;
coinex

اتحادیه اروپا با نظارت بیشتر بر ارزهای دیجیتال با پولشویی مبارزه می‌کند

مقامات اتحادیه اروپا در مورد تشکیل نهاد ضد پولشویی (AML) به توافق رسیدند. این نهاد صلاحیت نظارت بر شرکت‌های رمزنگاری را خواهد داشت.

اتحادیه اروپا روز چهارشنبه با انتشار اطلاعیه‌ای، موافقیت خود را با راه‌اندازی یک مرجع اختصاصی مبارزه با پولشویی (AML) اعلام کرد. به گفته این نهاد نظارتی، وظیفه اصلی AML، نظارت بر «شخصیت‌های مالی پرخطر بین‌المللی» از جمله شرکت‌های رمزنگاری‌شده است.

موافقت مقامات اتحادیه اروپا با راه‌اندازی نهاد AML

Ondřej Kovařík، عضو پارلمان اروپا مدعی است که مقامات اتحادیه اروپا به یک «توافق سیاسی موقت» در زمینه مقررات انتقال وجوه این نهاد دولتی رسیده‌اند. در زمان نگارش این خبر، جزئیات کامل این بازنگری مشخص نشده است. به گزارش Cointelegraph، انتشار پیش‌نویس مقررات در ماه مارس، شرکت‌های خدماتی را ملزم به ارائه اطلاعات شخصی مربوط به نقل و انتقالات وجوه خواهد کرد.

اتحادیه اروپا با نظارت بیشتر بر ارزهای دیجیتال با پولشویی مبارزه می‌کند

Ernest Urtasun، عضو پارلمان اروپا در این راستا افزود:

ما با بستن روزنه‌های اصلی پولشویی و ایجاد نهاد AML در حال پایان دادن به عصر کریپتوکارنسی غیرقانونی هستیم. این قوانین در مورد نقل و انتقالات P2P نهادهای غیرمتعهد اعمال نخواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره راه‌اندازی نهاد ضد پولشویی توسط مقامات اتحادیه اروپا چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: cointelegraph

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر