافر کمتری به مقصدی سفر می‌کند قیمت پرواز ارزانتر می‌شود. بعنوان مثال اغلب مواقع پروازهای وسط هفته به نسبت پروازهای روزهای تعطیل یا آخر هفته ارزانتر هستند. بنابراین اگر بتوانید برنامه سفرتان را طوری بچینید که در تاریخی غیر از تعطیلی بلیط بخرید احتمال اینکه بتوانید بلیط ارزان خارجی و داخلی بخرید بیشتر می‌شود.

2.  بررسی کنید مقصدتان چه زمانی آفر و تخفیف دارد

سفر ارزان این روزها چیزیست که نایاب به نظر می‌رسد. قیمت پروازها و هتل های خارجی سر به فلک کشیده و موجب می‌شود تصور کنید دیگر امکان سفر کردن وجود ندارد.

تخفیف های پروازها را دنبال کنید. برای اینکه بتوانید بلیط ارزان خارجی بخرید لازم است بدانید چه فصلی سفر به مقصد مورد نظرتان با طرفداران کمتری همراه است. اگر در فصلی که بعنوان های سیزن یا فصل سفر به مقصد خاصی مشخص شده است به سفر بروید شانس اینکه سفری ارزان پیش رو داشته باشید را از دست خواهید داد بنابراین برای ارزانتر سفر کردن بهتر است تاریخی که فصل سفر نیست را انتخاب کنید که هم بلیط ارزانتر بخرید هم مقصد گردشگریتان را بدون هجوم گردشگران بگردید.

3.  قیمت ایرلاین‌های مختلف را مقایسه کنید

قیمت پرواز ایرلاین های مختلف با یکدیگر متفاوت است. برخی مواقع ممکن است یک ایرلاین برای پر کردن پرواز خود به روی بلیط هواپیما به مقصد خاصی تخفیف بدهد. بنابراین لازم است قیمت پرواز ایرلاین های مختلف را مشاهده کنید تا بتوانید ارزانترین را بیابید. هرچند نگران نباشید، برای این کار نیازی نیست که به وب سایت تک تک ایرلاین ها سربزنید یا با آن‌ها تماس بگیرید بلکه امروزه این کار بدون این پیچیدگی و دردسر به راحتی ممکن است.

می‌توانید از سایت فلای تودی استفاده کنید. مثلا برای خرید بلیط هواپیما تفلیس کافیست نام شهر تفلیس را بعنوان مقصد پرواز خارجی وارد کنید و تاریخ سفرتان را مشخص کنید تا لیستی از پروازها به تفلیس در تاریخ مشخص شده به شما نمایش داده شود. در این لیست قیمت ایرلاین های مختلف را برای یک تاریخ و مقصد ثابت خواهید دید که به شما کمک می‌کند با توجه به بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید پرواز ارزان خارجی بخرید.

4.  همیشه منتظر بلیط لحظه آخری نمانید

شاید نام بلیط لحظه آخری کمی وسوسه کننده باشد چرا که تا مدتها این تصور وجود داشت که هر چه دیرتر نسبت به خرید بلیط اقدام کنید احتمال اینکه بلیط ارزانتری بخرید وجود دارد. اما همیشه این قاعده صدق نمی‌کند چرا که در برخی مقاصد هر چه به پرواز نزدیک‌تر شوید قیمت بلیط بالاتر می‌رود. بنابراین خیلی به لحظه آخری بودن بلیط وابسته نباشید و بهتر است بلیط هواپیما را در تاریخ‌های مختلف چک کنید تا بهترین قیمت را بیابید. برای سهولت کارتان در سایت فلای تودی می‌توانید از طریق تقویم قیمتی، قیمت پروازها در تاریخ‌های مختلف در بازه زمانی مشخص شده را ببینید.

در برخی مواقع این کار به پیدا شدن پرواز ارزان خارجی کمک می‌کند بخصوص اگر تاریخ ثابتی برای سفرتان در نظر نداشته باشید و به اندازه‌ای آزاد باشید که بتوانید تاریخ سفرتان را چند روز جا به جا کنید.

5.  همیشه پرواز مستقیم نخرید

در حالیکه سفر با پرواز مستقیم آسانتر و کوتاهتر است، اما پرواز مستقیم به برخی مقاصد با هزینه های بیشتری همراه است. همیشه پروازهایی که حداقل یک توقف دارند ارزانتر هستند. یعنی اگر بخواهید بلیط هواپیما پاتایا را با پرواز مستقیم بخرید مبلغ آن به مراتب گرانتر از زمانیست که آن را با توقف می‌خرید. بنابراین اگر به دنبال خرید پرواز ارزان خارجی هستید به دنبال پروازهای توقف دار بروید.

جالب است که بدانید هنگام انتخاب پروازهای توقف دار هم اگر مدت زمان توقف طولانی‌تر باشد هزینه پرواز کمتر می‌شود. بنابراین اگر به دنبال خرید پرواز ارزان خارجی هستید این دو نکته می‎‌تواند به روی هزینه‌های سفر شما تاثیر بگذارد.

6.  آخرین قیمت پروازها را دنبال کنید

چطور می‌توانید از قیمت‌های بلیط هواپیما در تاریخ‌های مختلف مطلع شوید بدون اینکه بخواهید دائما سایت‌ها را چک کنید؟ حتما نیاز نیست خریدتان از سایت فلای تودی را الان انجام دهید بلکه با فعال کردن اعلان «اطلاع از آخرین قیمت ها» می‌توانید از آخرین قیمت پرواز به مقصد مورد نظرتان مطلع شوید. این اطلاع رسانی می‌تواند از طریق ارسال ایمیل یا اس ام اس انجام شود. بنابراین اگر دوست دارید از قیمت لحظه آخری یا تخفیف‌های ویژه پروازها مطلع شوید این اعلان را فعال کنید تا شانس پیدا کردن بلیط ارزانتر برایتان بیشتر شود.

7.  بلیط چارتری بخرید

سفر ارزان این روزها چیزیست که نایاب به نظر می‌رسد. قیمت پروازها و هتل های خارجی سر به فلک کشیده و موجب می‌شود تصور کنید دیگر امکان سفر کردن وجود ندارد.

خرید بلیط چارتری همیشه نسبت به بلیط سیستمی ارزانتر است. شاید در زمان جستجو برای پرواز، فقط بلیط سیستمی موجود باشد. بنابراین تقویم قیمتی را بررسی کنید تا قیمت ارزانتر بلیط رفت و برگشت را که مربوط به بلیط چارتری می‌شود بیابید. بلیط های چارتر معمولا در روزهای خاصی موجود هستند و برای برخی مقاصد ممکن است نتوانید در تاریخ مورد نظرتان بلیط چارتری بیابید. بنابراین اگر مصمم هستید که حتما بلیط چارتری بخرید باید بدانید پروازهای چارتر به مقصد مورد نظرتان در چه روزهایی انجام می‌گیرد. بعنوان مثال ممکن است پرواز به پاتایا فقط روزهای دوشنبه به صورت چارتری موجود باشد، بنابراین بهتر است تاریخ‌های مختلف را بررسی کنید.

بلیط ارزان هواپیما از کجا بخریم؟

امروزه خرید بلیط هواپیما بخصوص برای سفرهای خارجی بدون دردسر و فقط با چند کلیک انجام می‌شود. با ورود به سایت فلای تودی می‎‌توانید بلیط هواپیما داخلی و خارجی را برای هر تاریخ و مقصدی که تمایل دارید بیابید. پرواز ارزان خارجی را به راحتی و با مقایسه قیمت ایرلاین‌ها و تاریخ‌های مختلف پیدا کنید و با استفاده از کارت‌های شتاب طی چند دقیقه سفر ارزانتان را آغاز کنید.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر