;
coinex

مشخصات موتورولا اج 40 پرو لو رفت؛ پرچمداری قدرتمند با دوربینی خارق‌العاده!

اخیرا اطلاعاتی از یک گوشی پرچمدار موتورولا مجهز به پردازنده قدرتمند منتشر شده است که برخی معتقدند این مشخصات موتورولا اج 40 پرو است.

گزارش جدیدی که ایوان بلس تحلیلگر معروف درباره نقشه راه موتورولا برای سالیان آتی منتشر کرده است، نقشه راه موتورولا برای گوشی‌های پرچمدار در سالیان اتی را فاش کرده است و در عین حال از کار کردن این شرکت روی چند گوشی جدید برای سال جاری حکایت دارد.

گفته می‌شود اسم رمز پرچمدار جدید موتورولا در سری اج، Tundra است که احتمالا با تراشه اسنپدراگون 888 پلاس عرضه می‌شود. Devon Vaui و Victoria اسم رمز دیگر گوشی‌های آینده موتورولا هستند. این گزارش همچنین مشخصات Motorola Bronco و Canyon را فاش می‌کند که گفته می‌شود نسل بعدی گوشی‌های پرچمدار با چیپست قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 2 هستند. این احتمال وجود دارد که Bronco و Canyon در نهایت به عنوان Edge 40 Pro در بازارهای جهانی ظاهر شوند.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های موتورولا (Motorola)

مشخصات ادعایی موتورولا اج 40 پرو

به گفته بلس، Motorola Canyon و Bronco نسل بعدی پرچمداران موتورولا با مشخصاتی مشابه هستند. گفته می شود مدل Bronco از چیپست موبایل پرچمدار آینده کوالکام که با کد SM8550 شناسایی می‌شود. این تراشه به احتمال زیاد اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام است که هنوز معرفی نشده است.

مشخصات موتورولا اج 40 پرو لو رفت؛ پرچمداری قدرتمند با دوربینی خارق‌العاده!

مدل Canyon دارای صفحه نمایش FHD پلاس است که از نرخ تازه سازی 165 هرتز پشتیبانی می‌کند. دوربین جلو 60 مگاپیکسلی خواهد بود و دوربین پشتی آن شامل سنسورهای 50 مگاپیکسلی اصلی و فوق عریض 50 مگاپیکسلی است که می تواند به عنوان یک سنسور ماکرو عمل کند. همچنین احتمالا یک دوربین تله فوتو 12 مگاپیکسلی نیز در این مدل تعبیه می‌شود. این مدل شاید به عنوان اج 40 پرو معرفی شود.

انتظار می رود مدل Bronco با چیپست Snapdragon 8 Plus Gen 1 وارد بازار شود. این مدل ممکن است دارای صفحه نمایش FHD پلاس باشد و برای عکس‌های سلفی، دوربین جلویی 16 مگاپیکسلی خواهد داشت. تنظیمات دوربین پشتی مدل Bronco نیز شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین 13 مگاپیکسلی فوق عریض/ماکرو و یک سنسور عمق‌سنج 2 مگاپیکسلی خواهد بود.

این گزارش همچنین ادعا می کند که موتورولا گوشی های شایعه شده Felix و Juno خود را هم عرضه خواهد کرد. اولی دارای یک صفحه نمایش عمودی با قابلیت چرخش خواهد بود، در حالی که دومی دنباله‌روی موتورولا Razr 3 خواهد بود که ویژگی‌های کلیدی مانند نمایشگری با نرخ به روز رسانی 144 هرتز و تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس را ارائه خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه خود درباره لو رفتن مشخصات موتورولا اج 40 پرو و البته دیگر پرچمداران موتورولا را با تکراتو در بخش کامنت‌ها در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    موتورالله عشقه

    پاسخ