;
coinex

مشخصات گوشی گیمینگ بلک شارک 5S فاش شد

در شرایطی که طی چند روز آینده، گوشی‌های سری ROG Phone 6 عرضه می‌شوند، مشخصات گوشی گیمینگ بلک شارک 5S نیز به عنوان رقیب آن‌ها فاش شده است.

انتظار می‌رود که در چند هفته آینده شاهد رونمایی گوشی‌های گیمینگ مهمی باشیم و پیشرو شایعات فعلی نیز، نماینده ایسوس یعنی ROG Phone 6 است. البته این بدان معنا نیست که دیگر رقبا مانند زد‌تی‌ای نوبیا یا شیائومی بلک‌شارک بیکار نشسته باشند و احتمالا طی هفته‌های آتی، شاهد رونمایی گوشی‌های رد مجیک 7S و بلک شارک 5S نیز خواهیم بود. حالا اطلاعات جدیدی از مشخصات گوشی بلک شارک 5 اس منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های گیمینگ 2022

مشخصات گوشی گیمینگ بلک شارک 5S فاش شد

مشخصات گوشی گیمینگ بلک شارک 5S فاش شد

بنابر اطلاعات فاش شده، بلک شارک 5 اس احتمالا نمایشگری از نوع OLED در ابعاد 6.67 اینچی دارد که یک برش پانچ هول در بالای آن تعبیه شده است. این نمایشگر رزولوشن فول‌اچ‌دی پلاس دارد و احتمال دارد از نرخ نوسازی بالای 144 هرتز پشتیبانی کند.

در مورد سخت‌افزار که مهمترین بخش یک گوشی گیمینگ است، شایعات از تجهیز این دستگاه به تراشه جدید و قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس دارد. این دستگاه همچنین از فناوری SSD بهره‌مند است که از سرعت بسیار بالایی برای ذخیره و انتقال اطلاعات برخوردار است. این گوشی یک باتری بزرگ 4790 میلی‌آمپر ساعتی دارد که از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می‌کند.

بلک شارک 5 اس در بخش دوربین نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. انتظار می‌رود نسخه استاندارد سری 5 اس از دوربینی 64 مگاپیکسلی برخوردار باشد، در حالیکه نسخه پرو ممکن است دوربینی 108 مگاپیکسلی داشته باشد. از دیگر قابلیت‌های این دستگاه باید به موتور خطی محور X، بلندگوهای استریو دوگانه و دکمه‌های اختصاصی مغناطیسی دوگانه برای اجرای بهتر بازی‌ها اشاره کرد.

این سری جدید از گوشی‌های گیمینگ بلک شارک احتمالا با اندروید 12 و رابط کاربری Joy 13 عرضه می‌شود و همچنین امکان دارد از حسگر اثرانگشت جنبی برخوردار باشد. در مورد تاریخ عرضه گوشی گیمینگ بلک شارک 5 اس انتظار می‌رود این برند حداقل 6 ماه بین عرضه سری بلک شارک 5 و سری اس اختلاف بیندازد. در نتیجه تاریخ عرضه این گوشی جایی حدود ماه سپتامبر خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخصات گوشی گیمینگ بلک شارک 5S چیست؟ نظراتتان را در این باره در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر