;
coinex

قیمت گوشی nothing phone 1 بین 400 تا 450 دلار خواهد بود

کمپانی NOTHING، قصد دارد اولین گوشی خود را به زودی وارد بازار کند. گفته می‌شود قیمت گوشی nothing phone 1 چیزی بین 400 تا 450 دلار خواهد بود.

کمپانی ناتینگ، جدیدترین گوشی خود را به سادگی تمام گوشی nothing phone 1 نامید. طبق اخبار منتشر شده قرار بود این گوشی در ماه جولای عرضه شود، اما به نظر می‌رسد در حال حاضر این تاریخ به تعویق افتاده است. مشخصاتی که از گوشی مذکور در دست داریم آن است که این گوشی با چیپست اسنپدراگون 778G پلاس عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های میان رده 2021

کمپانی NOTHING، قصد دارد گوشی جدید خود را به زودی وارد بازار کند. گفته می‌شود قیمت گوشی nothing phone 1 چیزی بین 400 تا 450 دلار خواهد بود.

اما همانطور که باید بدانید گوشی هوشمند Nothing (1) دارای نسخه‌های متفاوتی با ظرفیت دخیره‌سازی متنوع است. این گوشی هوشمند دارای نسخه 8/256 گیگابایتی با قیمت 32000 روپیه یا همان 420 دلار است. انتظار می‌رود نسخه سوم، حتی قدرتمندتر باشد و با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه شود و قیمتی در حدود 36000 روپیه داشته باشد که معادل 450 دلار است. 

مشخصات بیشتری از این گوشی هوشمند در حال حاضر در دسترس نیست، اما پیش از این در اخبار شاهد دریافت گواهینامه شارژ سریع 45 واتی با استاندارد PPS برای این گوشی هوشمند بودیم. البته از لحاظ طراحی گوشی باید گفت، همانطور که تیزرهای تبلیغاتی این گوشی نشان می‌دهند انتظار داریم پنل پشتی به طور شفاف ساخته شود، علاوه بر این به نظر می‌رسد گوشی nothing phone 1، از شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی کند. 

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره قیمت گوشی nothing phone 1 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر