;
coinex

تصاویر واقعی سامسونگ گلکسی XCover 6 Pro پیش از رونمایی رسمی فاش شد

سامسونگ برای رونمایی از گوشی گلکسی XCover 6 Pro در تاریخ 13 جولای (22 تیر) برنامه‌ریزی کرده است. خبر خوب این است که قبل از رویداد رسمی رونمایی، می‌توانیم چند تصویر واقعی از این گوشی را ببینیم.

ایوان بلاس معروف توانسته به عکس‌های تبلیغاتی و رسمی این گوشی دسترسی پیدا کند و آنها را به اشتراک گذاشته است. همانطور که در عکس‌ها مشاهده می‌کنید، در پنل پشتی دو لنز دوربین قرار گرفته که لنز اصلی آن به احتمال زیاد، 50 مگاپیکسلی خواهد بود.

مشخصات گلکسی XCover 6 Pro

این گوشی هوشمند به نمایشگر 6.56 اینچی مجهز می‌شود و جایگاه دوربین سلفی آن به شکل ناچ قطره‌‌ای طراحی شده است. بدنه این دستگاه از جنس پلاستیک ساخته شده که مقاومت بالایی در برابر ضربه داشته باشد. گلکسی ایکس کاور 6 پرو از استاندارد IP68 نیز برخوردار شده که از مقاومت دستگاه در برابر آب و گردوغبار خبر می‌دهد.

قاب پشتی این گوشی قابلیت جدا شدن دارد تا کاربر به‌راحتی و به‌سرعت بتواند باتری دستگاه را تعویض کند.

در تصاویر جدیدی که از این گوشی منتشر شده، می‌‌بینیم که این گوشی از اتصال 5G و Wi-Fi 6E پشتیبانی می‌کند. علاوه‌براین، جک 3.5 میلی‌متری و دکمه قرمز رنگ شورتکات در لبه بالایی دستگاه نیز به‌خوبی قابل مشاهده است.

گفته می‌شود گلکسی XCover 6 Pro به تراشه اسنپدراگون 778G و باتری 4050 میلی‌آمپرساعتی مجهز خواهد شد. این دستگاه همراه با گلکسی Tab Active 4 Pro در 13 جولای (22 تیر) رونمایی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخصات گلکسی ایکس کاور 6 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    با سلام قیمت به روز چند تمام شده

    پاسخ