;
coinex

نوکیا G11 پلاس رونمایی شد ؛ قیمت و مشخصات فنی

نوکیا با معرفی گوشی نوکیا G11 پلاس مدعی شده که این محصول شارژدهی 3 روزه دارد! محصول جدید این کمپانی در شمار گوشی‌های ارزانقمیت و اقتصادی قرار می‌گیرد.

فوریه گذشته بود که کمپانی نوکیا از نسخه معمولی جی 11 رونمایی کرد و حالا نسخه پلاس آن را معرفی کرده است. گوشی جدید که از گوشی‌های اقتصادی و بسیار ارزانقیمت بازار محسوب می‌شود ویژگی‌های جالب توجهی دارد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های نوکیا 2021

مشخصات نوکیا G11 پلاس

نوکیا G11 پلاس رونمایی شد ؛ قیمت و مشخصات فنی

گوشی نوکیا G11 Plus از نمایشگری 6.51 اینچی با رزولوشن اچ‌دی پلاس برخوردار است که در بالای آن یک بریدگی برای تعبیه دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی تعبیه شده است. در بخش دوربین، دوربین اصلی این گوشی یک سنسور 50 مگاپیکسلی است که با یک سنسور 2 مگاپیکسلی عمق‌سنج و فلش LED همراه شده است.

بافت پنل پشتی دستگاه خاص و زیبا است و حسگر اثرانگشت کلاسیک نیز روی قاب پشتی تعبیه شده است. وب‌سایت رسمی نوکیا، نام و مدل تراشه گوشی را اعلام نکرده اما گفته که این گوشی با 4 گیگابایایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود که با پشتیبانی از کارت حافظه جانبی تا 512 گیگابایت قابل ارتقا است.

نوکیا جی 11 پلاس تا 2 سال بروزرسانی‌های عمده نرم‌افزاری و تا 3 سال بروزرسانی‌های امنیتی را دریافت می‌کند اما مشخص نیست با کدام نسخه از اندروید عرضه خواهد شد. حداقل انتظار در حال حاضر، اندروید 12 است.

نوکیا همچنین بدون اشاره به ظرفیت باتری گفته که G11 Plus می‌تواند تا 3 روز تمام شارژدهی داشته باشد و از آنجا که نسخه معمولی این دستگاه با یک باتری 5050 میلی‌آمپر ساعتی عرضه شد، انتظار می‌رود نسخه پلاس نیز با همین ظرفیت عرضه شود.

نوکیا G11 پلاس رونمایی شد ؛ قیمت و مشخصات فنی

از دیگر مشخصات گوشی می‌توان به جک 3.5 میلی‌متری هدفون، پورت شارژ USB-C و عرضه گوشی در دو رنگ آبی و خاکستری اشاره کرد. در حال حاضر قیمت این دستگاه نیز نامشخص است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره نوکیا G11 پلاس چیست؟ نظرات خود در این باره را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر