;
coinex

ورود غول خرده فروشی آنلاین به دنیای متاورس و NFT

Ebay غول خرده فروشی آنلاین دنیا با درخواست ثبت دو نشان تجاری جدید، رسما از تلاش برای ورود به دنیای NFT و متاورس خبر داده است.

هدف نشان تجاری Ebay ارائه خدمات متاورسی و توکن‌های غیرمثلی (NFT) است. Mike Kondoudis، وکیل ثبت اختراع اداره USPTO در توییت اخیر خود نوشت: «ای‌بی به متاورس می‌آید».

مایک در ادامه توضیح داد که این پرونده برنامه‌های Ebay برای بازار کالاهای مجازی، فروشگاه‌های خرده‌فروشی آنلاین با کالاهای واقعی و مجازی، توکن‌های غیرمثلی، صرافی توکن‌های غیرمثلی و معاملات توکن‌های غیرمثلی (NFT) را نشان می‌دهد. سریال نامبر این برنامه‌ به ترتیب 97473696 و 97473620 است.

بیشتر بخوانید: آینده NFT ها در سال 2022

غول خرده فروشی آنلاین در دنیای NFT و متاورس

یک روز قبل از انتشار خبر درخواست علامت تجاری Ebay، این شرکت بازار توکن‌های غیرمثلی Knownorigin را خریداری کرد. به گفته Ebay، طرفین معامله قرارداد خود را در 21 ژوئن امضا کردند. Jamie lannone، مدیر عامل Ebay در این راستا گفت:

ای‌بی اولین ایستگاه برای افرادی در سراسر جهان است که می‌خواهند اقلام کمیاب، بی‌نظیر و خاص را به مجموعه خود اضافه کنند. با خرید شرکت Knownorigin ما همچنان پیشرو باقی خواهیم ماند. سایت Ebay به طور فزاینده مجموعه‌های دیجیتالی را اضافه می‌کند.

ورود غول خرده فروشی آنلاین به دنیای متاورس و NFT

پلتفرم متاورس، امکان فروش NFT را در اواخر ماه می سال گذشته فراهم کرد. در ماه جاری، McKinsey و شرکت ای‌بی مدعی شدند که متاورس قادر به تولید سود 5 تریلیون دلاری تا سال 2030 خواهد بود. شرکت Ebay در ادامه افزود:

تا سال 2030 به احتمال زیاد 50 درصد رویدادهای زنده در متاورس برگزار خواهد شد.

در یک نظرسنجی که در ماه آپریل میان کاربران انجام شد، 70 درصد از شرکت‌کنندگان اعتقاد داشتند که متاورس محبوب‌ترین مکان برای کریپتو خواهد بود. این افراد معتقدند پیشرفت‌های فناوری ارزهای دیجیتال و بلاک چین برای شکل‌دهی آینده متاورس حیاتی خواهد بود.

CitiGroup پیش‌بینی می‌کند متاورس تا سال 2030 حدود 5 میلیارد کاربر خواهد داشت. این حوزه باعث ایجاد فرصتی 13 تریلیون دلاری می‌شود. بر خلاف اظهارات سیتی گروپ، Goldman Sachs متاورس را فرصتی 8 تریلیون دلاری می‌داند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره درخواست نشان تجاری متاورس و NFT توسط ای‌بی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: news.bitcoin

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |