;
coinex

تاریخ انتشار بازی God of War Ragnarok همچنان در ابهام!

تاریخ انتشار بازی God of War Ragnarok همچنان در هاله‌ای از ابهام است و حتی کارگردان این بازی در مصاحبه‌ای خواستار صبوری طرفداران شده است.

گوری بارلوگ کارگردان بازی خدای جنگ رگناروک در توییتی طرفداران بازی را به صبر برای انتشار جزئیات بیشتر بازی دعوت کرده است. این روزها طرفداران سری محبوب خدای جنگ بی‌صبرانه انتظار انتشار جزئیاتی از دنباله جدید این مجموعه را می‌کشند و اکنون کوری بارلوگ، تهیه کنند بازی طرفداران را به شکیبایی دعوت کرده است. البته او به این مهم تاکید کرده که او تصمیم‌گیرنده انتشار یا عدم انتشار اطلاعات درباره این بازی نیست.

بیشتر بخوانید: تاریخ عرضه بازی Skull & Bones فاش شد

تاریخ انتشار بازی God of War Ragnarok

کوری بارلوگ در این توییت نوشته:

اگر دست من بود، تمام اطلاعات بازی را به‌محض اطلاع به اشتراک می‌گذاشتم، اما این‌طور نیست. بنابراین صبور باشید. قول می‌دهم در اولین فرصت ممکن اطلاعات بیشتری به اشتراک گذاشته شود. ما برای شما بازی می‌سازیم و به‌خاطر شما فرصت توسعه‌ی بازی‌ها را به‌دست آوردیم.

بنابر گزارش‌های جدید، بازی God Of War: Ragnarok برای عرضه در نوامبر سال جاری برنامه‌ریزی شده است، البته این مورد هنوز به طور رسمی تایید نشده است و شاید برنامه تغییر کند. این بازی در ابتدا برای عرضه در سال 2021 برنامه‌ریزی شده بود، اما آسیب‌دیدگی کریستوفر جاج، بازیگر نقش کریتوس روند تولید بازی را با مشکلات مهمی مواجه کرد.

تاریخ انتشار بازی God of War Ragnarok همچنان در ابهام!

اخیرا خبرنگار معروف بلومبرگ جیسون شرایر نیز گفته که ظاهر برخلاف انتظار قرار نیست در روز 30 ژوئن (9 تیر) شاهد اعلام تاریخ دقیق انتشار بازی God Of War: Ragnarok باشیم.

البته این بازی تاخیر نخورده و در هر حال انتظار بر عرضه آن در نوامبر سال جاری است اما تاریخ دقیق مشخص نیست. این حداقل خبر خوبی است چراکه مدتی پیش شایعاتی مبنی بر عرضه بازی در سال 2023 مطرح شده بود اما کارگردان بخش انیمیشن بازی گفت که این بازی برای سال 2022 برنامه ریزی شده است. کوری بارلوگ پیش‌ از این نیز گفته بود:

تمام اعضای تیم توسعه‌ی بازی God of War Ragnarok با تمام قوا مشغول تولید پروژه هستند. ما کمال‌گرا هستیم. در پی مخفی‌کردن جزئیات بازی نیستیم. پس صبور باشید و بدانید که محصول جذابی در راه است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره تاریخ انتشار بازی God of War Ragnarok و تاخیر خوردن‌های متوالی بازی چیست؟ نظراتتان را با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر