;
coinex

ساخت اپلیکیشن ارز دیجیتال

امروزه دنیای ارزهای دیجیتال از جمله مهم ترین و بهترین روش برای سرمایه گذاری شده است و خرید و فروش ارز دیجیتال به شغل دوم و چه ‌بسا منبع درآمد اصلی بسیاری از افراد در سرتاسر دنیا بدل گشته است و هم ‌اکنون افراد زیادی به ‌طور جدی در این حوزه مشغول به فعالیت هستند.

با توجه به سود دهی که ارزهای دیجیتال داشته‌اند، کاربران و سرمایه گذاران زیادی رو به این بازار آورده‌اند. این امر باعث شده تا خرید و فروش ارزهای دیجیتال بیش از گذشته رونق گرفته و مردم خواستار داد و ستد در هر زمان و مکانی باشند. ولی نکته‌ای که در این میان وجود دارد این است که جهت ورود و انجام معاملات در چنین بازاری و سرمایه‌گذاری بر روی رمز ارزهای گوناگون مثل بیت کوین، اتریوم و.. بایستی به عضویت یکی از صرافی‌ها یا پلتفرم‌های معاملاتی ارز دیجیتال مطمئن عضو شد و معاملات خود را بر بستر ایمن آنها انجام داد. به‌طور کلی باگذشت زمان و با قدرت گرفتن رمز ارزها، خرید و فروش این دارایی‌های دیجیتال بیش ‌از پیش رونق گرفته و بسیاری از افراد قصد این را دارند تا در هر زمان و مکانی اقدام به خرید و فروش و سرمایه‌گذاری بر روی این کلاس از دارایی‌ها کنند. از طرفی به‌ واسطه پیشرفت فناوری و با تکیه‌ بر تکنولوژی‌های ساخت اپلیکیشن ارز دیجیتال و اپ های (app) به‌ کار رفته در گوشی‌های تلفن همراه نیز این فرایند به ‌وسیله اپلیکیشن های گوشی‌های موبایل و دیگر نرم افزارهای مخصوص رایانه‌ها  قابل انجام است.

طراحی اپلیکیشن صرافی

قبل از طراحی اپلیکیشن صرافی لازم است نکاتی بسیار مهم و کاربردی بدانید تا با اطمینان کامل و با دیدباز اقدام به ساخت اپلیکیشن صرافی کنید. قبل از هر موضوعی در ابتدا باید بررسی کنیم که نرم افزار صرافی چه میزان کارایی دارد و یا به زبان آمیانه چقدر بدرد بخور است! وقتی نام صرافی به میان می آید بیشتر افراد فکرشان به سمت خرید سکه و دلار و ارز و مقادیری از این قبیل می رود این در حالی است که در دنیای پیشرفته امروز این تنها بخش کوچکی از خدمات صرافی بحساب می آید. با بوجود آمدن ارزهای دیجیتالی بخصوص بیت کوین امکانات جدید تری به خدمات صرافی اضافه شده است که از این رو طراحی اپلیکیشن حرفه ای روز به روز بیشتر از پیش کاربردی تر و پر اهمیت تر به آن نگاه می شود امروزه ارزهای دیجیتال به پدیده بازار های مالی تبدیل شده است تا جایی که خیلی از افراد به سبب سود دهی فوق العاده به سمت بازارهای مالی ارز دیجیتال سوق داده میشوند.البته ورود به بازار رمز ارز ها و ارز های دیجیتال نیازمند دانستن اطلاعات و کسب علومی میباشد که خیلی از افراد بدون فراگرفتن این علوم پا به عرصه بازار ارزهای دیجیتال  میگذارند و متاسفانه متحمل ضرر های زیادی میشوند.در نتیجه کسب علم و اطلاعات در حوزه ارزهای دیجیتال مهم ترین اصل برای سودهی در این بازار میباشد ما در این بخش به شما نکاتی را در ارتباط با اپلیکیشن ها خواهیم گفت که در انتخاب آنها و طراحی آنها باید مد نظر داشت با ما همراه باشید .

ساخت اپلیکیشن ارز دیجیتال

طراحی اپلیکیشن ارز دیجیتال

ابتدا باید بگوییم که اپلیکیشن چیست و چگونه ساخته می شود و در ادامه به برسی نکات مهم در این زمینه بپردازیم ، اپلیکیشن یا app چیست ؟ اگر بخواهیم واژه اپلیکیشن را به طور کلی برای شما معنا کنیم باید بگوییم تمام نرم افزارهایی که به طور روزانه از آنها استفاده میکنیم به جزء نرم‌افزارهای سیستم مانند سیستم عامل و یا زبان‌های برنامه نویسی، را شاملمیشود. گوشی های همراه، تبلت و آیپدها نیز همانند سیستم های کامپیوتری نرم افزارها و برنامه های متعدد و مختلفی دارند که به آنها اپلیکیشن گفته میشود که همان معنا را میدهد و به اختصار به آن App گفته می شود  که توسط زبان های مختلف برنامه نویسی تهیه می شوند زبان هایی مانند : پایتون  Python ، سی پلاس پلاس C++  ، پی اچ پی  php و … می باشد که توسط این زبان نرم افزارهای مختلفی از جمله طراحی اپلیکیشن صرافی تهیه و تولیدی می شود .

نکات مهم

بهترین اپلیکیشن‌های خرید و فروش ارز دیجیتال بنا بر نیازهر فرد یا شخص  می تواند ویژگی‌های خاص خود را داشته باشد. برای مثال، کاربری ممکن است به دنبال نرم افزاری باشد که ارز دیجیتال مد نظر خود را پشتیبانی کند و یا هزینه مناسبی داشته باشد یا برنامه پیچیدگی نداشته باشد و دارای سهولت در استفاده  باشد .

  • امنیت
  • سرعت بالا
  • سهولت استفاده
  • تحریم نبودن
  • پشتیبانی از تمامی ارز های دیجیتال
  • دارا بودن زبان های مختلف از جمله فارسی
  • محاسبه ضرر و سود
  • داشتن بک آپ
  • احراز هویت
  • رمزگذاری داده ها

 انتخاب شرکت طراحی اپلیکیشن صرافی

در بخش ها قبل با اپلیکیشن و اپلیکیشن صرافی و نکات مهم انتخاب آنها آشنا شدید در این بخش می خواهیم نکات مهمی در ارتباط با شرکت ها طراحی اپلیکیشن صرافی را برای شما عنوان کنیم که چه مواردی را باید در انتخاب شرکت طراحی اپلیکیشن مد نظر داشته باشید . امروزه با رشد سریع بازار ارز های دیجیتال بسیاری از شرکت ها اقدام به طراحی اپلیکیش های صرافی و ساخت سایت صرافی ارزدیجیتال از جمله صرافی های غیر متمرکز ، صرافی p2pو… پرداخته اند .

نکات مهم :

 

  • سابقه کاری مناسب
  • نمونه کارهای قابل قبول
  • بالا بودن تعداد مشتریان
  • رضایت مشتریان
  • بالا بودن تعداد نمونه کارها

شرکت های طراحی نرم افزار صرافی ارز دیجیتال

همان طور که در بخش بالا گفته شد انتخاب شرکت مناسب برای طراحی اپلیکیشن صرافی یکی از مهم ترین مسائلی است که باید مدنظر داشت در بخش بالا نکات مهم انتخاب شرکت طراحی اپلیکیشن را برای شما عنوان کردیم اما شاید یافتن شرکت ها و تحقیق در ارتباط با این شرکت ها برای شما دشوار باشد بنابر این در ادامه این بخش تعدای از شرکت هایی که در ارتباط با طراحی اپلیکیشن صرافی و طراحی سایت ارز دیجیتال فعالیت دارند را به شما معرفی خواهیم کرد .

شرکت طراحی اپلیکیشن ویستا

شرکت ویستا از جمله شرکت هایی است که در طراحی اپلیکیشن صرافی و طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال دارای سابقه کاری بالایی می باشد و از جمله شرکت هایی است که از نمونه کارهای متنوع و خوبی برخوردار می باشد ، شرکت نرم افزاری ویستا در سال 1394 با هدف ایجاد زیرساخت و آنلاین سازی کسب و کارها ایجاد شد.

شرکت طراحی اپلیکیشن وی سی

شرکت نرم افزاری وی سی ، با تکیه بر تجربه کاری مناسب خود و همچنین همراه با دانش نرم افزاری و تخصصی در زمینه های طراحی سایت، سئو و بهینه سازی و همچنین طراحی اپلیکیشن توانسته نمونه کارهای خوبی را طراحی و تولید کند

شرکت طراحی اپلیکیشن تکرونویسان

شرکت نرم افزاری تکرو نویسان در سال 1398 تاسیس و ساخته شد، این شرکت با هدف ایجاد زیر ساخت سازی و آنلاین سازی کسب و کار ها شکل گرفت، تمام هدف این تیم رونق به کسب و کار و راه یافتن تمامی کسب و کار ها به کورس رقابت میباشد.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر