;
coinex

بازی جدید دنیای مارول توسط الکترونیک آرتز در حال ساخت است

پس از کسب سهمی بزرگ از بازار سینما، اینبار مارول به دنیای بازی‌های ویدیویی ورود می‌کند. بازی جدید دنیای مارول توسط الکترونیک آرتز در حال ساخت است.

بازی Marvel’s Spider-Man آغاز تلاش طولانی مدت مارول برای حضوری تاثیرگذار در صنعت بازی‌های ویدیویی بود. Marvel’s Avengers و Marvel’s Guardians of the Galaxy نیز از دیگر بازی‌هایی هستند که توسط مارول عرضه شده‌اند.

طرفداران دنیای مارول منتظر عرضه بازی Marvel’s Wolverine از استودیوی اینسامنیاک هستند. به نظر می‌آید که این بازی موفقیت بسیاری را به دست آورد. اما ماجرای مارول با عرضه این بازی تمام نمی‌شود و برای آینده، بازی‌های دیگر نیز برنامه‌ریزی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های 2022

بازی جدید دنیای مارول توسط الکترونیک آرتز ساخته می‌شود

ادعای توسعه بازی جدید مارول از یک منبع غیر رسمی منتشر شده است؛ اما با این حال هواداران هیجان زده شده‌اند. نیک شپشال که خبر هیجان انگیزی را در جدیدترین اپیزود پادکست Xbox Era منتشر کرده، یکی از شناخته شده‌ترین اینسایدرها است. بر اساس ادعای شپشال، بازی جدید مارول توسط شرکت الکترونیک آرتز در دست توسعه است. اما کماکان اشاره‌ای به استودیوی سازنده‌ی این بازی نشده است.

بازی جدید دنیای مارول توسط الکترونیک آرتز در حال ساخت است
الکترونیک آرتز

با بررسی فعالیت استودیوهای سازنده گیم می‌توان به نتایج احتمالی در این باره رسید:

  • Dice مشغول توسعه‌ بازی‌های Battlefield است و EA تأیید کرده که فعلا هیچ برنامه‌ای برای برهم زدن تمرکز این تیم روی بازی‌های بتلفیلد وجود ندارد.
  • Bioware روی بازی جدید Dragon Age و Mass Effect کار می‌کند.
  • استودیوی ریسپاون با اینکه گزینه مناسبی به‌نظر می‌رسد، اما این استودیو مشغول ساخت سه بازی جدید از مجموعه‌ جنگ ستارگان است.
  • EA Motive هم می‌تواند گزینه‌ دیگری برای این پروژه باشد. اعضای این گروه نیز روی پروژه‌ ریمیک Dead Space کار می‌کنند و علاوه‌ بر این، یک بازی جهان باز دیگر را هم در دست ساخت دارند. ریمیک بازی Dead Space قرار است اوایل سال ۲۰۲۳ منتشر شود؛ بنابراین می‌توان گفت که پروژه‌ EA Motive جلوتر از سایر استودیوهای EA به اتمام می‌رسد.

البته الکترونیک آرتز استودیوهای دیگری را هم در زیرمجموعه‌ خود دارد که ممکن است برای این پروژه در نظر گرفته شوند. برخی طرفداران با مقایسه‌ بازی Anthem با مجموعه آثار آیرون من، گمانه‌زنی‌هایی را مبنی بر احتمال ساخت یک بازی با محوریت کاراکتر مرد آهنی مطرح می‌کنند. البته هنوز این خبر توسط منبع موثقی تایید یا تکذیب نشده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره احتمال ساخت بازی جدید دنیای مارول توسط الکترونیک آرتز چیست؟ نظرات خود در این باره را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر