;
coinex

احسان علیخانی در قسمت آخر جوکر حضور خواهد داشت [+فیلم]

احسان علیخانی در قسمت آخر جوکر ظاهر می‌شود. این موضوع در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

فیلم منتشر شده از حضور کوتاه احسان علیخانی در قسمت آخر سریال رئالیتی شو جوکر به یکی از پربازدیدترین ویدیوهای فضای مجازی تبدیل شد. سریال جوکر یک برنامه طنز و جذاب و پر مخاطب محسوب می شود. سریال جوکر به کارگردانی احسان علیخانی ساخته شده است.

احسان علیخانی در قسمت آخر جوکر ظاهر می‌شود [+فیلم]

احسان علیخانی کارگردان سریال جوکر است که در هفت فصل پخش و توجه بینندگان زیادی را به خود جلب کرد.  سریال جوکر محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی است. سریال جوکر دارای چندین فصل است که در هر فصل 8 نفر از هنرمندان کشور به رقابت می پردازند. سریال جوکر از آذر 1400 شروع به پخش در شبکه خانگی کرده است.

این اولین تجربه احسان علیخانی در تولید برنامه برای شبکه نمایش خانگی است. این مسابقه که با الگوبرداری از نمونه‌های موفق خارجی ساخته شده است، به این گونه بوده که تعدادی از چهره‌های مشهور هنری، ورزشی، اجتماعی و… به مدت 6 ساعت در یک اتاق در بسته به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

علیخانی در مورد خودش می‌گوید: « این روزها که به مرز 40 سالگی زندگیم رسیدم اعتقاد ندارم آدم ویژه ای هستم ، من آدم هایی که در زندگی ام از قهرمانانم بودند فوت کردند که اصلا باورم نمی شود.»

بیشتر بخوانید: رقص هندی حامد آهنگی در جوکر را تماشا کنید

در تیزری که در پایان قسمت چهارم فصل هفتم سریال جوکر از قسمت آخر این برنامه منتشر شد، احسان علیخانی پس از پایان رقابت نخندیدن بازیگران حاضر در این رئالیتی شو وارد صحنه می شود.

فیلم حضور احسان علیخانی در قسمت آخر سریال جوکر که در اینستاگرام منتشر شده است را در ادامه ببینید:

.

بیشتر بخوانید: 

.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر