;
coinex

برنامه Switch to Android حالا از همه گوشی‌های مجهز به اندروید 12 پشتیبانی می‌کند

برنامه Switch to Android که توسط گوگل برای انتقال از iOS به اندروید عرضه شد، حالا از همه گوشی‌های مجهز به اندروید 12 پشتیبانی می‌کند.

در ماه آپریل، گوگل از اپلیکیشن برنامه Switch to Android برای سیستم عامل iOS رونمایی کرد که برای انتقال اطلاعات از آیفون به اندروید کاربرد دارد. گوگل در آن زمان این برنامه را به گوشی‌های پیکسل محدود کرده بود اما حالا اعلام شده که همه کاربران آیفون با استفاده از این برنامه می‌توانند اطلاعات خود را از به همه گوشی‌های با اندروید 12 به بعد منتقل کنند.

بیشتر بخوانید: قابلیت تشخیص تصادف خودرو برای همه گوشی‌های اندرویدی ارائه می‌شود

برنامه Switch to Android

برنامه Switch to Android حالا از همه گوشی‌های مجهز به اندروید 12 پشتیبانی می‌کند

چندی پیش گوگل در سکوت خبری برنامه Switch to Android را در اپ استور اپل منتشر کرد که یک برنامه اختصاصی برای آن دسته از کاربران آیفون بود که قصد مهاجرت به اندروید را داشته باشند.

شاید یکی از علل انتشار بی سروصدای این برنامه، انحصار مقصدی آن به گوشی‌های پیکسل بود که در نوع خود جامعه محدودی از دنیای بزرگ اندروید به شمار می‌روند. با این وجود شرایط حالا تغییر کرده و گوگل پشتیبانی بزرگتری را برای دستگاه‌ها فراهم کرده است بدان معنا که حال با برنامه Switch to Android می‌توان اطلاعات آیفون را به هر گوشی مجهز به اندروید 12 انتقال داد.

گرچه در حال حاضر جامعه اندروید 12 نسبتا کوچک است اما بسیاری از گوشی‌های فعلی بازار با اندروید 12 به طور پیشفرض عرضه می‌شوند. البته اگر گوشی شما اندروید 12 نیست باید از Switch to Android اجتناب کرده، راه دیگری برای انتقال اطلاعات خود به اندروید بیابید.

اما برای یک گوشی مجهز به اندروید 12، کافی است برنامه Switch to Android را در آیفون نصب کنید. سپس این برنامه شما را گام بهگام برای انتقال اطلاعات به آیفون راهنمایی می‌کند. ابتدا بایستی گوشی خود را با کابل با به طور بی‌سیم به دستگاه اندرویدی وصل کنید و سپس مراحل انتقال اطلاعات به ساده‌ترین نجو انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظرات خود درباره ارائه برنامه Switch to Android از سوی گوگل برای انتقال اطلاعات از iOS به اندروید را با ما در بخش کامنت‌ها در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر