;
coinex

شیائومی 12S اولترا با دوربین 1 اینچی سونی عرضه می‌شود

کمپانی شیائومی در تاریخ 4 جولای سری 12S را معرفی خواهد کرد و به نظر می‌رسد این سری شامل شیائومی 12S اولترا و شیائومی 12 اس پرو است.

طبق اخبار منتشر شده، به نظر می‌رسد شیائومی در تولید سری جدید گوشی‌های هوشمند خود با کمپانی سونی برای بخش دوربین همکاری می‌کند. در سری جدید سه محصول رونمایی خواهد شد. این سه محصول عبارت هستند گوشی هوشمند شیائومی 12 اس، پرچمدار شیائومی 12 اس پرو و  شیائومی 12 اولترا اس که همراه با هیولای دوربین سونی با ابعاد یک اینچی عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید:زبهترین دوربین گوشی 2022

شیائومی 12S اولترا با دوربین 1 اینچی سونی

کمپانی شیائومی اعلام کرد که در سری جدید گوشی‌های هوشمند خود از سنسور دوربین کاملاً جدید و 1 اینچی سونی به نام IMX989 استفاده خواهد کرد. با این حال، شایعات حاکی از آن است که بازار جهانی قرار نیست شاهد عرضه‌ی این گوشی باشد. زیرا شیائومی قصد دارد خط تولید 12S را منحصر به چین کند.

ترکیب بی‌نظیر دوربین 1 اینچی سونی و شیائومی 12S اولترا

شیائومی دوربین IMX989 جدید را به عنوان دوربین 1 اینچی در سراسر دنیا تبلیغ کرده است، اما این اطلاعات دقت بالایی ندارد و گمراه کننده است. زیرا دوربین نوع 1 اینچی، چیزی شبیه به سنسور دوربین Xperia Pro-I است. اگر چه اطلاعات دقیق نیست، اما فرمت نوری یا نوع سنسور تقریباً 1.5 برابر قطر واقعی این سنسور است.

علاوه بر این ما هنوز نمی‌دانیم که آیا کمپانی شیائومی از کل سطح سنسور دز گوشی هوشمند شیائومی 12S اولترا استفاده خواهد کرد یا خیر. به عنوان مثال، گوشی هوشمند Xperia PRO-I دارای یک سیستم نوری بود که تنها از مرکز سنسور نوع 1 اینچی خود استفاده می‌کرد.

در صورت چنین استفاده‌ای به یک لنز بسیار کوچکتر نیاز است، اگرچه این لنز کوچک هنوز مزایای پیکسل‌های بزرگ را ارائه می‌دهد، اما از نظر فنی، سنسور به طور کامل استفاده نمی‌شود. هنوز اخبار قطعی راجع به این که آیا شیائومی تصمیم به انجام چنین تغییری دارد یا نه؛ منتشر نشده است و به همین دلیل به طور قطع نمی‌توان از آن صحبت کرد.

در این بین، مشخصات منتشر شده از شیائومی 12 اس نشان می‌دهد که صفحه نمایش گوشی 6.28 اینچی و از نوع AMOLED خواهد بود که با نرخ به روز رسانی 120 هرتز عرضه خواهد شد. این گوشی هوشمند دارای دو رم و دو ظرفیت ذخیره سازی خواهد بود. این ظرفیت‌ها به ترتیب 8/12 گیگابایت و 128/256 گیگابایت هستند.

دوربین سلفی گوشی جدید 32 پیکسلی و مجموعه دوربین پشتی آن شامل یک دوربین 50 مگاپیکسلی اصلی، یک دوربین 13 مگاپیکسلی فوق عریض و دوربین 5 مگاپیکسلی ماکرو خواهد بود.

شایان ذکر است که تمام این مشخصات مشابه شیائومی 12 است و تغییری شگرف در آن‌ها دیده نمی‌شود. – البته گوشی جدید شیائومی با چیپست جدید اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس عرضه می‌شود و دوربین‌های سری 12 اس با همکاری لایکا تهیه شده‌اند.

علاوه بر این کمپانی شیائومی یک صفحه فروش در JD.com، که وبسایت محبوب چینی است برای عرضه‌ی گسترده‌تر سه گوشی هوشمند جدید خود راه اندازی کرده است. گفتنی است در زمان نگارش این مقاله، هر گوشی هوشمند سری 12S، بیش از 200000 رزرو خرید در این وبسایت فروشگاهی دارد که گواهی بر علاقه گسترده مشتریان به محصولات این شرکت است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص گوشی هوشمند شیائومی 12S اولترا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو  و سایر کاربران در میان بگذارید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر