بهترین شخصیت های Attack On Titan ؛ با برترین ها آشنا شوید

انیمه Attack On Titan سرشار از شخصیت‌های محبوب و دوست‌داشتنی است. با فیگار بمانید تا با بهترین شخصیت های انیمه حمله به تایتان آشنا شوید.

از انیمیشن زیبای آن گرفته تا سکانس‌های اکشن حماسه‌ای، انیمه مشهور حمله به تایتان یک انیمه معرکه است. با این حال، یکی از برجسته‌ترین جنبه‌های انیمه جذاب Attack On Titan، شخصیت‌های آن می‌باشد. از فصل اول تا نیمه دوم فصل 4، انیمه دوست‌داشتنی حمله به تایتان توانسته افرادی را معرفی کند که تماشای آنها بسیار سرگرم کننده است و به بینندگان ارتباط عاطفی می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

500 انیمه برتر تمام دوران [بر اساس دسته بندی ژانر]

بهترین شخصیت های انیمه حمله به تایتان

با برترین شخصیت های حمله به تایتان آشنا شوید

شما می‌توانید فهرست بهترین شخصیت های انیمه حمله به تایتان را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین شخصیت های انیمه حمله به تایتان
بهترین شخصیت های انیمه حمله به تایتان

طرفداران حمله به تایتان (بهترین فیلم های شبیه انیمه حمله به تایتان) در سایت Ranker برترین شخصیت های انیمه حمله به تایتان را بر اساس رای‌گیری انتخاب کرده‌اند. برای مثال، آنها به شخصیت‌هایی مانند ساشا براوس شجاع و آرمین آرلرت رویاپرداز کنجکاو رای داده‌اند. اگر می‌خواهید با بهترین شخصیت های حمله به تایتان آشنا شوید، در این نوشتار همراه ما باشید تا به معرفی آنها بپردازیم.

Historia Reiss

بهترین شخصیت های انیمه حمله به تایتان
بهترین شخصیت های انیمه حمله به تایتان

هیستوریا در ابتدا یک شخصیت فرعی در انیمه بود. همه او را به عنوان یک فرد خجالتی و در عین حال مهربان با می‌شناسند، اما او رازی عمیق در خود دارد که به سرعت همه چیز را تغییر می‌دهد. پس از اینکه مشخص شد که او حکمران واقعی دیوارها است، هیستوریا به رهبر اصلی شیگانشینا تبدیل شد. زنی که زمانی در مورد جایگاه خود در میان دوستانش نامطمئن بود، اکنون ملکه‌ای است که آماده است هر کاری را به عهده بگیرد.

هیستوریا فردی است که آرزوی عالی شدن را دارد اما به دلیل ناامنی‌هایش از آن عقب مانده است. او همچنین گذشته دردناکی دارد، اما چیزی که در مورد او شگفت‌انگیز می‌باشد این است که از طریق تمام این دردها، هیستوریا به یک رهبر عالی و شجاع تبدیل شد. هیستوریا نسبت به دیگر شخصیت‌های فرعی انیمه متمایز است، زیرا زمانی که برای اولین بار معرفی می‌شود، او فردی ضعیف می‌باشد و بعد از مدتی به یکی از شخصیت‌هایی تبدیل می‌شود که بیشترین تغییر را در داستان ایجاد می‌کنند.

Connie Springer

بهترین شخصیت های انیمه حمله به تایتان
بهترین شخصیت های انیمه حمله به تایتان

در میان همتایان خود، کونی یکی از برون‌گراترین شخصیت‌های اتک ان تایتان می‌باشد. او همچنین گاهی اوقات می‌تواند تمرکز خود را از دست بدهد. اما پس از اینکه کانی متوجه شد که مادرش به یک تایتان تبدیل شده است، این مسئله تغییر می‌کند. از آن زمان به بعد، او فردی جدی‌تر و مشتاق به سرنگونی نیروهای مخالف گروه خود شد.

کانی فرد مشتاق و مثبت گروه می‌باشد. اگرچه او گاهی اوقات کار‌های خنده‌داری انجام می‌دهد، اما در پایان آماده است تا وقتی که زمان آن فرا می‌رسد، به امور جدی گروه رسیدگی کند. چیزی که این شخصیت را بسیار خاص می‌کند این است که او یک فرد کاملا عادی می‌باشد. کانی پادشاه دیوارها یا یک تایتان نیست که قرار است دنیا را نجات دهد، او فقط کانی می‌باشد، بچه‌ای که می‌خواهد صلح را به سرزمین خود بیاورد.

Jean Kirstein

بهترین شخصیت های انیمه حمله به تایتان
بهترین شخصیت های انیمه حمله به تایتان

در ابتدای انیمه ژان به عنوان یک شخصیت متکبر معرفی می‌شود که فقط به خودش اهمیت می‌دهد. اما بعد از مرگ مارکو همه چیز تغییر می‌کند و بینندگان کم کم شاهد تغییرات زیادی در ژان می‌شوند. ژان که فقط می‌خواست راه آسان را طی کند، اکنون رهبری است که آماده می‌باشد به هر طریقی به همرزمانش کمک کند.

ژان به دلیل نقص‌هایی که دارد می‌تواند دیگران را درک کند و با همدلی با آنها دوست شود. گویی ژان اندکی از خود را در میان دوستان خود می‌بیند و می‌تواند تا حدودی متوجه احساسات آنها بشود. او قطعا یکی از بهترین شخصیت های اتک ان تایتان است.

Gabi Braun

بهترین شخصیت های انیمه حمله به تایتان
بهترین شخصیت های انیمه حمله به تایتان

کاراکتری که هم در لیست محبوب‌ترین‌ها و هم منفور‌ترین‌ها رتبه بالایی دارد. به گفته ایسایاما گبی نسخه مونث ارن است و حتی طراحی چهره او نیز برگرفته از طراحی‌های اولیه چهره ارن است ( رابطه او و فالکو نیز برای بسیاری یاداور رابطه ارن و میکاساست ). کاراکتری که شجاعت بسیار بالایی دارد و برای نجات مردمش از هیچ عملی دریغ نمیکند.

به علاوه شست و شوی مغزی او از دوران کودکی توسط حکومت مارلی باعث شخصیت بی رحم و متعصبش شده بود که بعد‌ها پس از رفتن به پارادیس و ملاقات خانواده ساشا تغییر کرد و مسیر رشد شخصیتی او شروع شد. ممکن است از او بدتان بیاید اما شخصیت پردازی قوی و خاکستری او و رشد شخصیتیش غیر قابل انکار است.

Armin Arlert

بهترین شخصیت های انیمه حمله به تایتان
بهترین شخصیت های انیمه حمله به تایتان

با اینکه آرمین به عنوان شخصیتی با مشکلات عزت‌نفس معرفی می‌شود، او یکی از باهوش‌ترین کاراکتر‌های انیمه حمله به تایتان می‌باشد. هوش و قابلیت درک او باعث شده است تا بسیاری از شخصیت‌ها در شرایط سخت به او بروند. آرمین همچنین شخصیتی بسیار وفادار و خوش‌بین است که گاهی اوقات می‌تواند به او آسیب برساند.

دلایل زیادی وجود دارد که آرمین را به یکی از برترین شخصیت های انیمه حمله به تایتان تبدیل می‌کند. برای مثال آرمین یکی از تنها افرادی بود که متوجه شد که آنی تایتان ماده است. او همچنین چندین بار برای نجات دوستانش خود را قربانی می‌کند. مطمئناً دوستان او نیز این ویژگی‌ها را دارند، اما چیزی که آرمین را بزرگ و متمایز می‌کند، توسعه شخصیت او در طول انیمه است.

Sasha Braus

بهترین شخصیت های انیمه حمله به تایتان
بهترین شخصیت های انیمه حمله به تایتان

ساشا که یکی از بهترین شخصیت‌های زن در انیمه می‌باشد، برای خیلی‌ها غافلگیرکننده است. زیرا به نظر می‌رسد که تنها چیزی که او به آن اهمیت می‌دهد غذاست، اما در موقعیت‌های جدی، ساشا هر کاری که لازم باشد را حاضر است انجام دهد. همه طرفداران انیمه می‌دانند که Attack On Titan یک انیمه تاریک است و همچین انیمه‌ای نیاز به نوعی تسکین کمدی دارد. ساشا همان تسکین کمدی است که این انیمه به آن نیاز دارد.

چیزی که شخصیت او را حتی بهتر می‌کند این است که اتک ان تایتان نقاط قوت شخصیت ساشا را در موقعیت‌های جدی نشان می‌دهد، به ویژه زمانی که زندگی او در ابتدای فصل 4 در یک چرخش تکان‌دهنده و دلخراش از دست می‌رود.

Ymir

بهترین شخصیت های انیمه حمله به تایتان
بهترین شخصیت های انیمه حمله به تایتان

احتمالا هر وقت اسم یمیر می آید، همه ما یک آه از ته دل می‌کشیم. یمیر، بعد از لیوای، و با اختلاف خیلی کمی ارن، بدبخت‌ترین شخصیت سری Shingeki no kyojin است.

با وجود اینکه یمیر حضور نسبتا کمی داشت، و در فصل دوم اهمیت پیدا کرد، برای ما محال است بخواهیم او را فراموش کنیم. او یک جنگجوی قابل بود که به خاطر دوستش کریستا، عقب کشید؛ تا او بتواند جزء ده نفر برتر دوره 104 باشد و به ژاندارمری برود. در نتیجه، امنیت داشته باشد. ولی به هر حال کریستا به ژاندارمری نرفت. یمیر همچنین زبان تند و تیزی هم داشت ولی دلش پاک بود(!)

این شخصیت، احتمالا بعد از فصل دوم، به یکی از شخصیت‌های مورد علاقه همه ما تبدیل شد؛ و همین است که مرگ او را دردناک تر می کند. سرانجام یمیر، می‌توانست طور دیگری رقم بخورد. یا دست کم به شکلی باشد که او حضور بیشتری در داستان داشته باشد. ولی افسوس که نمی‌توانستیم لحظات بیشتری را با این شخصیت سپری کنیم.

Erwin Smith

بهترین شخصیت های انیمه حمله به تایتان
بهترین شخصیت های انیمه حمله به تایتان, بهترین شخصیت انیمه حمله به تایتان

اروین در طول انیمه چندین بار کل توجهات را به خود جلب می‌کند و این به خاطر شجاعت و مهارت‌های رهبری او می‌باشد. او مسئول جذب لیوای به لشکر پیشرو است و بسیاری از همراهانش را از جمله ارن، از اسیر شدن توسط راینر و برتولد نجات داده است. اما شجاعت اروین سقوط او نیز می‌باشد. نمونه بارز آن زمانی است که او جان خود و سربازانش را فدا کرد تا لیوای بتواند با تایتان جانور مبارزه کند. این مبارزه نیز یکی از بهترین فایت‌های انیمه‌ای است.

چیزی که اروین را به شخصیتی دوست‌داشتنی تبدیل می‌کند این است که با وجود داشتن قدرت و اقتدار، او با دوستان خود مانند یک خانواده رفتار می‌کند. دوستان او می‌دانند که در صورت خطر می‌توانند به او مراجعه کنند.

Eren Yeager

بهترین شخصیت های انیمه حمله به تایتان
بهترین شخصیت های انیمه حمله به تایتان, بهترین شخصیت اتک ان تایتان

شخصیت اصلی داستان، ارن یگر شور و شوق زیادی در خود دارد. او مصمم است انتقام مرگ مادر و دوستان خود را بگیرد که به خاطر تایتان‌ها با مرگشان روبرو شده‌اند. هنگامی که او قدرت تایتان جدید خود را کشف می‌کند، به آرامی به رهبری تبدیل می‌شود که دوستان او می‌توانند از او پیروی کنند. می‌توان به راحتی گفت که ارن بهترین شخصیت اتک ان تایتان می‌باشد.

رشد شخصیت ارن بسیار خاص و نایاب است. او هیچوقت تسلیم نمی‌شود تا به هدف خود برسد. همین او را به یک شخصیت دوست‌داشتنی تبدیل می‌کند. ارن یگر در طول زندگی خود لحظات غم‌انگیز زیادی را پشت سر می‌گذارد. این لحظات احساسات واقعی انسانی هستند که بسیاری از افراد می‌توانند آن را درک کنند. از دست دادن مادرش و میل به انتقام گرفتن از مرگ او یا کشف قدرت‌های تایتانی خود و استفاده از آن برای محافظت از دوستان خود، یک مثال عالی برای این موضوع می‌باشد.

Mikasa Ackerman

بهترین شخصیت های انیمه حمله به تایتان
بهترین شخصیت های انیمه حمله به تایتان, بهترین شخصیت های اتک ان تایتان

یکی از شخصیت‌های مرموز این انیمه، میکاسا آکرمن، یک جنگجوی تمام عیار است که دارای برخی از بهترین سکانس‌های اکشن این انیمه می‌باشد. هدف اصلی او در زندگی محافظت از ارن است و وفاداری او به ارن آنقدر عمیق می‌باشد که حاضر است خود را برای ارن قربانی کند.

اگرچه میکاسا گاهی اوقات می‌تواند تا حدودی خشک باشد، کمی غم و اندوه نسبت به او وجود دارد. نمونه بارز آن پیشینه او است. پدر و مادر میکاسا جلوی چشم او کشته می‌شوند و او در کودکی به دلیل ظاهرش مدام مورد تمسخر قرار می‌گیرد. این مثال‌ها است که میکاسا را به یک شخصیت واقعی تبدیل می‌کند.

Hange Zoe

بهترین شخصیت های انیمه حمله به تایتان
بهترین شخصیت های انیمه حمله به تایتان, بهترین شخصیت های حمله به تایتان

هانگ یک شخصیت باهوش و پر از دانش می‌باشد. او مربی و دوست مهمی برای ارن و دیگر شخصیت‌های این انیمه است. هانگ نیز بی‌باک است. برای مثال، او یکی از معدود افرادی بود که باور داشت ارن می‌تواند بخشی از لشکر پیشرو باشد. همین نشان می‌دهد که او چه شخصیت باهوشی است.

چیزی که هانگ را بسیار دوست‌داشتنی می‌کند این است که او فداکار می‌باشد. اگر او به کسی اعتقاد داشته باشد از آن فرد دست نمی‌کشد. بدون هانگ، ارن و لشکر پیشرو نمی‌توانستند در برخی از مواقع زنده بمانند. او با به خطر انداختن جان خود و آزمایش روی تایتان‌ها به مردم کمک می‌کند تا بهتر آنها را درک کنند. او همچنین به ارن کمک می‌کند تا قدرت‌هایش را کشف کند.

Levi Ackerman

بهترین شخصیت های انیمه حمله به تایتان
بهترین شخصیت های انیمه حمله به تایتان, برترین شخصیت های انیمه حمله به تایتان

لیوای که شخصیتی خون‌سرد، آرام و جمع‌آور است، در حالی که شخصیت اصلی این مجموعه نیست، به طور غیرقابل انکار محبوب‌ترین و به گفته Ranker، بهترین شخصیت انیمه حمله به تایتان می‌باشد.

با ارائه صحنه‌های اکشن حماسی متعدد در طول انیمه، طرفداران به سرعت عاشق شوخ طبعی او شدند. دلیل دیگر او برای حضور در لیست بهترین شخصیت های حمله به تایتان ، مهارت‌های مبارزه عالی او می‌باشد که مسئول برخی از بهترین صحنه‌های اکشن انیمه است. داستان تراژیک دلسوز او همچنین لایه‌ای دیگر به شخصیت او اضافه کرد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین شخصیت های انیمه حمله به تایتان سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *