;
coinex

عرضه بازی Mario + Rabbids Sparks of Hope برای نینتندو سوییچ تایید شد

مطابق انتظار و طی مراسم نینتندو دایرکت، عرضه بازی Mario + Rabbids Sparks of Hope برای نینتندو سوییچ تایید شد و تاریخ عرضه نیز اعلام شد.

بازی Mario + Rabbids Sparks of Hope که دنباله مستقیمی بر Mario + Rabbids Kingdom Battle است در تاریخ 28 مهر 1401 (20 اکتبر 2021) به بازار عرضه خواهد شد و حالا مشخص شده که نینتندئو سوییچ از این بازی پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید: بازی جدید دنیای مارول توسط الکترونیک آرتز در حال ساخت است

بازی Mario + Rabbids Sparks of Hope برای نینتندو سوییچ

با برگزاری رویداد مشترک نینتندو و یوبیسافت که به روز خاص بر بازی Mario + Rabbids Sparks of Hope متمرکز بود، طرفداران برای اولین بار فرصت آشنایی با گیم‌پلی بازی را یافتند.

عرضه بازی Mario + Rabbids Sparks of Hope برای نینتندو سوییچ تایید شد

Sparks of Hope قرار است ماریو، لوییچ، پیچ و نسخه‌های ریبد آنها را به ماجراجویی بزرگتری از نسخه اول منتقل کند. همکاری نینتندو و یوبیسافت برای کراس اوور سابقه‌ای مربوط به سال 2017 دارد و Mario + Rabbids Kingdom Battle یکی از بهترین بازی‌های آن سال بود.

نینتندو همچنین در رویداد دایرکت به طور رسمی از انتشار پرسونا 3، پرسونا 4،Persona 5 Royal و Nier Automata: The End of YorHa برای کنسول خود خبر داد. همه این بازی‌ها در پاییز امسال برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شوند. Mario + Rabbids Sparks of Hope نیز در ۲۰ اکتبر (۲۸ مهر ۱۴۰۱) برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره عرضه بازی Mario + Rabbids Sparks of Hope برای نینتندو سوییچ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر