;
coinex

علت جدایی وریا غفوری از استقلال ؛ چرا استقلال کاپیتانش را نخواست؟

شایعات بالاخره رنگ واقعیت به خود گرفت و وریا غفوری از استقلال جدا شد. اما طبیعتا سوال اصلی هر فوتبالدوستی این است که علت جدایی وریا غفوری از استقلال چیست؟

پس از کش و قوس‌های فراوان و روزها حدس و گمانه‌زنی، نهایتا وریا غفوری از استقلال جدا شد، آن‌هم در شرایطی که کاپیتان محبوب آبی‌ها بارها از میل خود برای خداحافظی با پیراهن استقلال گفته بود، اما به نظر مسئولان باشگاه تهرانی هیچ تماسی برای تمدید قرارداد با او برقرار نکردند تا نهایتا این جواد نکونام باشد که برای انتقال وریا به فولاد خوزستان اقدام کند.

بیشتر بخوانید: کلیپ ازدواج سردار آزمون لو رفت ؛ نام همسر او آناهیتاست [+فیلم]

علت جدایی وریا غفوری از استقلال

وریا غفوری دیروز و در شرایطی که به نظر از تصمیم مسئولان استقلال برای عدم تمدید قرارداد آگاه شده بود، یک استوری معناگرا با متنی عمیق منتشر کرد که در ادامه می‌بینید:

علت جدایی وریا غفوری از استقلال ؛ چرا استقلال کاپیتانش را نمی‌خواهد؟

«روزگار عجیبیست… چه بی پروا در برابر آفتاب تابان پرنده را از داشتن آسمان آبی محروم می‌کنند چه بی پروا سکوت آرامبخش ساحل مارا با قدم های آهسته و هرز میشکنند گویی صدای زیبای پرندگان به مذاقشان خوش نمی‌آید گویی نمیدانند آسمان با پرواز پرنده زیباست و ساحل با سکوت خاص خود دلنشین است گرچه آهسته و یواشکی قدم برداشتید اما رد چکمه های شما در ساحل زیبا و آرامبخش ما پاک نخواهد شد…»

در همان زمان بسیاری از کاربران مجازی شروع به حدس و گمانه‌زنی درباره این کردند، که این متن پیغام خداحافظی وریا غفوری است. وریا در همه سالیان اخیر یکی از ارکان اساسی تیم استقلال بوده و سال‌ها برای این تیم به عنوان یار اصلی به میدان رفته‌ بود. با این اوصاف،‌ دلیل جدایی وریا غفوری از استقلال چه می‌تواند باشد؟

البته او در فصلی که با فرهاد مجیدی گذشت و به قهرمانی استقلال منجر شد، چندان فرصت بازی پیدا نکرد و این عموما صالح حردانی بود که در پست او به میدان می‌رفت.

علت جدایی وریا غفوری از استقلال ؛ چرا استقلال کاپیتانش را نمی‌خواهد؟

در باب دلیل جدایی وریا غفوری از استقلال باید گفت، کاپیتان استقلال از مدت‌ها قبل اعلام کرده بود که منتظر تماس مسئولان باشگاه برای تمدید قرارداد است، اما مسئولان استقلال هربار به دلایلی از پاسخ صریح به این درخواست وریا طفره می‌رفتند. نهایتا نیز اعلام شد که تماس برای تمدید، منوط به تصمیم سرمربی جدید استقلال، ریکاردو ساپیتنو است که باید فیلم بازی همه را ببینید.

غفوری نیز که گویا به دلیل عدم تماس مسئولان استقلال، نگران آینده خود شده بود تصمیم به جدایی گرفت. از فولاد خوزستان به عنوان اصلی‌ترین مقصد وریا در فصل آتی یاد می‌شود.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره علت جدایی وریا غفوری از استقلال چیست؟ نظراتتان را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    کاملا مشخصه،،،مردان بزرگی چون حجازی ووریاغفوری یاتختی چون مردمی هستن همبشه قدرتمندان به علت ترس نمیزارن درصحنه باشن

    پاسخ

    واقعا نمیدونید چرا با وریا تمدید نکردن یا خودتون رو به اون راه میزنید؟
    چون مشخصه ؛ وریا میگفت “من یک فوتبالیست مردمی هستم و دوستدارم در استقلال فوتبالم رو تموم کنم مگر اینکه عواملی نذارن بمونم”
    اون عوامل هم که مشخصه چه کسانی هستن
    کسانی که از انسانهای “منتقد و مردمی و آزاده و باشرف و شجاع” خوششون نمیاد
    یا بهتره بگیم تاریکی پرستن

    پاسخ