;
coinex

نامزد احسان علیخانی لو رفت ؛ هانا کیست؟ [+عکس]

نامزد احسان علیخانی لو رفت؟ هانا کیست؟ این موضوع در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

لو رفتن اسم نامزد احسان علیخانی (هانا) در فضای مجازی، گمانه زنی ها درباره ازدواج این مجری تلویزیون ایران در اینستاگرام را داغ کرد. در اخباری شنیده شده با دختری که اسم چهار حرفی دارد و با ” ه ” آغاز می شود و دانشجوی سال آخر رشته پزشکی است نامزد کرده است.

اخبار نامزد کردن احسان علیخانی به تازگی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

نامزد احسان علیخانی لو رفت؟ هانا کیست؟ [+عکس]

احسان علیخانی متولد 15 آبان ماه 1361 در تهران اسـت. احسان علیخانی دو خواهر و یک برادر دارد و خودش فرزند آخر خانواده است. مادرش پرستار بازنشسته است و به گفته  خودش بهترین دوستش است. احسان علیخانی نخستین بار در برنامه تلویزیونی پسرهای ایرونی به عنوان مجری روی آنتن رفت.

به نظر می‌رسد ازدواج علیخانی با فردی به نام هانا نیز مانند سایر ازدواج های شایعه شده او با لیلا اوتادی، ازادی نامداری و غیره شایعه‌ باشد. 

از قرار معلوم برخی سودجویان و نیازمندان بازدید و کلیک، هر تصویری از احسان علیخانی را که او را در کنار خانمی نشان میدهد، با تیتر همسر احسان علیخانی منتشر کرده و به این شایعات بی اساس دامن میزنند. شایعاتی که تعدادشان کم نیست و ما به مهم ترین آنها اشاره میکنیم.

احسان علیخانی در قسمت آخر جوکر ظاهر می‌شود [+فیلم]

احسان علیخانی مجری جوان تلویزیون است که اغلب مخاطبان او را با اجرای برنامه ماه عسل می شناسند. مجری پرطرفدار برنامه ماه عسل از روزهای پایانی سال گذشته با اجرای برنامه استعدادیابی عصر جدید بعد از چند سال تغییراتی در شیوه برنامه سازی ایجاد کرد و توانست نظرات مثبتی از سوی مردم دریافت کند.

برنامه محبوب جوکر اولین تجربه احسان علیخانی در تولید برنامه برای شبکه نمایش خانگی است. این مسابقه که با الگوبرداری از نمونه‌های موفق خارجی ساخته شده است، به این گونه بوده که تعدادی از چهره‌های مشهور هنری، ورزشی، اجتماعی و… به مدت 6 ساعت در یک اتاق در بسته به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: 

.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر