;
coinex

ساخت فیلم Doctor Doom توسط مارول و سونی به طور اتفاقی فاش شد

مجری معروف رادیویی، هاوارد استرن (Howard Stern) ساخت فیلم Doctor Doom را فاش کرد. دیزنی و مارول در حال ساخت آن برای MCU (دنیای سینمایی مارول) هستند.

یکی از شخصیت‌های منفی، اما محبوب کمیک‌های مارول، کاراکتر دکتر دووم است. این کاراکتر تابحال وارد دنیای سینمایی مارول نشده‌است. اما طبق اخبار و صحبت‌های هاوارد استرن در رابطه با برنامه‌های تابستانی‌اش، به نظر می‌آید که در آینده شاهد حضور دکتر دووم باشیم. استرن با یک تهیه‌کننده صحبت می‌کرد که در بین صحبت‌های خود اشاره کرد قرار است در فیلم Doctor Doom حضور داشته باشد.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های 2022

افشای ساخت فیلم Doctor Doom

با توجه به پایان فیلم Doctor Strange And the Multiverse of Madness و آغاز به کار کانگ فاتح (Kang the Conquerer)، احتمال ورود دکتر دووم به MCU افزایش پیدا کرده است. از طرف دیگر مارول و دیزنی روی ریبوت چهار شگفت انگیز (Fantastic Four) برای فاز چهارم دنیای سینمایی مارول نیز کار می‌کند.

ساخت فیلم Doctor Doom توسط مارول و سونی به طور اتفاقی فاش شد
Doctor Doom

مارول قرار است در رویداد کامیک کان سن دیگو حضور داشته باشد و شاید اطلاعات جدیدی در این زمینه در اختیار ما قرار بگیرد. در رویداد کامیک کان سن دیگو قرار است دو قسمت اول فصل سوم سریال Harley Quinn نیز به نمایش درآید. استرن در مصاحبه خود گفت:

آن‌ها در حال برنامه‌ریزی با من هستند و کار قرار است خیلی سخت باشد. من دارم بهت می‌گم که قرار است در فیلم دکتر دووم بازی کنم. باور کن موضوع همین است و من از این موضوع ناراحتم. به رابرت داونی جونیور زنگ زدم و از او درباره تکنیک‌های بازیگری سوال پرسیدم.

هاوارد استرن در صحبت‌های خود، علاوه بر اشاره به حضور در این فیلم و افشای ساخت آن، از نگرانی‌های خود در رابطه با نحوه ایفای نقشش نیز سخن به میان آورد. در حال حاضر “ثور: عشق و تندر” (Thor: Love and Thunder) تنها فیلم مارول است که در تاریخ ۱۷ تیر اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ساخت فیلم Doctor Doom توسط مارول و سونی چیست؟ نظرات خود در این باره را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر